AndroidHealthClinic

Handtattoo en kantoorfunctie?

Nu hebben we het over alle extreme vormen van. Staat dat gelijk aan Tattoo’s?
Daarnaast is inzicht super, meet je daarnaast nog dingen? Of hou je het bij jouw inzicht? Hoe coach jij ze vervolgens als ploegleider? Of wordt de ploeg ingedeeld op jouw tekortkoming in leiderschap waardoor de ploeg wel draait? Wat is dan de daadwerkelijke meerwaarde voor je bedrijf?
Zijn ploeg word ingedeeld aan degene die het hardst zijn kont likt

als ploegleider heb ik wel enig inzicht met welke mensen er iets van te maken is ,de extremen zowel in uiterlijk en qua gedrag en overtuiging moet je links laten liggen ,is een recept voor teveel ruis ,ellende en andere onnodige randzaken die je teveel onnodige energie kosten
Hangt heel erg af van wat je wilt bereiken. Ik heb in mijn team creatieve mensen nodig. Dan kom je vanzelf uit bij meer uitgesproken types. Daarbinnen moet je dan alsnog per kiezen- belangrijk vind ik bijvoorbeeld dat mensen betrouwbaar en eerlijk zijn en niet bang zijn om hun mening te geven/risico te nemen. Vanzelfsprekend kan ik dan niet eisen dat iedereen zonder vragen te stellen zijn taken uitvoert die ik voor ze uitschrijf. Mijn afdeling loopt gewoon door als ik er niet ben.

Zo’n club is niet voor alle bedrijven en soorten werk geschikt trouwens. Maar in dit geval gaat dat juist heel goed. Met of zonder tatoeages. Voor tokkies is trouwens geen plek in mijn team. Ik vraag wel enig normaal gedrag.

Hier hetzelfde. Ben een lieve man die in de zorg werkt maar ben 1,90 met 115 kg. Veel spieren, kaal hoofd en baardgroei. Bijna net zoals mijn avatar. Dat is het doel.
Maar heb dagelijks met vooroordelen te maken. Niet dat me dat wat deert maar het is zo. Als ik me nog eens vol zou gooien met tattoos dan werkt dat niet mee.

Het is je van harte gegund, je hebt een mooi doel en laat die vooroordelen voor wat ze zijn. Geniet van je fysiek.

En als het alleen om de hand gaat? Welke invulling geeft dat op reinheid, tucht en orde?

tucht en orde ,

mensen met dergelijke extremen zijn continu aan het zenden ,ik ben bad ass ,kijk mij eens extreem zijn ,ik ben geen grijze muis,
ik ben cool ,ik ben niet zo als jullie ,ik ben speciaal enz enz ,terwijl het vaak om beschadigde en onzekere mensen gaat ,
past goed bij een 1% MC maar niet in de echte wereld

tucht en orde ,

mensen met dergelijke extremen zijn continu aan het zenden ,ik ben bad ass ,kijk mij eens extreem zijn ,ik ben geen grijze muis,
ik ben cool ,ik ben niet zo als jullie ,ik ben speciaal enz enz ,terwijl het vaak om beschadigde en onzekere mensen gaat ,

Beschadigd zijn is niet makkelijk, voortdurend een masker op hebben ook niet. Het gevoel dat je niemand kan vertrouwen ook niet. Mensen die hun eigen capaciteiten niet zien en dit verstoppen door middel van een gespleten persoonlijkheid is gewoon een sad sight. Je zult nooit volledig puur kunnen zijn.

De echte wereld is is dat mensen te vroeg uit het leven stappen omdat ze zich niet begrepen voelen, desondanks dat jij zegt dat je het begrijpt, en daar zit het probleem. Te weinig luisteren, maar wel een mening klaarhebben.

kan zijn ,ik hoef toch ook geen tattoo henkie in mijn bedrijf ,zo ook geen fanatieke moslims of jehova freaks,
geen food freaks met bakjes eten voor in de magnetron of extreme vegans ,geen blm figuren of extreem linkse of rechtse figuren ,geen bodybuilders die kuren o.a vanwege de moodswings van labiel naar overdreven zelfvertrouwen of dat ze
zo hoerig zijn dat alles dat geen p**mel heeft faire game is,geen weekend junkies waarbij je de maandag en dinsdag qua productiviteit kunt afschrijven,geen borderliners of andere ggz figuren,ik wil gewoon een average joe zonder al die poespas

ik vind het allemaal geen uitstraling of meerwaarde hebben voor een serieus bedrijf,dan maar een racist,so be it

Een average Joe die doet wat je zegt en voor de rest zijn mond houdt, zo werkt het niet, je hebt te maken met mensen, kan je wel een vakman zijn en hier en daar wat papiertjes hebben maar ik ben van mening dat omgang met je medemens pas de ware leerschool is, iemands capaciteiten lees je niet af van een tattoo op een bepaald lichaamsdeel.

tucht en orde ,

Zenden zij dit daadwerkelijk of denk jij dat te ontvangen? Waaruit blijkt dit? En hoe heb je dit aangepakt als ploegleider?

De echte wereld is is dat mensen te vroeg uit het leven stappen omdat ze zich niet begrepen voelen, desondanks dat jij zegt dat je het begrijpt, en daar zit het probleem. Te weinig luisteren, maar wel een mening klaarhebben.

Maar ehh verder is alles wel goed met je?

• Haha
Waarderingen: Pren
iemands capaciteiten lees je niet af van een tattoo op een bepaald lichaamsdeel.

Nee, maar als iemand een tattoo op z'n handen, nek of gezicht laat zetten, zegt dat wel dat iemand 1) niet kan inschatten dat dat negatieve gevolgen kan hebben voor zijn carriere of 2) dat wel beseft, maar daar schijt aan heeft.

In beide gevallen is dat geen positieve eigenschap voor een werkgever.

tucht en orde ,

Met dit soort uitspraken laat je veel van je eigen ideeën en opvattingen zien, maar het zegt eigenlijk niets over iemand met tattoos. Je dénkt dat ze continu aan het zenden zijn, maar eigenlijk ben jij continu aan het projecteren en zijn ze waarschijnlijk helemaal niet met jou bezig.

Ik vind het altijd wel mooi om iemand te zien met zichtbare tattoos, een gek kapsel of uitgesproken kleding. Als je over je angst heen stapt en een gesprek aan gaat zie je dat het eigenlijk gewoon normale mensen zijn met een uitgesproken smaak. Tuurlijk zitten er beschadigde mensen bij, maar die heb je ook zonder tattoos. Niks om op neer te kijken.

Ik ken best wel wat mensen met zichtbare tattoos en die functioneren gewoon prima. Ze staan voor de klas, zitten op kantoor, werken in de zorg, 1 is advocaat. Wel fijn dat dat kan in Nederland.

Maar ik snap wel dat je zo denkt.

Johny Pain van GreySkull Barbell zei eens dat voor hem één van de redenen om tatoeages te nemen in gezicht en op handen was om juist alle bruggen achter zich te verbranden, dat hij alleen als zelfstandige verder kon en nauwelijks meer als werknemer aan de bak zou kunnen.

Enerzijds doen veel mensen die een tatoeage nemen op een zichtbare plek dit heel bewust van of zelfs vanwege het op of over het randje effect dat dit heeft, want extremen zijn stoer en een kleine tatoeage op een minder zichtbare plek onderscheid amper.

Dan moet je daarna ook niet miepen dat het je daarom in het leven tegenzit. "If you can't stand the heat..."

Anderzijds komt kwaliteit uiteindelijk vaak toch wel bovendrijven al zal je er mogelijk harder voor moeten werken en kan het in sommige sectoren (creatief, kunst, pt, instafamous) een pré zijn.

Toen mijn werkgever twijfel uitspak over het uitnodigen voor een gesprek van een dame die op de CV foto (schouder) zichtbare tatoeages had was mijn reactie dat die tatoeages met kleding eventueel onzichtbaar gemaakt kunnen worden en dat ik meer vragen zou hebben waarom het haar nooit gelukt was langer 2 jaar bij een werkgever te blijven, dwz nooit een vast contract.

Dat laatste kan wel passen in het vooroordeel (volgens mij bevestigd door onderzoek) dat mensen met tatoeages gemiddeld genomen impulsiever zijn.

Terug
Naar boven