XXL Nutrition

Gyms, omgeving Dordrecht/Rotterdam/Gorinchem

uncLez

Ripped Bodybuilder
Waardering
47
Lengte
1m77
Massa
100kg
Een goedemorgen,

mijn vraag is als volgt:
Ik train al een paar jaar en eigenlijk nooit een sportschool gevonden waar ik me echt aan anderen op kon trekken of maar voor korte tijd.
En al helemaal geen mensen die echt wat konden betekenen op het gebied van begeleiding/advies/tips.

Ik ben dan ook op zoek naar een sportschool die ergens ongeveer binnen deze geografische driehoek zit, waar je als bodybuilder (geen wedstrijd-intentie, maar wel met de wil binnen mijn mogelijkheden (natural) er alles uit te halen wat er in zit) echt je ei kwijt kan.

Waar fanatieke beulen lopen waar je met open mond naar kan kijken, begeleiding rondloopt die van wanten weet en je terecht kan met vragen over voeding en training.

Ik lees veel, maar zie vaak door de bomen het bos niet meer.
Erover praten met mensen die er echt voor gaan zoals hier is al mooi, maar om fanatiekelingen en kennis in je gym te hebben is zo mogelijk nog beter imho...

Dus... roep maar wat :>

[Link niet meer beschikbaar]

kijk daar maar eens und kies er een paar uit :)

Hey hey,

Ik weet niet of je inmiddels al een sportschool hebt, zo niet...
Er is een goede begeleider in Gilze Rijen. Hij heeft een super sportschool, je zult echt geen apparaten missen daar. Hij is zelf ook bodybuilder en behoorlijk groot, Rob Ammersdorfer "Grote Vriendelijke Reus".
Zijn nummer: 0161 232 282
www.healthcuborange.nl

Succes ;)

www.rachelle-richardson.com

Als ik eerlijk ben weet ik niet zo veel sportscholen waar en goede begleiding voor naturals is en waar echte massamonsters rondlopen

Meestal is er of wat (niet veel en niet goed) begleiding gericht op naturals, of goede begeleiding wat betreft (niet natural) wedstrijd BB'rs

Enige die zo snel in me op komt is Fitness Centrum Noord in Rotterdam van Hans Kroon

Terug
Naar boven