MuscleMeat

Handen open halen

UltraX

Competitive Bodybuilder
Waardering
10
Ik haal me handen regelmatig open met deadliften, niet tot bloedenstoe. Maar wel zoals net bij het shrugen dat een stuk vel er af ligt waar mijn eelt op zit. Daarnaast bij elke trainen prikken mijn handen overal waar eelt op zit.

Conclusie:
Met magnesium hebt je een betere grip waardoor hij beter in je handen blijft en niet weg glijdt. Omdat hij niet weg glijdt gaat er eelt er ook niet aan. Daarnaast als het eenmaal veel hebt is het verstandig om gewoon een beejte te verwijderen. Met handschoenen krijg je dus het effect dat je hebt als wanneer je met een dikkere stang deadliften, hoe dikke de stang om wat je moet vast houden, hoe zwaarder en lastigere het wordt.

Laatst bewerkt:
Handschoentjes zijn niet gay, dat maken sommige zielige DBBers er van. Niks van aantrekken en je eigen ding doen!

ik vind die pijn juist lekker.. zet je net aan tot nog un rep.. net als die riem die in je zij snijdt
denk ook dat je gewoon wat meer eelt moet kweken..

en zoals mikeh18 zegt.. handschoentjes kan ok altijd

• Topic Starter Topic Starter
ik vind die pijn juist lekker.. zet je net aan tot nog un rep.. net als die riem die in je zij snijdt
denk ook dat je gewoon wat meer eelt moet kweken..

Eelt gaat open, dat zeg ik ook. Elke keer als ik deadlift, shrug ofzo zijn heel mijn handen kapot....... Er is geen kans om eelt te kweken, daarnaast hoe meer heel hoe sneller het kapot gaat. Riem hoor neit in de zij te sneiden, en pijp in mijn handen als ik aan chinnen ben heeft echt geen positief effect voor mij.

Handschoentjes zijn niet gay, dat maken sommige zielige DBBers er van. Niks van aantrekken en je eigen ding doen!

Ze zijn niet gay, maar de algemene Brezzah cultuur bij ons in de gym gebruiken ze ook, ze zeggen dan dat ik pats met mijn riem tijdens het deadliften maar hun doen wel tijdens het curlen handschoentjes aan....

hmm.. riem werkt anders perfect bij mij... wij hebben ook altijd van soort sponsachtig spul liggen wat je om de stang heen kunt doen.. mischien is dat optie

Als je minder last heb van de pijn dmv handschoentjes, kan je misschien meer uit jezelf halen. En dan bedoel ik bij zware oefeningen zoals de DL. Veel beter dat je omdat je geen pijn heb meer maximaal kan gaan! Niet zeuren, handschoentjes!

Vijlen is pas gay... en die hardcore tot bloedens toe trainende dudes op dbb? Stoerdoenerij.

niet zeiken, dan moet je niet deadliften

Riem werkt ook perfect, maar je moet hem niet zo strak doen zodat hij sneid of wat dan ook in je zij.........

Heb ik hier ooit gelezen, dat het werkt en je eelt om je handen dan niet heletijd kapot gaat.

Voorkomen is beter dan genezen? ;)

Iedereen die deadlift heeft het, jij gaat er een topic over maken. Wannabe softcore ofzo ???

Iedereen die deadlift heeft het, jij gaat er een topic over maken. Wannabe softcore ofzo

Moet ik daarom met het feit leven dat mijn handen helemaal kapot gaan............

Topic kan nou al beter verwijderd worden.........

Aangezien toch niemand bereid is om een normaal op dit topic te reageren.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laat hen. Succes!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Laat hen. Succes!

Ben vandaag al chagrijnig, veel dingen fout gedaan en nu komen er ook nog is een paar eigenwijze kinderen die alleen maar zeggen: moet je niet deadliften. Geef in vredesnaam gewoon een tip behalve handschoentjes om dit te voorkomen.

Ik heb eerst handschoentjes effe geleend van iemand en het deed mijn grip niet goed. Daarom wil ik eigenlijk niet voor de optie van handschoentjes gaan.

Ben vandaag al chagrijnig, veel dingen fout gedaan en nu komen er ook nog is een paar eigenwijze kinderen die alleen maar zeggen: moet je niet deadliften. Geef in vredesnaam gewoon een tip behalve handschoentjes om dit te voorkomen.

Ik heb eerst handschoentjes effe geleend van iemand en het deed mijn grip niet goed. Daarom wil ik eigenlijk niet voor de optie van handschoentjes gaan.

magnesium helpt ook wel bij mij, én de grip is beter

Het scheeld dat jij geen kind meer ben he ;)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven