AndroidHealthClinic

Geert Wilders niet in gesprek met de NMR.

Bezoekers in dit topic

Lol, als bestuurslid van een sportschool met 27 nationaliteiten ga ik idd niet met moslims om nee :roflol:

Slaap lekker spiermans....het was me weer een waar genoegen
 
Laat maar, probeer ik eens een keertje inhoudelijk ergens op in te gaan, dan ren je weg
Nevermind dan
 
Zeg, wil je nu serieus genomen worden of niet? Ik ga gewoon slapen want ik moet morgen vroeg op om de economie draaiende te houden. En daarbij heb ik genoeg gezegd voor vanavond. Jij bent degene die alle vragen ontwijkt. Jij bent degene die hard wegrent. Niet ik.
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder in een ander topic heb gepost (waarschijnlijk gesloten door EricR) heb ik dit uit eerste hand gehoord van een naast familielid nav enkele moskeebezoekjes op uitnodiging van een vriend. Helaas heb ik daar geen opnames oid van nee.
 
Als ik die pratende pruik zie verwacht ik altijd dat ie begint met
'..Landgenoten....' :D
 
Wilders heeft met trots openlijk gezegt dat hij anti-Islam is. De gehele politiek is tegen de fundamentalisten, Wilders gaat een stap verder en is tegen de gehele Islam. Vandaar ook zijn extreme uitspraken.

Hoe kan een partij die anti Islam is in een land met meer dan een miljoen moslims een positieve bijdrage leveren aan de in het algemeen redelijk slechte relatie tussen westerlingen en moslims?
 
Gaarne bron ipv zomaar wat op het forum te smijten
 
Gaarne bron ipv zomaar wat op het forum te smijten

:roflol: How ironic.

Maar goed verder heb je in andere topics een paar goede postings geplaatst, karma daarvoor.
 
Klinkt opzich ironisch, geef ik toe, maar wat betreft de uitspraak dat Wilders heeft gezegd anti-islam te zijn, vind ik dat je dan ook maar een goeie source moet plaatsen erover. Tot die tijd beschouw ik het maar als een leugen.
 
Laten we het er op houden dat hij in ieder geval de schijn tegen heeft. Een vriendje van de belangrijkste havikken in Israel, Israel is vakantieland nummer 1 bij hem, uitspraken die bijna altijd anti islam zijn en geen enkele mogelijkheid tot een dialoog met degenen waar hij zo afkerig van is.

Wilders draait door. Als je een hele religie er van beschuldigd dat ze zo radicaal zijn moet je natuurlijk zelf niet nog radicaler er tegen optreden. Waarom durft hij niet in gesprek te gaan met degenen die hij zo lijkt te verachten? Bang dat zijn ongelijk wordt aangetoond?
 
Wilders is niet anti-allochtoon, hij is anti-moslim, ongeacht deze extremistisch is of niet.
 
Ach Geert zet het gewoon wat harder neer dan andere politici;), hij durft hardop te benoemen wie er een zooitje van maken...als hij straks 25 of meer zetels pakt heeft hij dus gelijk:o.
Of je het nou met hem eens bent of niet.....hij houdt de boel in iedergeval wakker dacht ik zo:D, zie hier op DBB meer topics over Geert dan over Ronnie:D.
 
Klinkt opzich ironisch, geef ik toe, maar wat betreft de uitspraak dat Wilders heeft gezegd anti-islam te zijn, vind ik dat je dan ook maar een goeie source moet plaatsen erover. Tot die tijd beschouw ik het maar als een leugen.

Ik heb het gezien tijdens een interview, welke dat was weet ik niet meer. Misschien was het een verspreking of heeft hij later zijn woorden terug genomen, je moet het maar van me aannemen.
 
Volgens politieke maatstaven draait hij door ja, maar hij zegt gewoon wat we elke keer maar weer horen op verjaardagsfeestjes enzo.
 
Politiek is Wilders IMO niet zo sterk. Het enige wat hij kan is dingen roepen. Maar als hij nu dat gesprek aangaat en er daar netjes van afkomt zal hij veel meer sympathie van het volk krijgen denk ik.
 
Wilders is een mongool:)

Beetje de hele islam en de koran in de zeik zetten. Alsof de bijbel zo briljant is.
En dan ook nog nieteens discussie aan durven gaan.

Wat waren zijn strevens ook alweer?
16 miljard belasting verlaging:)
turkije in de EU, nederland eruit:)
hahah.
 
Wilders is een mongool:)

Beetje de hele islam en de koran in de zeik zetten. Alsof de bijbel zo briljant is.
En dan ook nog nieteens discussie aan durven gaan.

Wat waren zijn strevens ook alweer?
16 miljard belasting verlaging:)
turkije in de EU, nederland eruit:)
hahah.

Als je niet fatsoenlijk mee kan discussieren, laat het dan ook.
 
Volgens politieke maatstaven draait hij door ja, maar hij zegt gewoon wat we elke keer maar weer horen op verjaardagsfeestjes enzo.

alleen is de tweede kamer geen verjaardagsfeestje, dus kan men ook niet dezelfde taal gebruiken, of denken dat de manieren die op een feestje worden geopperd ook maar gelijk politiek correct zijn.
 
Nee absoluut niet, maar het is wel het taal van het volk.
 
Back
Naar boven