MuscleMeat

Handschoenen tijdens trainen?

Peiling Peiling Handschoenen of niet?

• Handschoenen

Stemmen: 116 30,9%
  • Eelt

Stemmen: 259 69,1%

• Totaal stemmers
    375
magnesiumpoeier op je handschoenen voor nog meer grip:-)

Meeste mensen in mijn gym dragen ze precies voor de show :rolleyes:

Mensen die zo veel last (pijn) hebben van eelt nemen waarschijnlijk een foute grip bij sommige oefeningen. Nogal wiedes dat het dan begint te scheuren.

nee, geen handschoenen.

no pain no gain
geen handschoenen voor mij

Deadlift bij de hoge gewichten met handschoenen.

Vanaf 100 kilo deadlift meestal.

Ik moet er niks van hebben, maar eelt is ook klote. 'k Sloop het altijd van mijn handen af, want het geeft mij juist alleen maar gek*t als de stukken er half af liggen en je met deadliften ze eraf trekt.

Ik vind handschoentjes gay. Maar ik trainde ooit met een maat van me, een Britse grote n*ger en die was ik aan het dollen met zijn eeuwige fitness prulletjes en die zei 'hey, I like my gadgets and stuff'. Hij vond het cool. Ik vind eelt cool. Ieder zijn ding. Ik vind het ruk zitten maar als ik er lekkerder door zou trainen zou ik het ook doen.

ik heb er mij vorige week gekocht van tien euro en zijn zeer goed. scheenbeschermers bij voetbal zijn misschien ook gay maar het is ook handig ;)

ik heb er mij vorige week gekocht van tien euro en zijn zeer goed. scheenbeschermers bij voetbal zijn misschien ook gay maar het is ook handig ;)

Scheenbeschermers bij voetbal zijn noodzakelijk, kan je niet met elkaar vergelijken.

Geen handschoentjes dragen omdat je anders gay gevonden wordt is pas echt gay!

spons voor grip werkt super, geen handschoenen nodig.

Handschoenen voor borst
Straps voor rug

Rest zonder hulpmiddelen

Vroeger had ik wel trainingshandschoenen, tegenwoordig zonder en vind dat uiteindelijk lekkerder trainen. Wel polsbanden als dat nodig is.

geen handschoenen, wel polsbanden of straps

Terug
Naar boven