XXL Nutrition

Hallo

Bezoekers in dit topic

random123

Cool Novice
Lid geworden
2 dec 2014
Berichten
149
Waardering
0
Lengte
1m89
Massa
80kg
Vetpercentage
15%
Hallo ik zit nu net op fitness en vroeg me af na hoeveel tijd je wat resultaat voelt of ziet. Bijv wat bredere armen of sterken zijn. Ik ga 4x pw en train elke spiergroeo. Ik eet heel verl en verder sport ik 7 uur per week nog op school, progressie gaat mij zeker heel verl motivatie gevem? Ik heb opzich ook wel een beetje de bouw vind ik vergeleken met andere jonges bij mij op school die zijn veel magerder



Bedankt!
 
Hangt ervan af of je schema en voeding correct zijn. Kan al binnen enkele weken zijn, maak foto's en meet alle gegevens.
 
persoonsgebonden
 
Resultaat doe je het natuurlijk voor, maar vergeet niet te genieten op weg er naartoe.




No homo.
 
Oja en Jason Blaha's 5x5
 
Gewoon keihard gaan trainen en genieten van het goede gevoel wat je na je training krijgt. Resultaten komen vanzelf my friend.
 
En bij inspanning krijg ik het altijd heel heet en word rood en begin heel veel te zweten. is er ook iets om dit te verminderen?
 
Heb wel iets gelezen hierover maar het is echt persoonsgebonden.

De regel die ik las zegt het volgende: na 8 weken trainen zul je de eerste progressie zien bij jezelf, vanaf 12 weken merkt je omgeving het.

Klopt dit? Voor een deel wel, voor een deel niet. Je bent nog best jong dus de progressie zal wel iets langer duren (heel normaal).
 
Hallo ik zit nu net op fitness en vroeg me af na hoeveel tijd je wat resultaat voelt of ziet. Bijv wat bredere armen of sterken zijn. Ik ga 4x pw en train elke spiergroeo. Ik eet heel verl en verder sport ik 7 uur per week nog op school, progressie gaat mij zeker heel verl motivatie gevem? Ik heb opzich ook wel een beetje de bouw vind ik vergeleken met andere jonges bij mij op school die zijn veel magerder



Bedankt!

Ze zeggen max 30 gram per dag mits je alles goed doet. Dit zal na elk jaar afnemen.
 
Reken maar op een half jaar minstens voor je deftige verandering ziet.
En zie je na een half jaar nog geen verandering, dan doe je iets verkeerd...
 
Back
Naar boven