MuscleMeat

Haarverlies tegengaan

Bezoekers in dit topic

Op 25ste moeder naar de winkel, DNP en finasteride side effects vergelijken? Waar heb jij het in godsnaam over? Jij refereert naar "het onderzoek" waarbij je aangeeft dat het voornamelijk placebo of mentaal is; want er is één onderzoek die alle feiten op een rijtje zet en dat is alles? Op basis van je bovenstaande posts kan ik slechts aannemen dat je mogelijk lijd aan een milde vorm van het syndroom van down, want de hoeveelheid diarree die je zojuist hier hebt neergezet is bizar.

p.s. "Team 3CC" - had 't eigenlijk wel kunnen verwachten.
82kg op 1m85 25 jaar had het al kunnen (niet natty dan nog)verwachten, niet te hard gaan huilen bij je moedertje ze heeft wss al meer dan genoeg last met een retard proberen opvoeden.
https://www.drugwatch.com/propecia/side-effects/

Zijn er meer doodgevallen door dnp
 
Als je het een probleem vindt misschien overwegen om te stoppen met kuren?
 
82kg op 1m85 25 jaar had het al kunnen (niet natty dan nog)verwachten, niet te hard gaan huilen bij je moedertje ze heeft wss al meer dan genoeg last met een retard proberen opvoeden.
https://www.drugwatch.com/propecia/side-effects/

Zijn er meer doodgevallen door dnp

Je pijnappelklier is dusdanig verhard waardoor je informatie niet of slecht kan verwerken ongeacht de vorm van communicatie, een debat op intellectueel niveau met jou is dan ook uitgesloten. Succes....met je haar. :wave:
 
Mast is idd hard voor het haar. Binnenkort zou ik op tren willen cutten. Heb jij al ervaring met tren en haarverlies?

Winny, tren en mast zouden naar het schijnt het slechtst zijn voor het haar.

Komt omdat winny afgeleid is van DHT en mast DHT verhogend is. Te hoog DHT resulteert vaak in haaruitval.
 
Als je blast/cruised moet je accepteren dat je haar dunner wordt. Je zal zeker niet kaal worden als geen aanleg hebt maar ken maar weinig mensen bij wie het even dik is als voor ze begonnen

Nou, we kunnen toch maar proberen om het zoveel mogelijk te beperken eh?

Tijdens heb ik ook nergens last van op Mast. Pas zodra ik 't een week niet meer heb gezet begint het :p

Wanneer je kuurt en DHT verhoogd is, dan is het mogelijk dat het haar versneld uitvalt EN dat er geen nieuw haar begint te groeien op bepaalde plaatsen. Wanneer je dan stopt met kuren (of met een bepaald middel, in jouw geval mast) dan kan het zijn dat je weken/maanden later merkt dat je nog kaler wordt. Gewoon omdat er dus geen nieuw haar is beginnen groeien op die plekken terwijl het haar die er aanvankelijk nog staat, op natuurlijke wijze uitvalt.

Als je het een probleem vindt misschien overwegen om te stoppen met kuren?

Vind ik nogal een gemakkelijke reactie. Sides horen er zeker bij maar we zijn hier op het forum om kennis te delen/op te doen zodat we de sides zo miniem mogelijk kunnen houden. Als er natuurlijk geen oplossing voor is en het een groot probleem vormt dan is stoppen met kuren inderdaad de enige oplossing.


Iedereen kan kuren en iedereen kan gauw stoppen met kuren als er sides optreden, de echte kunst is om goed om te gaan met sides (acne, gyno, haaruitval, ...) ;)
 
Zijn er verder echt geen leden met ervaring met Finasteride tegen haaruitval tijdens kuren?

- Wordt het haar opnieuw voller/dikker op de plekken die dunner geworden zijn door AAS?
- Zou Finasteride tijdens een cut echt nefast zijn voor vetverlies?

Misschien weten beren als Cools en Galen raad?

Pompoenpitolie gebruik ik trouwens al een tijdje op 1000 mg per dag maar het helpt weinig. Kaal ben ik nog niet, maar mijn haar is toch goed uitgedund op mijn kruin... :o
 
micro-haar-pigmentatie
 
82kg op 1m85 25 jaar had het al kunnen verwachten
Zijn er verder echt geen leden met ervaring met Finasteride tegen haaruitval tijdens kuren?

- Wordt het haar opnieuw voller/dikker op de plekken die dunner geworden zijn door AAS?
- Zou Finasteride tijdens een cut echt nefast zijn voor vetverlies?

Misschien weten beren als Cools en Galen raad?

Pompoenpitolie gebruik ik trouwens al een tijdje op 1000 mg per dag maar het helpt weinig. Kaal ben ik nog niet, maar mijn haar is toch goed uitgedund op mijn kruin... :o
Je kan meer pompoenpitolie gebruiken neem zelf meestal 4 gram en nizoral shampoo helpt ook tegen dht

Maar vergeleken met fina niet natuurlijk het onderzoek zal ook wel gedaan zijn op nattys dus op aas zul je veel minder libido problemen krijgen neem ik aan.
In principe zou het ook niet uitmaken voor de cut
 
Ik heb na een kuur 500mg test - 500mg mast 1.5 jaar geleden ook haarverlies opgelopen. Eerst een massive shedding van een maandje of 3 a 4 ongeveer 2 maanden na mijn nakuur(die ik te hoog heb gedoseerd op 30mg nolva waardoor oestrogeen te laag kwam) waardoor ik zeker 30% van mijn haar verloor. Tot op de dag van vandaag verlies ik nog steeds gemiddeld 40-100 haren. Gelukkig had ik een enorme bos dus mag me nog steeds gelukkig prijzen met aardig wat haar. 3 maanden geleden besloten naar de dermatoloog te gaan, die heeft MPB vastgesteld(erfelijke uitval). Ik heb eerder kuren met winstrol en andere androgenen gehad zonder ook maar 1 haar te verliezen. Masteron in combinatie met nolva op 30mg heeft mijn genetische uitval dus hoogstwaarschijnlijk getriggerd. Ik ben recent begonnen met Rogaine Foam(minoxidil) om wat verloren haar terug te winnen en om de shedding wat onder controle te krijgen. Finasteride wil ik niet aan beginnen, heb al heel wat horrorverhalen gelezen, en hey een echte vent heeft DHT nodig! Succes met je haarverlies, shit sucks.
 
Finasteride is alleen als je testosteron gebruikt, en hoe meer testosteron je gebruikt hoe meer finasteride je nodig hebt.
Hoe androgener de middel hoe sneller je last kan krijgen van androgene bijwerkingen, haaruitval als je er gevoelig voor bent zal versnellen.

Dit is alles, je kan geen finasteride nemen als je MAST, TREN etc neemt want het zal geen moer uitmaken. En als je wilt kuren zou ik meer anavar, test, deca doen dan dbol,winstrol mast etc
 
Thanks voor de reacties!

Toch een paar interessante dingen gelezen :)
 
Als je het een probleem vindt misschien overwegen om te stoppen met kuren?
Dit. Als je vatbaar bent voor haarverlies moet je niet in de illusie leven dat je er effectief iets aan kunt doen tijdens het kuren.
 
Dit. Als je vatbaar bent voor haarverlies moet je niet in de illusie leven dat je er effectief iets aan kunt doen tijdens het kuren.

Ook niet als je enkel testosteron gebruikt?

Tijdens een cruise van 2 maand zou finasteride misschien kunnen helpen om het haar weer wat dikker te maken? Ik denk maar even luidop :)
 
Ook niet als je enkel testosteron gebruikt?

Tijdens een cruise van 2 maand zou finasteride misschien kunnen helpen om het haar weer wat dikker te maken? Ik denk maar even luidop :)
Nop je verliest het haar gwn terug als je fina stopt,
En nogmaals nizoral shampoo 1 of 2 x per dag is gewoon in de.apo te verkrijgen zonder voorschrift.
 
Finasteride is alleen als je testosteron gebruikt, en hoe meer testosteron je gebruikt hoe meer finasteride je nodig hebt.
Hoe androgener de middel hoe sneller je last kan krijgen van androgene bijwerkingen, haaruitval als je er gevoelig voor bent zal versnellen.

Dit is alles, je kan geen finasteride nemen als je MAST, TREN etc neemt want het zal geen moer uitmaken. En als je wilt kuren zou ik meer anavar, test, deca doen dan dbol,winstrol mast etc
Fina verlaagt dht dus werkt perfecr met mast en andere dht aas
 
Fina verlaagt dht dus werkt perfecr met mast en andere dht aas
Nee, finasteride remt het enzym dat testosteron omzet naar DHT. Tijdens een kuur is het toch hopeloos, de androgene activiteit van de testosteron per se is afdoende om androgenetische alopecia te bevorderen.

Sowieso bestaat er niet zoiets als 'DHT'-AAS. Het is een rare benaming voor AAS die 5a-gereduceerd zijn.
 
Nee, finasteride remt het enzym dat testosteron omzet naar DHT. Tijdens een kuur is het toch hopeloos, de androgene activiteit van de testosteron per se is afdoende om androgenetische alopecia te bevorderen.

Sowieso bestaat er niet zoiets als 'DHT'-AAS. Het is een rare benaming voor AAS die 5a-gereduceerd zijn.
Hmm op us boards had ik gelezen dat fina net zou helpen bij alles buiten test klopt dit dan enigzins wel en dat voor test iets als nizoral beter zou zijn ?

En het effect van pompoenpit olie is toch zo miniem zeker op aas?
 
accepteer dat je kaal word zou ik zeggen dan.. je word het uiteindelijk toch wel.

uitstel van executie.
 
Back
Naar boven