dubedition
Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Degene die ik had geleend waren ook maar 7-12 euro. Maarja ik ga eerst is voor magnesium.
Als je deadlift voel je dat de stang wat uit je vaste hand glijdt en iets lager komt te liggen, meer in de vingers. Eelt wordt denk ik gevormdt door die wrijving bij het verplaatsen, en omdat het zo dikker wordt op de eeltplaats kan de stang bij het 'naar beneden glijden' wel eens een stuk eelt meescheuren. Probeer eens om de stang direct al in de vingers te pakken. Hopelijk snap je mijn uitleg, en hopelijk werkt het![]()
ik dacht dat klusmier die sponsjes ook gebruikte bij DL
@UltraX gewoon doen, zo'n blokje magnesium kost echt niets![]()

Ik denk dat je het gewoon bij perrysport kan halen of een andere grotere sportzaak.
Degene die ik had geleend waren ook maar 7-12 euro. Maarja ik ga eerst is voor magnesium.
Ik wou gewoon mijn persoonlijke ervaring even delen, omdat niet alle handschoenen imo slecht zijn.
Maar natuurlijk als magnesium voor jouw een oplossing is, is toch goedkoop zou ik het zeker eens proberen, eventueel kan je dan later nog beslissen wat je gaat doen.
By ons in de sportschool hebben ze zo'n bakje met magnesium.
Mischien dat ze dit bij jou ook hebben,? dat zou iig goed kunnen helpen
Ik zelf gebruik het nooit maar ik zie regelmatig dat mensen het wel gebruiken
bij deadliften

magnesium werkt meer als handschoentjes. ik snap dat het k*t is als je zoveel pijn hebt.. al snap ik niet hoe dat kan want ik heb daar nooit last van.
maar doe je mixed grip of alleen pronated of wat voor grip heb je?
Mixed grip voor deadlift en voor dingen als shrugs pronated.
Wat is het prijsverschil in magnesium dan, als je kijkt in online shops of normale winkels. Ik haal liever gewoonin een winkel wat dan dat ik het weer bestel. Misschien toch maar eens online kijken.
@IJSer, waar had je die 2 euro blokjes gezien?
Ik heb het een paar keer na ME rackpulls gehad, daar hielp geen magnesium tegen. 2 keer heb ik mijn handen volledig opengehaald, dus niet alleen het eeltgedeelte, waarna ik een week lang zalfjes heb gesmeerd en mijn handen in het verband had.
Oplossing: straps!