MuscleMeat

Inbraak Duyvendak: GroenLinks volledig op de hoogte

• Topic Starter Topic Starter
Qua terrorisme wel ja maar hoeveel rechts terroristische organisaties bestaan er eigenlijk? Buiten dan wat Blood and Honour figuren heb je volgens mij niet eens terroristische organisaties van de rechterkant. Of ze andersoortig geweld plegen wordt niet meegenomen in dit onderzoek.

Extreem-links is altijd al sterker geweest in terrorisme maar extreem-links is niet hetzelfde als de hoofdmoot van wat links stemt. Net zo goed als extreem-rechts niet exemplarisch is voor rechts gerorienteerde personen.

Groen-Links heeft overigens wel de schijn tegen met Duyvendak en Dibi in de gelederen. Duyvendak door zijn verleden en Dibi vooral door zijn steun aan wazige marxistische initiatieven.

Overigens was in de tijd van Duyvendak het activisme nog gewoon iets modieus. Zelfs Prinses Irene liep mee in de tocht tegen kernraketten en sprak zelfs de menigte toe. Dat soort demonstraties en activisme bestaat nu nog amper. Het radicalere activisme is nog veel verder weggezakt in Nederland.

Beetje flauw om nu te gaan zeggen dat rechts dan wel niet in deze categorieën veel slechts doet, maar in andere vast wel heel veel. Kom dan met cijfers daarover. Ik kan ook de krakers enzovoort erbij gaan halen, volgens mij is het gewoon een feit dat er ook meer mild-extreem linkse mensen zijn dan mild extreem rechtse mensen. Nogmaals ik keur alle vormen van extremisme en geweld af maar vind het toch een interessant gegeven dat linkse mensen kennelijk sneller geneigd zijn tot geweld over te gaan, en meerdere van deze figuren zelfs tot hoge politiek zijn doorgedrongen.

Daarmee wil ik trouwens absoluut niet zeggen dat alle linkse mensen een neiging tot geweld hebben of iets dergelijks, evenmin als dat rechtse mensen lieverdjes zijn. Ik moet zelfs toegeven dat ik links activisten sympathieker vind dan extreem rechtse mensen.

Ik zeg nergens dat ze andersoortig geweld plegen, er hoeft dus geen onderzoek boven tafel te komen lijkt me. Alleen is terrorisme nogal vast omlijnd als gegeven en wat dat betreft is het niet zo vreemd dat extreemlinkse groeperingen op dat gebied hoog scoren.

Een feit dat er meer mild-extreem linkse mensen zijn dan mild extreem-rechtse mensen is iets wat je in ieder geval ook niet kan staven. Gelet op het aantal onderbuiksites op Internet zou je toch bijna denken dat gematigd extreemrechts zich meer roert dan hetgene wat je kan zien als gematigd extreemlinks (als beiden groeperingen al bestaan).

Mij boeit overigens het verschil tussen links en rechts weinig in het dagelijks leven. Ik ga niet eerst iemands politiek orientatie vragen voordat ik contact leg. Mensen zijn mensen en alleen de extremisten binnen de groep mens zijn het niet waard om contact mee te leggen. Voor de rest is indelen op politieke voorkeur volgens mij vrij onzinnig zolang er geen sprake is van extremistische denkbeelden

Mensen zijn mensen en alleen de extremisten binnen de groep mens zijn het niet waard om contact mee te leggen. Voor de rest is indelen op politieke voorkeur volgens mij vrij onzinnig zolang er geen sprake is van extremistische denkbeelden

Maar ja, wie moeten we dan de schuld geven van alles wat k*t was, is en zal worden?

Mensen?

Maar ja, wie moeten we dan de schuld geven van alles wat k*t was, is en zal worden?

Mensen?

:D Degenen die anderen de schuld geven van zaken die zogenaamd k*t zijn hebben volgens mij meestal zelf een k*tleven. Dan is excuus zoeken voor die miserabele situatie wel logisch maar blijft natuurlijk een vorm van zondebok zoeken die verder vrij triest te noemen is.

Mensen?

:D Degenen die anderen de schuld geven van zaken die zogenaamd k*t zijn hebben volgens mij meestal zelf een k*tleven. Dan is excuus zoeken voor die miserabele situatie wel logisch maar blijft natuurlijk een vorm van zondebok zoeken die verder vrij triest te noemen is.

Knap staaltje oversimplificeren.

Kunnen we over de meeste onderwerpen wel stoppen. Mensen die het k*t hebben hebben dat gewoon aan zichzelf te danken! Eigen schuld dikke bult!

Een kat in het nauw maakt rare sprongen zullen we maar zeggen.

ik denk dat de kop van deze post alles zegt over de integriteit van deze partij.

6 jaar nadat hij in de kamer komt,komt hij er uiteindelijk mee voor de dag...:rolleyes:

dat geeft me weer te denken over die gasten in Den-Haag

Laatst bewerkt:
Zijn er eigenlijk nog partijen die géén achtergrond hebben zonder totalitaire gedachten, criminelen, geestelijk zieken of andere schandalen?

Mooi lamme bedoeling weer daar in Den Haag

Dat lijstje gaat over de Eta waarschijnlijk.

Seperatisten die een eigen staat willen.

Overigens zitten gezochte terroristen doodleuk in Nederland in het kraakpand Vrankrijk in het afvoerputje van Nederland: Amsterdam.

Dus onze linkse ongewassen kraakvrienden huisvesten terroristen.

Knap staaltje oversimplificeren.

Kunnen we over de meeste onderwerpen wel stoppen. Mensen die het k*t hebben hebben dat gewoon aan zichzelf te danken! Eigen schuld dikke bult!

Een kat in het nauw maakt rare sprongen zullen we maar zeggen.

Het simplisme komt toch niet van onze kant lijkt me. Zie genoeg huiluitingen naar voren komen over hoe k*t Nederland is en hoe slecht sommigen het zelf hebben. Maar dan is het nooit de eigen schuld maar vooral de schuld van (vul favoriete zondebok in)..... links, moslims, allochtonen etc. Als wij dan al simplificeren dan doe ik dat liever dan generaliseren in ieder geval.

De schuld aan een hele groep geven is in ieder geval vrij stupide te noemen lijkt me.

Het simplisme komt toch niet van onze kant lijkt me. Zie genoeg huiluitingen naar voren komen over hoe k*t Nederland is en hoe slecht sommigen het zelf hebben. Maar dan is het nooit de eigen schuld maar vooral de schuld van (vul favoriete zondebok in)..... links, moslims, allochtonen etc. Als wij dan al simplificeren dan doe ik dat liever dan generaliseren in ieder geval.

De schuld aan een hele groep geven is in ieder geval vrij stupide te noemen lijkt me.

Mensen geven de schuld aan links voor de toestroom van de vele gelukzoekers.

Maar het is eigenlijk de fout van de liberalen die in de jaren 60 Italianen/Spanjaarden en later Marokkanen/Turken hierheen haalden.

Vervolgens wilde links ze weer hier laten blijven omdat het stemvee is voor de PvdA enz.

De kerk deed net zo mee. Elke vreemdeling kan een potentiele christen zijn. De kerk heeft boter op haar hoofd.

Qua terrorisme wel ja maar hoeveel rechts terroristische organisaties bestaan er eigenlijk? Buiten dan wat Blood and Honour figuren heb je volgens mij niet eens terroristische organisaties van de rechterkant. Of ze andersoortig geweld plegen wordt niet meegenomen in dit onderzoek.

je hebt inderdaad niet veel "terreur" groepen aan rechter zijde, het geweld uit die kringen komt meestal in de vorm van vechtpartijen of aanvallen op anderskleurigen, anderdenkenden, mensen die op de verkeerde plaats zijn op het verkeerde moment, mensen die blijkbaar te lang gekeken hadden etc

[/quote]Extreem-links is altijd al sterker geweest in terrorisme maar extreem-links is niet hetzelfde als de hoofdmoot van wat links stemt. Net zo goed als extreem-rechts niet exemplarisch is voor rechts gerorienteerde personen.[/quote]

het is natuurlijk de vraag wat dit onderzoek als terreur bestempeld, er zijn inderdaad meer "terreur" groepen binnen linkse strekkingen (meestal communistisch), maar het zal zeer weinig gebeuren dat gewone onschuldige burgers het doelwit zijn, het zal meestal tegen de staat en/of kapitaal gericht zijn

laat wel verstaan dat ik geen enkele groep die zonder massale aanhang van het volk aanslagen pleegt of geweld pleegt goedkeur

(ps: hou je vooral niet in, ik verwacht wel weer wat domme antwoorden over mij persoonlijk lol)

je hebt inderdaad niet veel "terreur" groepen aan rechter zijde, het geweld uit die kringen komt meestal in de vorm van vechtpartijen of aanvallen op anderskleurigen, anderdenkenden, mensen die op de verkeerde plaats zijn op het verkeerde moment, mensen die blijkbaar te lang gekeken hadden etc
Extreem-links is altijd al sterker geweest in terrorisme maar extreem-links is niet hetzelfde als de hoofdmoot van wat links stemt. Net zo goed als extreem-rechts niet exemplarisch is voor rechts gerorienteerde personen.[/quote]

het is natuurlijk de vraag wat dit onderzoek als terreur bestempeld, er zijn inderdaad meer "terreur" groepen binnen linkse strekkingen (meestal communistisch), maar het zal zeer weinig gebeuren dat gewone onschuldige burgers het doelwit zijn, het zal meestal tegen de staat en/of kapitaal gericht zijn

laat wel verstaan dat ik geen enkele groep die zonder massale aanhang van het volk aanslagen pleegt of geweld pleegt goedkeur

(ps: hou je vooral niet in, ik verwacht wel weer wat domme antwoorden over mij persoonlijk lol)[/quote]

Je voert een anarchistische vlag als avatar?
Ben je zelf kraker? ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Anarchosyndicalisme

Je schrijft over terreur uit rechtse hoek tegen anders gekleurden.
Wanneer lees je in de krant dat een Marokkaan een blanke aanvalt? Nou precies..... Als een "skinhead" een Marokkaan in elkaar slaat staat het gelijk in de krant als racistisch geweld.

Je voert een anarchistische vlag als avatar?
Ben je zelf kraker? ;)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Anarchosyndicalisme

Je schrijft over terreur uit rechtse hoek tegen anders gekleurden.
Wanneer lees je in de krant dat een Marokkaan een blanke aanvalt? Nou precies..... Als een "skinhead" een Marokkaan in elkaar slaat staat het gelijk in de krant als racistisch geweld.
ja omdat ik een anarchist ben ben ik automatisch een kraker, een hippie, langharig werkschuw tuig, een EXTREEM linkse... vind je dit ook allemaal terug op de beste betrouwbare site van het internet, wikipedia? lol

het gaat over het idee achter zo'n aanval, een marrokaan die een blanke aanvalt kan het wel doen uit een vorm van racistische overtuiging of andere redenen, maar voor zover ik weet maken marrokanen geen deel uit van een groepering die een revolutie op gang wil krijgen he

ook gaan marokanen niet met een groepje op "blankenjacht" zoals binnen bepaalde rechtse kringen op "negerjacht" gegaan word he :rolleyes:

en dank u om skinhead tussen aanhalingstekens te zetten, je weet tenminste iets van de achtergrond van deze groep neem ik aan

Ben ik helemaal met je eens maar ik zie ook niet waar ik ergens in dit topic ergens hele groepen de schuld van iets geef? Je generaliseert in bovenstaande post en de post ervoor trouwens natuurlijk zelf ook wel behoorlijk. ;)

ja omdat ik een anarchist ben ben ik automatisch een kraker, een hippie, langharig werkschuw tuig, een EXTREEM linkse... vind je dit ook allemaal terug op de beste betrouwbare site van het internet, wikipedia? lol

het gaat over het idee achter zo'n aanval, een marrokaan die een blanke aanvalt kan het wel doen uit een vorm van racistische overtuiging of andere redenen, maar voor zover ik weet maken marrokanen geen deel uit van een groepering die een revolutie op gang wil krijgen he

ook gaan marokanen niet met een groepje op "blankenjacht" zoals binnen bepaalde rechtse kringen op "negerjacht" gegaan word he :rolleyes:

en dank u om skinhead tussen aanhalingstekens te zetten, je weet tenminste iets van de achtergrond van deze groep neem ik aan

Een gabbertje die er hetzelfde uitziet als een skin is niet per definitie een skin.

Gelukkig opereren Marokkanen nooit in een groep en zijn ze altijd open en eerlijk tegen je. Je kunt rustig je auto open laten in Kanaleneiland.

Heel fijn dat het van deze hardwerkende super mensen zijn die perfect Nederlands spreken, niet agressief zijn, geen kort lontje hebben en niet het woord discriminatie in de mond nemen als ze hun zin niet krijgen.

Wat vind je van de G8 en globalisme?

1-0 voor rechts. En dat van die islamieten klopt dus niet, er zijn als minstens 2 grote islamitische aanslagen geweest in Europa.

Terug
Naar boven