Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmz, men zou beter de stats van 2000 tot 2008 genomen hebben, veel islamitische aanslagen zijn voor of na 2006 gebeurd. Dat zou een heel ander beeld gegeven hebben...
Hmz, men zou beter de stats van 2000 tot 2008 genomen hebben, veel islamitische aanslagen zijn voor of na 2006 gebeurd. Dat zou een heel ander beeld gegeven hebben...
Een gabbertje die er hetzelfde uitziet als een skin is niet per definitie een skin.
Gelukkig opereren Marokkanen nooit in een groep en zijn ze altijd open en eerlijk tegen je. Je kunt rustig je auto open laten in Kanaleneiland.
Heel fijn dat het van deze hardwerkende super mensen zijn die perfect Nederlands spreken, niet agressief zijn, geen kort lontje hebben en niet het woord discriminatie in de mond nemen als ze hun zin niet krijgen.
) lookalikes lol
Ik wist dat mijn naam genomd zou gaan worden.
Nja, ik heb geen idee wie Goethe is kennelijk zijn er meer boardnazi's actief dus heren Alert!.![]()

Ok alles tussen 00 en 07 dan.Statistieken zijn de meest recente gezien 2008 nog niet voorbij is en ze van 2007 zijn.
Ik wil ook af en toe even kunnen lachen om zelf verzonnen crap van anderen.

Ik wil ook af en toe even kunnen lachen om zelf verzonnen crap van anderen.![]()

Alert is dat niet het blaadje van de uitkeringstrekkers in hun kraakpanden?
Ach de wet van Godwin is weer toepassing. Het was wachten op het woord Nazi.

Ben ik helemaal met je eens maar ik zie ook niet waar ik ergens in dit topic ergens hele groepen de schuld van iets geef? Je generaliseert in bovenstaande post en de post ervoor trouwens natuurlijk zelf ook wel behoorlijk.![]()