AndroidHealthClinic

halotestin

  • Topic starter klaas
  • Startdatum
  • Reacties 32
  • Weergaven 5K
  • Volgers 2

Bezoekers in dit topic

klaas

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 mei 2003
Berichten
3.620
Waardering
29
hola, is hier iemand met ervaring met halotestin?! Ik heb het al van verschillende merken geprobeerd, maar heb er nooit wat van gemerkt. Ga het nu nog een keertje proberen op 40-50mg. Ik neem er niks naast.

Nadeel van halotestin is dat het redelijk zwaar voor je lever is, maar onderdrukking is daartegen weer minimaal.

Dus heeft er iemand al ervaring met deze troep? Zoja, wat merkte je er precies van.

groetjes
 
Ik denk dat er weinig apen er het nut van in zien....het is niet voor ons bb-ers.

Maar je test maar raak aap, zodra je jou cremeren steken er gifgroene vlammen uit je dan veel te zware lichaam.

Mijn advies: hou het bij de shizzle die zich bewezen heeft.
 
Ik denk dat er weinig apen er het nut van in zien....het is niet voor ons bb-ers.

Maar je test maar raak aap, zodra je jou cremeren steken er gifgroene vlammen uit je dan veel te zware lichaam.

Mijn advies: hou het bij de shizzle die zich bewezen heeft.

hmm dan moet jij de profile van die troep nog maar eens lezen
 
Meer agressie uithouding en kracht.
Maar idd giftig spul voor je lever
 
Je zegt zelf toch ook al dat het zooi is?

jha kijk het is troep voor je lever..dat is iets wat zeker is..

maar dat het neit iets is voor bodybuilders dat is niet helemaal zo..als je op andere fora leest dan blijkt daaruit dat het bijna zelfde effect heeft als tren..
nadeel van tren is dat het erg onderdrukt..halo minder daarin..voor je nieren zullen beiden wel erg zwaar zijn..maar je lever krijgt weer bij halo een grotere opdonder..

vooral tijdens de cut maakt het je erg hard en sterk...

zelf neem ik het vooral voor de kracht..dat is voor mij toch wel de motivatie om steeds te gaan trainen..
 
jha kijk het is troep voor je lever..dat is iets wat zeker is..

maar dat het neit iets is voor bodybuilders dat is niet helemaal zo..als je op andere fora leest dan blijkt daaruit dat het bijna zelfde effect heeft als tren..
nadeel van tren is dat het erg onderdrukt..halo minder daarin..voor je nieren zullen beiden wel erg zwaar zijn..maar je lever krijgt weer bij halo een grotere opdonder..

vooral tijdens de cut maakt het je erg hard en sterk...

zelf neem ik het vooral voor de kracht..dat is voor mij toch wel de motivatie om steeds te gaan trainen..

Dus jij hebt Halo of iets nodig voor je motivatie?
Jammer....

Koop eens wat goeie sups...
 
Dus jij hebt Halo of iets nodig voor je motivatie?
Jammer....

Koop eens wat goeie sups...

de motivatie is bij mij de kracht..ik kuur dan ernaast om sterker te worden...supps is ok..maar zal nooit zo heel veel doen ivt AS
 
de motivatie is bij mij de kracht..ik kuur dan ernaast om sterker te worden...supps is ok..maar zal nooit zo heel veel doen ivt AS


idd sups is voor grote jongens

flauw om snel te veranderen hoor
 
de motivatie is bij mij de kracht..ik kuur dan ernaast om sterker te worden...supps is voor homos

Dan word het gay-gehalte op DBB ineens erg hoog.

Blijf van de Halo af kerel, en ga eens 4 weken of.....op zich is dat toch niet zo lang?
Dan ben je alsnog 40 weken on geweest dit jaar.
 
Dan word het gay-gehalte op DBB ineens erg hoog.

Blijf van de Halo af kerel, en ga eens 4 weken of.....op zich is dat toch niet zo lang?
Dan ben je alsnog 40 weken on geweest dit jaar.

ik ben al 3 maanden off geweest..mag wel weer..na die 4 weke halo moet ik zelfs verplicht 6maande off..
 
zo flauw,ik denk dat ik jullie beide rood ga geven...gezeik altijd met jullie 2 lijkt wel een speeltuin
 
zo flauw,ik denk dat ik jullie beide rood ga geven...gezeik altijd met jullie 2 lijkt wel een speeltuin

Wel toevallig dat jij ook altijd vlakbij bent bij die onzin ;)
 
Maar ff On topic, ik ben wel heel benieuwd naar de werking van die tabs.
Hoeveel mg tabs heb je?
 
zo flauw,ik denk dat ik jullie beide rood ga geven...gezeik altijd met jullie 2 lijkt wel een speeltuin

ok bigmaus heeft gelijk..halo is bad...supps are good..anders krijg ik permanente ban..
 
Maar ff On topic, ik ben wel heel benieuwd naar de werking van die tabs.
Hoeveel mg tabs heb je?

10mg/tab...ga beginnen met 40mg ED..normale dosis is tussen de 20-40mg, dus als het goed is hoor ik het snel te merken...
 
ik heb gehoord dat het echt om extreme kracht gains moet gaan?is dit waar of lichtelijk overdreven?
 
Back
Naar boven