XXL Nutrition

handpalm

Blackbase

Novice
Waardering
0
Hoi, ik hier weeral :p

De voorbije paar weken is me iets opgevallen. Allereerst, het gaat over mijn linkerhand, meer bepaald dit gedeelte...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ik weet dat het een rechtse hand is, maar had geen zin het te spiegelen :o

Wanneer ik dumbbell presses of dumbbell flys doe, krijg ik in dat gedeelte van men hand een nogal stevige, stekende pijn. Dit zijn de enige 2 oefeningen waarbij dit al is voorgevallen. Voor de rest nog niets.
Dumbbell presses kan ik weglaten en pushups doen, aangezien dit toch min of meer dezelfde beweging is en ik dit probleem hierbij niet heb. Maar die dumbbell flys doe ik zo graag en die doen mijn pecs echt wel groeien naar mijn mening.

Iemand misschien een idee hoe dit komt en wat ik ertegen kan doen?
Heb al geprobeerd met dikkere handschoenen om het gewicht misschien iets te dempen, maar dit helpt amper. Ook het feit dat het enkel die 2 oefeningen zijn, dacht ik dat het misschien iets met een zekere houding te maken had?

Misschien zit er wel iets bekneld? Kan je beter even naar de huisarts gaan, gewoon uit voorzorg ;).

doet het ook zeer als je er gewoon op drukt, gewoon met je vinger ofzo?

ik heb dat ook gehad raar is het idd zo nergens last van alleen als er gewicht op hangt maar heb het nu niet meer teminste kan me het niet voor de geest halen

• Topic Starter Topic Starter
ik krijg er op geen enkele manier pijn in, maar vanaf ik dumbbell press of flys wil doen, begin ik het te voelen, zelfs als ik maar een schamele 2kg vastheb...

dan kan je beter even naar de huisarts gaan.en vragen hoe dat kan.

Terug
Naar boven