Fitness Seller

Handschoenen tijdens trainen?

Peiling Peiling Handschoenen of niet?

• Handschoenen

Stemmen: 116 30,9%
  • Eelt

Stemmen: 259 69,1%

• Totaal stemmers
    375
Gebruik ze wel. Heb een betere grip en zonder krijg ik zeker bij rug last van het eelt op mn handen.

Ik gebruik de handschoentjes wel, gewoon de goedkope van perry sport, ze zijn wel helemaal kapot gescheurd dus tijd voor nieuwe.
Als ik ze niet gebruik kan ik het eelt van me handen afschrapen:p

Nooit gebruikt...hande zijn te dik voor lolz

gebruik ze voor een betere ondersteuning voor mijn pols.. laatste tijd veel last van mij pols.. vvooral bij.. borst en biceps kan het van pas komen.. en deadlift natuurlijk

Ik heb van die veiligheids handschoentjes van me pa'tjes werk.
Hij werkt bij KLM als engineer aan vliegtuigen.

Heb van die handschoenen de vingertoppen afgeknipt en voila.

Gratis handschoentjes met fokking veel grip.
Die dingen zijn echt sterk en scheuren niet.

Heb ze nodig want ik verlies me greep steeds in de sportschool op de apparaten.

Ik zit serieus te denken om een paar te kopen ondanks dat ik altijd tegen was. :S

Het wordt steeds kouder buiten en momenteel vriest nog net niet in mijn homegym. Echt niet relaxed om dan met je klauwen op dat koude staal te zitten.

ik kan zonder handschoenen minder pull-ups doen, ook bij de lat-pulley doet het pijn.
kheb er 11euro voor gegeven, dat is geen geld

whaha gister een gast met handschoentjes,,, hij was ** slap. dummbell press 12 kg... na 10x al gekke geluiden. egt ** triest xD

Vind het maar gay. Ik gebruik ze alleen bij Chins in m'n Power Rack thuis omdat daar de baar erg ruw is en mijn handen anders helemaal open liggen.

Heb persoonlijk handschoenen aan om men polsen wat te versterken ( pinnen in zitten) maar om eelt tegen te gaan, hebben ze ni veel nut ze! om men polsen wat te ondersteunen prima

Ik draag steeds polsbanden en banden voor de ellebogen of knieën als het om benen training gaat.
Maar nooit geen handschoenen.

Nooit geen is dus altijd handschoenen.

:roflol:

O/T
handschoenen zijn gay..
enige wat ik soms bij de zwaardere setjes gebruik zijn straps om te deadliften. de grip op de stang is helemaal versleten dus glijd het gewicht uit mijn hand op gegeven moment..

whaha gister een gast met handschoentjes,,, hij was ** slap. dummbell press 12 kg... na 10x al gekke geluiden. egt ** triest xD

serieus wat doe je. Je bent de grootste wandelende lucifer die ik ooit gezien heb.. èn maar commentaar hebben op andere mensen zonder eerst eens naar jezelf te kijken.
Sneu.

OT:
Maat van me gebruikt ze wel, heb het eens geprobeerd maar ik vind het fijner zonder handschoenen.

serieus wat doe je. Je bent de grootste wandelende lucifer die ik ooit gezien heb.. èn maar commentaar hebben op andere mensen zonder eerst eens naar jezelf te kijken.
Sneu.

OT:
Maat van me gebruikt ze wel, heb het eens geprobeerd maar ik vind het fijner zonder handschoenen.

idd.. wesking hou je bek

ik gebruik handschoenen vrij veel. veel betere grip!

zonder handschoenen zo wordt je grip vanzelf beter

Terug
Naar boven