Fitness Seller

Handschoenen tijdens trainen?

Peiling Peiling Handschoenen of niet?

• Handschoenen

Stemmen: 116 30,9%
  • Eelt

Stemmen: 259 69,1%

• Totaal stemmers
    375
Ik draag alleen in de winter tijdens het trainen handschoenen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik train altijd zonder, maar soms tijdens de training baal ik er wel eens van dat ik ze niet heb.
magnesium is ook niet alles vind ik.
goed spul dat wel, maar je kleding zit er snel van onder.

Eelt eraf halen met een scheermesje? :eek:

Of een ander scherp mesje, zo doe ik het ook vaak. Maar het staat netter als je gewoon zoon steentje gebruik. Mijn eelt is trouwens wel gescheurd op me linker hand onder me middelvinger... echt ene k*t plek en het is ook niet meer aan elkaar gaan hechten. Dus heb nu zoon kloof. Binnenkort even langs de manicure achtig iets om het weg te laten halen zodat het weer correct terug kan komen...

En ojah, laat ook zo lang mogelijk de straps links liggen. WErk gewoon aan je grip als je het niet beet kan houden!

Je hebt aparte eelt mesjes volgens mijn. Ik doe het altijd met een aardappel schil mesje die ik heel scherp maak met een wetsteen die ik ook voor het fileermes gebruik voor bij het vissen

ja ik draag roze leren handschoentjes

ja ik draag ze wel.
Heb gewoon meer grip en daardoor kan ik meer kracht zetten.
Of het goed of slecht of gay of what ever is kan mij geen reet schelen
Ik train er lekker mee

Handschoenen? Sorry hoor maar die mensen neem ik niet echt serieus. Eigenlijk zouden alle sportscholen moeten stinken naar zweet en veroest ijzer waar ze niet raar kijken als je met gare kleding traint en met bergschoenen staat te squatten terwijl je een vette ruft in je maat zyn smoel laat. Daar train je het lekkerst en horen handschoenen niet thuis.

Je wilt toch niet dat er op mijn delicate handjes, gore eeltknobbeltjes verschijnen;)

Geef mij maar handschoenen!
Anders gaan m'n ringen door m'n vlees en heb ik minder grip.

Ik draag ze alleen met deadliften omdat ik anders mijn handen openhaal.

Nee, nooit. Als ik last heb van zweethanden bij oefeningen zoals deadlift en shrugs gebruik ik magnesium.

Ik zou ook wel magnesium willen gebruiken maar ik weet niet of dat mag bij ons in de gym.

Degene die magnesium gebruiken - Nemen jullie dan zelf zo een blokje mee?

Je wilt toch niet dat er op mijn delicate handjes, gore eeltknobbeltjes verschijnen;)

Geef mij maar handschoenen!
Anders gaan m'n ringen door m'n vlees en heb ik minder grip.

Zo is het meid, dameshandjes moeten zacht blijven!;)
Geen gore eeltknobbels op die handjes!

Ik zou ook wel magnesium willen gebruiken maar ik weet niet of dat mag bij ons in de gym.

Degene die magnesium gebruiken - Nemen jullie dan zelf zo een blokje mee?

Yep, ik wel. Heb gewoon zo'n afsluitbaar doosje waar ik zo'n blokje in heb gedaan. Zit standaard in m'n tas.

Eelt, en als ik ga begin met trainen doe ik flink wat talkpoeder van Zwitsal op mijn handen zodat ze droog blijven... En dan ruiken ze natuurlijk ook zo lekker:p

ik heb me wanten aan, dat staat beter bij me muts

Ben begonnen zonder. Maar ben op gegeven moment overgestapt op het dragen van handschoenen.
Voor mij is het een hulpmiddel tbv de grip en het voorkomen van eelt wat later open scheurt. Ze helpen mij niet zo zeer om zwaarder te kunnen trainen, wel maakt het het makkelijker door een rustiger gevoel op/in mijn handen.

Handschoenen? Sorry hoor maar die mensen neem ik niet echt serieus. Eigenlijk zouden alle sportscholen moeten stinken naar zweet en veroest ijzer waar ze niet raar kijken als je met gare kleding traint en met bergschoenen staat te squatten terwijl je een vette ruft in je maat zyn smoel laat. Daar train je het lekkerst en horen handschoenen niet thuis.

:roflol: die man houd van old skool! lol

ik gebruik ook geen handschoentjes.. dus kan niet bepalen of het helpt bij grip, maar voor de eelt hoef ik het ook niet te laten.. dat krijg ik in de bouw ook wel!

Terug
Naar boven