Fitness Seller

Inbraak Duyvendak: GroenLinks volledig op de hoogte

11-4-2004 Madrid
7-7-2005 Londen

Ik wist dat mijn naam genomd zou gaan worden.:rolleyes:

Nja, ik heb geen idee wie Goethe is kennelijk zijn er meer boardnazi's actief dus heren Alert!.:D

:p
Een gabbertje die er hetzelfde uitziet als een skin is niet per definitie een skin.

Gelukkig opereren Marokkanen nooit in een groep en zijn ze altijd open en eerlijk tegen je. Je kunt rustig je auto open laten in Kanaleneiland.

Heel fijn dat het van deze hardwerkende super mensen zijn die perfect Nederlands spreken, niet agressief zijn, geen kort lontje hebben en niet het woord discriminatie in de mond nemen als ze hun zin niet krijgen.

een neo nazi met een kaal hoofd is ook geen skin, dit noemt men een bonehead, ik heb het over de originele skinheads die geen reet om politiek gaven, niet de ian stuart (overigens een treehugger :p) lookalikes lol

nuja, jij ziet het verschil tussen een groep klootzakken die willekeurig iemand aanvallen zonder deftige reden en een georganiseerde politieke groepering blijkbaar niet

blijkbaar ben je een van de zovelen hier op het forum die ALLE marrokanen persoonlijk kent aan daaruit kan opmaken dat ze allemaal hetzelfde zijn, ik wou ook dat ik alle mensen kende :p

Alert is dat niet het blaadje van de uitkeringstrekkers in hun kraakpanden?

Ach de wet van Godwin is weer toepassing. Het was wachten op het woord Nazi.

[Link niet meer beschikbaar]

'Wijnand Duyvendak was ook RaRa-verdachte'

zaterdag 9 augustus 2008 10:16
GroenLinks-Kamerlid Wijnand Duyvendak werd in de jaren tachtig wel degelijk gezien als een van de verdachten in het onderzoek naar terreurgroep RaRa.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] Duyvendak zegt dat politie bij inval in 1985 zocht naar andere verdachte
Dat zegt een politieman die betrokken was bij een inval op het woonadres van Duyvendak in april 1988 vandaag in De Telegraaf.
Duyvendak raakte deze week in opspraak nadat Elsevier een citaat van een persuitnodiging voor de presentatie van zijn boek 'Klimaatactivist in de politiek' naar buiten bracht. Daarin zegt de voormalig activist van GroenLinks dat hij [Link niet meer beschikbaar] bij een inbraak in het ministerie van Economische Zaken in 1985, een overtreding die hij altijd had ontkend.
'Infame beschuldiging'
Nadat hij voor deze leugen donderdag in televisieprogramma NOVA [Link niet meer beschikbaar] was gegaan verklaarde hij gisteren 'met de hand op het hart' in de Volkskrant dat hij zich altijd tegen de gewelddadige acties van de RaRa heeft gekeerd.
'De Telegraaf schreef in 1996 dat ik bij RaRa zou hebben gezeten. Dat is een infame beschuldiging. Er is nooit een splinter van bewijs gevonden dat ik betrokken was bij RaRa,' aldus Duyvendak.
Maar een voormalig politieman zegt vandaag in De Telegraaf dat hij aanwezig was bij de huiszoeking in het gebouw waar Duyvendak woonde. 'Hij stond ook op een lijst van verdachten in het RaRa-onderzoek.'
Geloofwaardigheid
In de krant ontkent Duyvendak de nieuwe beschuldiging. 'Ze waren niet op zoek naar mij, maar naar een andere bewoner die niet aanwezig was. Ze waren helemaal niet in mij geïnteresseerd.'
Binnen GroenLinks neemt de [Link niet meer beschikbaar] intussen toe. Politiek leider Femke Halsema verklaarde gisteravond dat de voormalige inbreker wel in de fractie [Link niet meer beschikbaar], maar dient hij te werken aan het herstel van de 'opgelopen deuk in zijn geloofwaardigheid'.
Lees ook het Elsevier-commentaar [Link niet meer beschikbaar]
Door [Link niet meer beschikbaar]

Wat ik toch vreemd vind is dat bepaalde figuren tegen globalisme zijn maar vóór een multiculturele samenleving.

Dat strookt niet, me dunkt.

Globalisme: je krijgt één wereldeconomie.

Multiculturele samenleving: alle culturen smelten samen. Identiteit gaat verloren.

In beiden gaat de eigen identiteit verloren.

Ben ik helemaal met je eens maar ik zie ook niet waar ik ergens in dit topic ergens hele groepen de schuld van iets geef? Je generaliseert in bovenstaande post en de post ervoor trouwens natuurlijk zelf ook wel behoorlijk. ;)

Ik heb het over huiluitingen in het algemeen maar verder zie ik niet waar ik generaliseer in mijn posting of de posting daarvoor. De posting daarvoor is een veronderstelling, de laatste posting van mij een constatering dat er redelijk vaak gegeneraliseerd wordt in dit soort threads. Groepen benoemen en de schuld van bepaalde zaken neerleggen bij een hele groep (of 99%) is behoorlijk stigmatiserend lijkt me.

Vanmiddag taart in zn gezicht gegooid door rechts activisten.
Allemaal publiciteit voor zn boekie die bekentenissen,zakkenvuller.

Terug
Naar boven