MuscleMeat

Gyno weigert weg te gaan

Aromasin? Letro?
Wil je per se ferma gebruiken?

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

femara

• Topic Starter Topic Starter
Letro is toch Letrozol? Dat is toch Femara?

Ik hoef absoluut niet per se Femara te gebruiken maar ik wil wel per se dat mn gyno weg gaat ;) Ik heb het nu namelijk al lang en hoe langer het er zit hoe moeilijker het weg is te krijgen toch?

Zit al een maand aan 20 mg nolva per dag en m'n gyno gaat niet eens de betere kant op.

Heb het alleen achter m'n linkertepel en verder geen overgevoeligheid. Schijf, meer een rugby vormige bal, is flink dik.

Any ideas?? Kan ik de nolva opkrikken naar 40mg per dag? Alles op een lege maag bij het opstaan?

Wat heb je allemaal al geprobeerd tegen je gyno?

20 mg Nolva, 40 mg Nolva.. en het wordt niet eens een klein beetje beter, alleen maar erger. Heb het nu al ongeveer 2 maanden. Zit ook tot Juni in het buitenland dus wil tot die tijd liever niet onder het mes en het eerst met medicatie weg proberen te krijgen.
???

Edit: ah dit topic is al een halve maand oud.

Tja zoals gezegd zwaardere middelen dan. Maar als je niet kuurt heeft dat weinig zin, dan is het wegsnijden.

Waarom heeft het geen zin als je momenteel niet kuurt?

Als je al gyno hebt en je gaat weer dezelfde kuur doen als waarvan je gyno gekregen hebt, wat zijn daar de gevolgen van?

Als je niet kuurt zijn je hormonen toch weer stabiel... Nolva is juist om onstabiele hormonen te blokkeren zoals hoge oestrogeenwaarden.

Gyno zonder AAS wil zeggen dat die daar zit zonder invloed van hoge oestrogenen, dus die blijft daar ook zitten.

Dat klinkt inderdaad logisch.. ik heb sinds ik klaar ben met mn kuur echter wel last van een laag libido en een dip.. is al vrij lang zo eigenlijk net zo lang als dat de gyno er zit - of maakt dat geen verschil?

En mn tweede vraag over het kuren..? Kan ik gewoon weer kuren zonder extra nadelige gevolgen omdat ik al gyno (hormoon disbalans) heb?

Dat klinkt inderdaad logisch.. ik heb sinds ik klaar ben met mn kuur echter wel last van een laag libido en een dip.. is al vrij lang zo eigenlijk net zo lang als dat de gyno er zit - of maakt dat geen verschil?

En mn tweede vraag over het kuren..? Kan ik gewoon weer kuren zonder extra nadelige gevolgen omdat ik al gyno (hormoon disbalans) heb?
Misschien is je test laag ja. Dan heeft oestrogeen ook meer vrij spel in je lichaam.

Geen idee, bloedonderzoek zou nu wel handig zijn....

Hmm.. OK, bloedonderzoek it is.

Is het echter verstandig of onverstandig om nu Femara te gebruiken? Dat is me nog steeds niet duidelijk..

Bedankt voor de hulp

Wacht eerst tot je dat resultaat hebt. Als je oestrogeen hoog is en test laag dan kan je beginnen met een lichte dosis femara.

Het k*tte is dat ik tot juni in het buitenland zit. Even kijken hoe ik dat ga regelen.

Het probleem is dat femara redelijk schadelijk is, zeker als je normaal oestrogeen zou hebben. Nolvadex verhogen naar 50 mg zou dan misschien een tijdelijke oplossing kunnen zijn.

Als je niet kuurt zijn je hormonen toch weer stabiel... Nolva is juist om onstabiele hormonen te blokkeren zoals hoge oestrogeenwaarden.

Gyno zonder AAS wil zeggen dat die daar zit zonder invloed van hoge oestrogenen, dus die blijft daar ook zitten.

je bedoelt toch zeker ook dat in de nakuur de meeste gyno wegtrekt he - zo heb ik hzt toch gehoord van alle andere jongens.....

Om het verergeren te verminderen is dat dan neem ik aan? Omdat de 40MG totaal geen verbetering met zich mee bracht..

Heb jij toevallig ervaring met bijvoorbeeld bloedonderzoek in het buitenland? Is dat een eenvoudig proces?

JA. Goeie nakuur en gyno zou weg moeten gaan.
Gelukkig zelf nooit last van. Lijkt me zwaar k*t.

je bedoelt toch zeker ook dat in de nakuur de meeste gyno wegtrekt he - zo heb ik hzt toch gehoord van alle andere jongens.....
Dat zou normaal toch moeten. Maar er zijn uitzonderingen. Als de gyno al te ver gevorderd is loop je kans dat die niet meer weg te krijgen is.

Om het verergeren te verminderen is dat dan neem ik aan? Omdat de 40MG totaal geen verbetering met zich mee bracht..

Heb jij toevallig ervaring met bijvoorbeeld bloedonderzoek in het buitenland? Is dat een eenvoudig proces?
Ja gewoon om het stabiel te krijgen. Want ik vrees dat het deels al te laat is...

Geen ervaring mee nee, maar lijkt me perfect mogelijk.

Balen dit man.. Sta ook gewoon stil nu, wil er nog 1 kuur in gooien maar geen idee wat voor effect dat zou hebben momenteel..

Ik zie ook links en rechts mensen op DBB femara nemen zonder bloedonderzoek maar het is inderdaad een goede optie om het wel te doen.

Zijn er nog meer opties waar ik snel aan kan beginnen? De producten die mack10 aangaf bijvoorbeeld zijn ook sterker dan Nolva neem ik aan? Zou dat niet eventueel kunnen?

Dat zou normaal toch moeten. Maar er zijn uitzonderingen. Als de gyno al te ver gevorderd is loop je kans dat die niet meer weg te krijgen is..

toen het bij mij aansloeg, heb ik rondgevraagd: meteen nolva erbij of wachten tot nakuur voor nolva - quasi allemaal zeiden: w8en tot nakuur...vandaar

en anders, ja, dan is het maar een operatie. er valt in belgie vats wel iets te foefelen zodat het op de ziekenkas te trekken valt (ipv cosmetisch bedoel ik)
maar dat kan dan nog altijd...

@ bale:

bloedonderzoek in belgie is makkelijk - huisdokter gaan, eender welke, bloed laten trekken , onderzoek op wat jij wilt, resultaat & factuur komt thuis

sterkte maat

---------- Toegevoegd om 23:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

als je dat doet, zorg dan dat de androgeen/osterogeen balans, OVERWELDIGEND androgeen is - niks aromatisatie of wat dan ook

heb s n topic gezien van kerel die door superhoog andro te gaan zijn gyno had weggekregen

T3 zou ook kunnen helpen heb ik s gelezen

Ja normaal wacht je tot de nakuur, maar niet als je problemen krijgt zoals jeukende en zwellende tepels. Dan ga je toch best direct met nolva starten.

Ja normaal wacht je tot de nakuur, maar niet als je problemen krijgt zoals jeukende en zwellende tepels. Dan ga je toch best direct met nolva starten.

zwellen - nee
gevoelig - met zn dagen, soms wel fel gevoelig
jeuken - nee

mijn linker borst is iets groter dan de rechter - subtiel, maar ik kan het merken. was ook direct in paniek. maar is blijkbaar bij veel mensen al gebeurd en ook bij al diegenen die ik sprak vanzelf terug weggetrokken.

als tepels groter worden, direct nolva dus. is genoteerd. thx T

Is het mogelijk om tot juni te wachten en dat ik gewoon bloedonderzoek in eigen land doe?

Of moet ik dan tot die tijd aan de Nolva? Ervan uitgaande dat zo lang Nolva slikken slecht is voor je...

Heb ik nog een vraag.. als mn oestrogeen/test waardes nu naar de klote zijn, wat zou er dan gebeuren als ik nu een test booster zou slikken?

Terug
Naar boven