Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Handschoenen? Sorry hoor maar die mensen neem ik niet echt serieus. Eigenlijk zouden alle sportscholen moeten stinken naar zweet en veroest ijzer waar ze niet raar kijken als je met gare kleding traint en met bergschoenen staat te squatten terwijl je een vette ruft in je maat zyn smoel laat. Daar train je het lekkerst en horen handschoenen niet thuis.

Je wilt toch niet dat er op mijn delicate handjes, gore eeltknobbeltjes verschijnen
Geef mij maar handschoenen!
Anders gaan m'n ringen door m'n vlees en heb ik minder grip.

Ik zou ook wel magnesium willen gebruiken maar ik weet niet of dat mag bij ons in de gym.
Degene die magnesium gebruiken - Nemen jullie dan zelf zo een blokje mee?
Ik zou ook wel magnesium willen gebruiken maar ik weet niet of dat mag bij ons in de gym.
Degene die magnesium gebruiken - Nemen jullie dan zelf zo een blokje mee?
Handschoenen? Sorry hoor maar die mensen neem ik niet echt serieus. Eigenlijk zouden alle sportscholen moeten stinken naar zweet en veroest ijzer waar ze niet raar kijken als je met gare kleding traint en met bergschoenen staat te squatten terwijl je een vette ruft in je maat zyn smoel laat. Daar train je het lekkerst en horen handschoenen niet thuis.
die man houd van old skool! lolja ik draag ze wel.
Heb gewoon meer grip en daardoor kan ik meer kracht zetten.
Of het goed of slecht of gay of what ever is kan mij geen reet schelen
Ik train er lekker mee