XXL Nutrition

Handschoenen tijdens trainen?

Peiling Peiling Handschoenen of niet?

• Handschoenen

Stemmen: 116 30,9%
  • Eelt

Stemmen: 259 69,1%

• Totaal stemmers
    375
Ik heb zo'n heuptasje met daarin een boterhamzakje wit:o

edit: Sleep ik toch al mee voor me mp3 speler. Heavy Metal>Slam fm breezerradio:p

Laatst bewerkt:
Dat eelt kan me niet zo schelen, en handschoentjes vind ik gay staan, al kijk ik een ander er niet op aan (de roze shirts zijn ook aan mij voorbijgegaan).

Maar ik heb wel net een soort straps gekocht bij XXLnutrition omdat ik bij de laatste reps teveel spanning op mijn vingers en op de pezen in mijn onderarmen krijg waar ik al jaren een blessure heb. Magnesium hebben ze bij ons trouwens niet staan.

Kan er gewoon meer kracht mee zetten waardoor ik een betere workout krijg voor mijn rug, en dat vond ik belangrijker. Voor andere spiergroepen heb ik het niet nodig.

Verder doe ik niet aan flesjes, zweetbandjes, modieuze pakjes etc. Ben wel altijd fris en m'n outfit ook dus als ik zweet ruik je me niet, stinken heb ik een hekel aan.

Dat eelt kan me niet zo schelen, en handschoentjes vind ik gay staan, al kijk ik een ander er niet op aan (de roze shirts zijn ook aan mij voorbijgegaan).

Maar ik heb wel net een soort straps gekocht bij XXLnutrition omdat ik bij de laatste reps teveel spanning op mijn vingers en op de pezen in mijn onderarmen krijg waar ik al jaren een blessure heb. Magnesium hebben ze bij ons trouwens niet staan.

Kan er gewoon meer kracht mee zetten waardoor ik een betere workout krijg voor mijn rug, en dat vond ik belangrijker. Voor andere spiergroepen heb ik het niet nodig.

Verder doe ik niet aan flesjes, zweetbandjes, modieuze pakjes etc. Ben wel altijd fris en m'n outfit ook dus als ik zweet ruik je me niet, stinken heb ik een hekel aan.

Ook geen geitewollen jaratellen?

Ik rek deze binnenkort eens aan naar de gym

kostuumchimpanzeebruin.jpg

zelf heb ik de grip straps van crazee gebruikt met veel succes. Die straps halen de stress op de handen weg bij de lat pulley enzo, ze helpen ook bij het deadliften...

Dat wel, maar als ik deadlift wil ik zo zwaar mogelijk kunnen gaan en niet gelimiteerd worden door m'n grip.

tuurlijk, maar als je altijd met straps of handschoenen deadlift zal je grip niet snel sterker worden. aparte griptraining kan natuurlijk dan nog.

Ik draag m'n handschoentjes altijd. Er zullen altijd hatorz zijn maar die kunnen niet dealen met m'n swag en stylo.

2668869220_48d61fd87a.jpg

Geef mij maar lekker eelt! heb veel meer feeling en grip zonder handschoenen (oorzaal eelt!)
Iedere keer klooien met die vilcro die tussen je haren plakt enz....

Handschoenen? Sorry hoor maar die mensen neem ik niet echt serieus. Eigenlijk zouden alle sportscholen moeten stinken naar zweet en veroest ijzer waar ze niet raar kijken als je met gare kleding traint en met bergschoenen staat te squatten terwijl je een vette ruft in je maat zyn smoel laat. Daar train je het lekkerst en horen handschoenen niet thuis.

Kom eens in Rotterdam naar Stoker toe dan zal ik je op je wenken bedienen!
:-)

tuurlijk, maar als je altijd met straps of handschoenen deadlift zal je grip niet snel sterker worden. aparte griptraining kan natuurlijk dan nog.

Uiteraard, maar dan doe je het verkeerd imo. Straps gebruik ik alleen in sets waarbij m'n grip failt. Het is natuurlijk niet de bedoeling om bij de opwarm-sets al straps te gebruiken.

Bij alleen de triceps extension en de deadlift trek ik handschoenen aan. Omdat ik nogal vlug last heb van zweethanden en daardoor de stang vlug uit mijn handen glijdt. Ik train thuis dus magnesium heb ik niet. Dat ik eelt krijg boeit me niks daarvoor doe ik het ook echt niet.

Terug
Naar boven