Fitness Seller

Ha! Wilders: 'Gesprek met moslimraad zinloos' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die Allah van Spiertje is net als een brute verkrachter, als je gewoon meewerkt valt het allemaal best mee en met wat fantasie is het mischien nog genieten ook! Mits je meewerkt natuurlijk, anders volgen er helse pijnen!
 
Inderdaad! Dat loop je te verkondigen maar dat is niet waar natuurlijk. Islam is het geloof van liefde, maar als je niet gelooft wachten je gruwelijke straffen.... Tja over een bord voor je kop hebben gesproken

hoe weet je dat ? jah , dat staat geschreven.jah maar hoe weet je dat alles wat geschreven staat ook waar is ? jah dat staat ook geschreven.

maar ff sirieus hoe kun jij in godsnaam weten dat je gestraft word als je niet gelooft.
 
hoe weet je dat ? jah , dat staat geschreven.jah maar hoe weet je dat alles wat geschreven staat ook waar is ? jah dat staat ook geschreven.

maar ff sirieus hoe kun jij in godsnaam weten dat je gestraft word als je niet gelooft.

Dat zeggen zijn imams. Die hebben alles doorgekregen van allaaf in 3-voud. Mij interesseert het niet want het is onzin.
 
praten met mensen, die overtuigd zijn van de waarheid van een boek met mythologische verhalen, wat door een paar malloten aan elkaar is gebreid, de waarheid in pacht heeft, is idd zinloos.

lekkere kromme zin maar goed.
 
Ik ga akkoord met spiertje. Wilder weet gewoon dat hij ge-owned zal worden. Het is niet omdat hun ideeen lijnrecht staan tegenover elkaar - of dat nu waar is of niet, doet er niet toe- want er is altijd een mogelijkheid tot een dialoog. Mja, hij zal gewoon voor 100% mond van tanden staan daar. Niet verwonderlijk na zo'n uistpraak. :rolleyes:
 
een gesprek lijkt me ook zinloos

ze kunnnen heel makelijk alle verkeerde figuren binnen hun eigen samenleving en godsdienst aanpakken
maar word dat gedaan.................???

en dus daarmee is duidelijk wat de bedoelingen echt zijn
 
???
een gesprek lijkt me ook zinloos

ze kunnnen heel makelijk alle verkeerde figuren binnen hun eigen samenleving en godsdienst aanpakken
maar word dat gedaan.................???

en dus daarmee is duidelijk wat de bedoelingen echt zijn

Hoe ?
En wat zijn 'onze' bedoelingen dan ?

???
 
???

Hoe ?
En wat zijn 'onze' bedoelingen dan ?

???

wie kan beter zijn eigen rotte appelen uitroeien als....... maar zie ik ouders en andere kinderen straffen die op straat letterlijk voor de camera zeggen dat ze het goed vinden dat pim fortuin is vermoord...

om maar een voorbeeld te noemen

nee..

wat gebeurd er in een moskee als een imam dingen predict die niet zouden mogen.....

nou?
 
Hahaha omg wilders bekeren, dat zou de overwinning van de eeuw zijn:D

Waarom praten jullie allen maar over overwinningen? Zijn jullie dan echt zo beroerd om eens een keer je verlies toe te geven?
 
wie kan beter zijn eigen rotte appelen uitroeien als....... maar zie ik ouders en andere kinderen straffen die op straat letterlijk voor de camera zeggen dat ze het goed vinden dat pim fortuin is vermoord...

om maar een voorbeeld te noemen

nee..

wat gebeurd er in een moskee als een imam dingen predict die niet zouden mogen.....

nou?

Wie zegt dat pim fortuyn geen verkeerd figuur was ? Ga je binnenkort ook Geert wilders als voorbeeld gebruiken ? Want het ziet ernaar uit dat ie binnenkort ook het loodje legt. (en echt niet verwonderlijk)

wat gebeurd er in een moskee als een imam dingen predict die niet zouden mogen.....

Ach ja, net zoals ene malloot de westerse wereld door en door haat, is het van 'jullie' kant niet zo anders. Haat is enkel oosters gericht.
 
Wie zegt dat pim fortuyn geen verkeerd figuur was ? Ga je binnenkort ook Geert wilders als voorbeeld gebruiken ? Want het ziet ernaar uit dat ie binnenkort ook het loodje legt. (en echt niet verwonderlijk)



Ach ja, net zoals ene malloot de westerse wereld door en door haat, is het van 'jullie' kant niet zo anders. Haat is enkel oosters gericht.

en dat is rede om het maar allemaal als normaal te zien?
want zo zie jij het blijkbaar

ik toch niet
 
Wilders legt echt niet het loodje hoor, daar zijn moslims te angstig voor. Enige wat extreme moslims kunnen zijn lafhartige daden plegen.
 
Wilders legt echt niet het loodje hoor, daar zijn moslims te angstig voor. Enige wat extreme moslims kunnen zijn lafhartige daden plegen.

ik denk het ook niet , hij zal wel streng bewaakt worden.

denk het niet , is dit niet eerder gebeurd ?
 
en dat is rede om het maar allemaal als normaal te zien?
want zo zie jij het blijkbaar

ik toch niet

Ga naar 1 of andere getto buurt en zeg dat alle negers apen zijn. Dan ben je ook dood. Normaal ? Zou normaal gezien niet normaal mogen zijn, maar het is wel normaal :o

Wilders legt echt niet het loodje hoor, daar zijn moslims te angstig voor. Enige wat extreme moslims kunnen zijn lafhartige daden plegen

Extremen vrezen niets, enkel allah vrezen ze. Iets dat zwaar benijdwaardig is, maar tegelijkertijd zwaar gestoord.
 
Extremen vrezen wel degelijk iets. Waarom pakken ze Wilders dan niet? Waarom blazen ze in Irak hun eigen volk op door stiekum zichzelf op te blazen op een markt?

Het zijn gewoon een bunch of loosers, want ze weten dat ze met normale oorlogvoering of een dialoog niet kunnen winnen. Vooral met een dialoog word het al snel duidelijk hoe middeleeuws deze freaks zijn.
 
ik maak ook grapjes over ander zoals zij dat doen over mij
mmm klinkt al een godsdienstige uitspraak haahh

maar de rede dat ze zich zo verkeerd aangesproken voelen ( even over die apen ) is omdat de samenleving eromheen hun openlijk eigenlijk discrimineerd

ja dan heb ik een goed punt tegen me zelf gezegt haha
want als we nou eens zouden stoppen met moslims te discrimineren dan .....

o w8... deze fundimentale moslim terroristen maakt dat niet veel uit
er zijn er namenlijk die erop uit zijn om de westerse samen leving ( waar jij dus nu ook in leeft ) uit te roeien omdat alles westers slecht is

en als ze allah vrezen dan moet allah maar een zwaar boos worden op hun..
het kan niet zo zijn dat het goed te praten is om andere te vermoorden.
blijft praten or die trying
 
Extremen vrezen wel degelijk iets. Waarom pakken ze Wilders dan niet? Waarom blazen ze in Irak hun eigen volk op door stiekum zichzelf op te blazen op een markt?

Het zijn gewoon een bunch of loosers, want ze weten dat ze met normale oorlogvoering of een dialoog niet kunnen winnen. Vooral met een dialoog word het al snel duidelijk hoe middeleeuws deze freaks zijn.


Omdat hij goed bewaakt wordt ? Omdat er bijna geen extremen zijn in nederland ? Omdat ze al een plan in uitvoering hebben ? Beats me.
Maar het is niet onlogisch dat als je je zo hard tot god wendt, je niets meer vreest. Als je 100% gelooft in je acties en dat je naar het paradijs zult gaan, dan moet je wel zeer dom zijn om je actie niet uit te voeren. Ik zou het alleszinds doen. Alleen geloof ik niet :-)
 
ik maak ook grapjes over ander zoals zij dat doen over mij
mmm klinkt al een godsdienstige uitspraak haahh

maar de rede dat ze zich zo verkeerd aangesproken voelen ( even over die apen ) is omdat de samenleving eromheen hun openlijk eigenlijk discrimineerd

ja dan heb ik een goed punt tegen me zelf gezegt haha
want als we nou eens zouden stoppen met moslims te discrimineren dan .....

o w8... deze fundimentale moslim terroristen maakt dat niet veel uit
er zijn er namenlijk die erop uit zijn om de westerse samen leving ( waar jij dus nu ook in leeft ) uit te roeien omdat alles westers slecht is

en als ze allah vrezen dan moet allah maar een zwaar boos worden op hun..
het kan niet zo zijn dat het goed te praten is om andere te vermoorden.
blijft praten or die trying

Ik vind ook dat ze zwaar aangepakt moeten worden en dat gebeurt nu toch ook ? Weinig mensen staan achter ze. Zelfs de overgrote deel van moslims staan niet achter ze.
 
Moet je de film Postal maar eens gaan bekijken, waarin zogenaamde moslimextremisten toch maar even met Bin Laden gaan bellen voor hun werkelijke daad omdat ze het maagdensysteem toch niet echt vertrouwen.

Ook zijn er genoeg films in omloop, die vaak op VPRO worden uitgezonden waarin men een extremist volgt. Hoezeer hij op het eind helemaal niet meer gelooft in Allah en zijn maagden, maar uiteindelijk toch zijn bom af laat gaan uit schaamte. Want hij weet dat als hij terug zou komen, dat hij dan aan de beurt is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven