MuscleMeat

Gyno blijft terug komen, geen idee what to do

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat het preventief verlagen van het serumoestradiol door gebruik van een aromataseremmer een passende optie kan zijn (mits je dus een reden hebt om je oestrogeen te verlagen).

Een reden kan zijn?
 
Ik denk dat het preventief verlagen van het serumoestradiol door gebruik van een aromataseremmer een passende optie kan zijn (mits je dus een reden hebt om je oestrogeen te verlagen).

Hoeveel mg aromasin zou ik kunnen nemen in een kuur met 30 mg dbol 750 test e 500 deca om weinig vocht vast te houden en wel goed te gainen?
 
gelijk aan de letro... Laat die jongen het eerst proberen met aromasin.. Toch wat efficienter als nolva en minder agressief als letro

Nee
Beter preventief letro
Bij mij trok het na 1/2 weekjes al weg met letro
 
Operatief verwijderen is geen optie?
 
Ik sta soms echt te kijken van het advies dat mensen geven. Waarom raden mensen Aromasin/Exemestaan aan als hij al 4 cm gyno heeft? Op welke wijze gaat dit zijn aanwezige gyno verminderen? Lees alsjeblieft de werking en theorie achter Aromasin/Exemestaan alvorens je iemand adviseert dit te gebruiken. Maar goed...

Ik ben gelukkig geen ervaringsdeskundige op het gebied van gyno, maar begrijp de werkingen van de middelen gelukkig wel. Ik zeg dus niet dat mijn advies de waarheid is! Het is puur gebaseerd op de theorie achter deze producten.

Als ik het goed begrijp krijg je dus iedere keer gyno NADAT je kuur is afgelopen en een enkele keer tijdens je AAS kuur? En dit is tevens een terugkomend iets? Tevens begrijp ik ook dat je niet altijd nakuurt? Het niet nakuren zal ongetwijfeld een probleem m.b.t. vorming van gyno na je AAS kuur. Je geeft ook aan dat Nolvadex werkt, maar je er niet alles mee weg krijgt? Op basis van al deze gegevens zou ik zeggen: Letrozole. Begin met 1,25 mg per dag en verhoog naar 2,5 mg per dag als het te weinig oplevert. Ik moet er wel bij melden dat 4 cm gyno een behoorlijk formaat is en er een grote kans is dat je het niet helemaal weg krijgt met medicatie. Een operatie is dan alsnog noodzakelijk om het geheel weg te krijgen.

Gelijk wat tips voor de volgende keer dat je gaat kuren:

1. Alvorens je weer AAS gaat gebruiken, los eerst het gyno probleem op. Werk dit weg en ga daarna pas weer je AAS kuur plannen.
2. Gebruik gedurende je kuur 12,5 mg Aromasin per dag vanaf dag 1 van je kuur. Aangezien jij er bij 500 mg Test en winny al gyno vorming kreeg na 2 weken denk ik dat jij er sowieso iets gevoeliger voor bent.
3. ALTIJD NAKUREN! In jouw geval wellicht een keer een combi van 50 mg Clomid + 25 mg Nolvadex voor 6 weken.

Succes!
 
Dostinex/cabergoline .. kost wel wat vr 8 tabs
 
Back
Naar boven