Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Heb de bijsluiter even goed doorgelezen, klinkt inderdaad als een zwaar middel.
U mag dit medicijn alleen gebruiken onder strikt medisch toezicht. Uw arts zal uw toestand regelmatig controleren om te kijken of de behandeling het juiste effect heeft.
Maar goed, gyno moet weg dus heb verder niet veel opties![]()
Heb de bijsluiter even goed doorgelezen, klinkt inderdaad als een zwaar middel.
U mag dit medicijn alleen gebruiken onder strikt medisch toezicht. Uw arts zal uw toestand regelmatig controleren om te kijken of de behandeling het juiste effect heeft.
Maar goed, gyno moet weg dus heb verder niet veel opties![]()
Dat is wat ik zeg bro... het is geen snoepgoed en ik vind dat er hier veelte licht mee wordt omgegaan.
.Lijkt me sterk dat je daar een medicijn meekrijgt zonder recept dat de totale omzet van androgenen naar oestrogenen verhinderd. Dit is geen snoepgoed bro... heftig spul met heftige effecten op je lijf.
Maar een poging kan je natuurlijk altijd wagen.

Ja was veder geen probleem.
Normaal ga je al sneller naar de 40mg, zeker nooit een maand wachten als het niet betert.Zit al een maand aan 20 mg nolva per dag en m'n gyno gaat niet eens de betere kant op.
Heb het alleen achter m'n linkertepel en verder geen overgevoeligheid. Schijf, meer een rugby vormige bal, is flink dik.
Any ideas?? Kan ik de nolva opkrikken naar 40mg per dag? Alles op een lege maag bij het opstaan?