• Log in of maak account aan om verder te gaan zonder reclame

Veel plezier! 💪🏋‍♂️

AndroidHealthClinic

Halsema wil GroenLinks-leider blijven

Zijn de groenlinksers het daarmee eens?

• Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

Sterke beargumentatie wederom dude. GL is voor thee drinkende boomknuffelaars, D66 voor kleurloze zwevers, de VVD voor ballerige ondernemers, de PvdA is de allochtonen partij lol en de SP voor noeste arbeiders, de PVV voor halve gare telegraafmongolen en CDA'ers zien het liefst de here Christus zelf Nederland besturen!

Je zit er niet ver naast. Je vergeet alleen nog te zeggen dat ze allemaal niet zo bijster veel toevoegen. Blanco is de enige optie.

Femke heeft overigens een erg mooi pittig kort kapsel op die foto.

Jajaja links tuig allemaal met je inhoudelijkheid. We weten allemaal hoe de gemiddelde groenlinks rakker denkt, je ziet toch alleen al hoe al die lui er bij zitten in de 2e kamer met hun wolle truien aan. Ik ken er zelf ook wel wat, daar drink ik met plezier een biertje mee, maar over politiek gaan we het echt niet hebben.

Sterke beargumentatie wederom dude. GL is voor thee drinkende boomknuffelaars, D66 voor kleurloze zwevers, de VVD voor ballerige ondernemers, de PvdA is de allochtonen partij lol en de SP voor noeste arbeiders, de PVV voor halve gare telegraafmongolen en CDA'ers zien het liefst de here Christus zelf Nederland besturen!

Prachtig.

Jajaja links tuig allemaal met je inhoudelijkheid. We weten allemaal hoe de gemiddelde groenlinks rakker denkt, je ziet toch alleen al hoe al die lui er bij zitten in de 2e kamer met hun wolle truien aan. Ik ken er zelf ook wel wat, daar drink ik met plezier een biertje mee, maar over politiek gaan we het echt niet hebben.

moet ik hieruit opmaken dat je geen inhoudelijk argument hebt om je standpunt te onderbouwen?

Groen Stalinisme lijkt me wel wat, afscheid nemen van de huidige educatieve indoctrinatie en de hitserige door een controle macht bestuurde cijfer beurs zonder fundament. Propere lucht en nimmer een federatieve mixtuur met een andere civilisatie, om de zedigheid van onze tuin te preserveren.

Ik zou haar graag een keer in de playboy zien verschijnen, leuk vrouwtje, alleen zou er nooit op stemmen.

Die communistische stalinpartij moet verbannen worden. Daar stemmen toch alleen maar halve gare zwakzinnige op en breezers.

Denk juist dat bij GL het merendeel hoger opgeleid is. Als zwakzinnige is het toch vaak wel moeilijk om een opleiding af te ronden, maar goed.

Die communistische stalinpartij moet verbannen worden. Daar stemmen toch alleen maar halve gare zwakzinnige op en breezers.

Tussen 45 en 53 zou er onder de hamer en de sikkel er van deze opmerking een identificatie notie zijn gemaakt, en geloof me dat het stadium van 10 kickboxers aan je huis ter correctie van je abjecte uitlating dan al echt een gepasseerd station zou zijn geweest.

Gl wordt niet voor neits een elitaire partij genoemd lijkt mij.

Universitair opgeleide vrouwen met een lekker bekkie zijn nu eenmaal intimiderend voor Jan Kaas die leeft voor het weekend om in een niet opgeruimd en niet schoongemaakte flat met maten te zuipen, te ruften en te kaarten.

Back
Naar boven