- Waardering
- 410
Gl..
Rusland 2 tafarelen krijg je met zo'n communistische partij.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg de onderstaande video om te zien hoe u onze site als webapp op uw startscherm installeert.
Note: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site via de ingebouwde Safari-browser.
Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame
Veel plezier! 💪🏋♂️
Volg het forum via Google Nieuws
Gl..
Rusland 2 tafarelen krijg je met zo'n communistische partij.
Sterke beargumentatie wederom dude. GL is voor thee drinkende boomknuffelaars, D66 voor kleurloze zwevers, de VVD voor ballerige ondernemers, de PvdA is de allochtonen partij lol en de SP voor noeste arbeiders, de PVV voor halve gare telegraafmongolen en CDA'ers zien het liefst de here Christus zelf Nederland besturen!
Sterke beargumentatie wederom dude. GL is voor thee drinkende boomknuffelaars, D66 voor kleurloze zwevers, de VVD voor ballerige ondernemers, de PvdA is de allochtonen partij lol en de SP voor noeste arbeiders, de PVV voor halve gare telegraafmongolen en CDA'ers zien het liefst de here Christus zelf Nederland besturen!
Jajaja links tuig allemaal met je inhoudelijkheid. We weten allemaal hoe de gemiddelde groenlinks rakker denkt, je ziet toch alleen al hoe al die lui er bij zitten in de 2e kamer met hun wolle truien aan. Ik ken er zelf ook wel wat, daar drink ik met plezier een biertje mee, maar over politiek gaan we het echt niet hebben.
Groen Stalinisme lijkt me wel wat, afscheid nemen van de huidige educatieve indoctrinatie en de hitserige door een controle macht bestuurde cijfer beurs zonder fundament. Propere lucht en nimmer een federatieve mixtuur met een andere civilisatie, om de zedigheid van onze tuin te preserveren.
Die communistische stalinpartij moet verbannen worden. Daar stemmen toch alleen maar halve gare zwakzinnige op en breezers.
Die communistische stalinpartij moet verbannen worden. Daar stemmen toch alleen maar halve gare zwakzinnige op en breezers.
Hahaha, oh brother.Die communistische stalinpartij moet verbannen worden. Daar stemmen toch alleen maar halve gare zwakzinnige op en breezers.
Denk je dat of weet je dat?Denk juist dat bij GL het merendeel hoger opgeleid is. Als zwakzinnige is het toch vaak wel moeilijk om een opleiding af te ronden, maar goed.
Gl wordt niet voor neits een elitaire partij genoemd lijkt mij.
Denk juist dat bij GL het merendeel hoger opgeleid is. Als zwakzinnige is het toch vaak wel moeilijk om een opleiding af te ronden, maar goed.