Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit al een maand aan 20 mg nolva per dag en m'n gyno gaat niet eens de betere kant op.
Heb het alleen achter m'n linkertepel en verder geen overgevoeligheid. Schijf, meer een rugby vormige bal, is flink dik.
Any ideas?? Kan ik de nolva opkrikken naar 40mg per dag? Alles op een lege maag bij het opstaan?
20 mg Nolva, 40 mg Nolva.. en het wordt niet eens een klein beetje beter, alleen maar erger. Heb het nu al ongeveer 2 maanden. Zit ook tot Juni in het buitenland dus wil tot die tijd liever niet onder het mes en het eerst met medicatie weg proberen te krijgen.

Misschien is je test laag ja. Dan heeft oestrogeen ook meer vrij spel in je lichaam.Dat klinkt inderdaad logisch.. ik heb sinds ik klaar ben met mn kuur echter wel last van een laag libido en een dip.. is al vrij lang zo eigenlijk net zo lang als dat de gyno er zit - of maakt dat geen verschil?
En mn tweede vraag over het kuren..? Kan ik gewoon weer kuren zonder extra nadelige gevolgen omdat ik al gyno (hormoon disbalans) heb?
Als je niet kuurt zijn je hormonen toch weer stabiel... Nolva is juist om onstabiele hormonen te blokkeren zoals hoge oestrogeenwaarden.
Gyno zonder AAS wil zeggen dat die daar zit zonder invloed van hoge oestrogenen, dus die blijft daar ook zitten.
Dat zou normaal toch moeten. Maar er zijn uitzonderingen. Als de gyno al te ver gevorderd is loop je kans dat die niet meer weg te krijgen is.je bedoelt toch zeker ook dat in de nakuur de meeste gyno wegtrekt he - zo heb ik hzt toch gehoord van alle andere jongens.....
Ja gewoon om het stabiel te krijgen. Want ik vrees dat het deels al te laat is...Om het verergeren te verminderen is dat dan neem ik aan? Omdat de 40MG totaal geen verbetering met zich mee bracht..
Heb jij toevallig ervaring met bijvoorbeeld bloedonderzoek in het buitenland? Is dat een eenvoudig proces?
Dat zou normaal toch moeten. Maar er zijn uitzonderingen. Als de gyno al te ver gevorderd is loop je kans dat die niet meer weg te krijgen is..
Ja normaal wacht je tot de nakuur, maar niet als je problemen krijgt zoals jeukende en zwellende tepels. Dan ga je toch best direct met nolva starten.