Fitness Seller

Gyno weigert weg te gaan

Het is moeilijk om iets te zeggen als we niet weten wat er aan de hand is.

Test-boosters als tribulus worden wel vaker gebruikt na een kuur, maar verwacht er geen wonderen van. Op zich kan het geen kwaad. Probeer verder zo gezond mogelijk te leven en goed te trainen. Geen dingen doen die je test verder onderdrukken natuurlijk.

Als de gyno definitief blijft zitten heeft het absoluut geen zin om Nolva te blijven slikken. Probeer nog een iets hogere dosis misschien maar als je binnen de week dan geen verschil merkt kan je volgens mij beter gewoon stoppen.

En zoek eventueel een sportarts zodra je kan, altijd beter dan een gewone huisdoc.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de hulp man.

Ik heb Novedex XT van Gaspari Nutrition omdat ik daar hele goeie dingen over heb gehoord. Wellicht dat ik dat een maandje probeer. Als het geen kwaad kan is het het waard om te proberen, al voel ik me er gewoon beter door door de test boost dan mag van mij de gyno nog even blijven zitten.

Benieuwd naar je resultaat met Novedex. Ikzelf ga het niet meer gebruiken. Om de een of andere reden crash ik altijd, zelfs met 1 capsule per dag.

De resultaten zijn inderdaad heel gemengd (net zoals met ieder ander product)

Maar als het doet wat het belooft.. je oestrogeen omlaag en je test omhoog is het wel iets waar ik momenteel iets aan kan hebben.

Zeker het proberen waard!

Balen dit man.. Sta ook gewoon stil nu, wil er nog 1 kuur in gooien maar geen idee wat voor effect dat zou hebben momenteel..

Ik zie ook links en rechts mensen op DBB femara nemen zonder bloedonderzoek maar het is inderdaad een goede optie om het wel te doen.

Zijn er nog meer opties waar ik snel aan kan beginnen? De producten die mack10 aangaf bijvoorbeeld zijn ook sterker dan Nolva neem ik aan? Zou dat niet eventueel kunnen?

Hey, ik zou eers mijn bloed laten onderzoeken als ik jouw was. Ben je op vakantie in Spanje of woon je daar ? Als je daar woont en werkt ben je ook verzekerd, ga dan naar een Ambulatorio en laat je bloed checken, voordat je met zware medicijnen begint. Je kunt daar gewoon naar binnen lopen zonder afspraak.

Succes

Ik ben hier helaas niet verzekerd.. Ik woon hier tot Juni maar ben technisch gezien op vakantie. Ik wacht sowieso inderdaad even met Femara.

Hey, ik zou eers mijn bloed laten onderzoeken als ik jouw was. Ben je op vakantie in Spanje of woon je daar ? Als je daar woont en werkt ben je ook verzekerd, ga dan naar een Ambulatorio en laat je bloed checken, voordat je met zware medicijnen begint. Je kunt daar gewoon naar binnen lopen zonder afspraak.

Succes

Hey guys,

Even een update. Dit is inmiddels mijn 21ste dag van 0.25 Femara per dag. De gyno in mijn linkerborst is vrijwel helemaal weg (!!) maar die in de rechter zit er nog steeds. De schijf is echter wel zachter en platter, het was eerst echt een grote bal.

Hoe ga ik nu verder? Blijf ik 0.25 slikken tot het helemaal verdwenen is of moet ik iets aanpassen?

Thanks

Terug
Naar boven