XXL Nutrition

Handtattoo en kantoorfunctie?

Je weet niet hoe een klant een containerbegrip als ‘kwaliteit’ interpreteert. Daar heeft Sterling in mijn ogen een punt. Bepaalde sectoren ga je aan de kant gezet worden, andere niet. Het heeft invloed, maar het hoeft je niet te beperken.
Hij zegt dat het geen discriminatie is maar dat is het wel degelijk, iemand niet aanwerven om een tattoo is discriminatie en anders moet hij discriminatie eens opzoeken want dat heb ik net gedaan..

Je weet niet hoe een klant een containerbegrip als ‘kwaliteit’ interpreteert. Daar heeft Sterling in mijn ogen een punt. Bepaalde sectoren ga je aan de kant gezet worden, andere niet. Het heeft invloed, maar het hoeft je niet te beperken.
Als je alles met de volle motivatie en gedrevenheid doet zal de "klant" ook wel inzien dat die tattoo niet je werk beïnvloed, snap zelfs niet vanwaar dit komt heb als vertegenwoordiger, verkoper gewerkt heb nog nooit problemen ervaren op werkgebied, als je keurig komt met een mooie CV snap ik niet waarom ze moeilijk zouden doen we leven nu eenmaal niet meer in 1990 ..

Hij zegt dat het geen discriminatie is maar dat is het wel degelijk, iemand niet aanwerven om een tattoo is discriminatie en anders moet hij discriminatie eens opzoeken want dat heb ik net gedaan..
Sorry mijn fout na meer opzoekwerk valt tattoos en piercings niet onder dscriminatie

Ik sta aan jouw kant, ik heb ze zelf en nooit problemen ondervonden. Als eerste contactpersoon naar de klant tot aan marktleiderbedrijven die leveren aan de medische sector en meer.

Maar dat het in je nadeel kan werken is er. Valt niet te ontkennen. Hoe je daarmee omgaat is dan de vraag . En wat jijzelf als persoon belangrijk(er) vindt.

iemand niet aanwerven om een tattoo is discriminatie

kan zijn ,ik hoef toch ook geen tattoo henkie in mijn bedrijf ,zo ook geen fanatieke moslims of jehova freaks,
geen food freaks met bakjes eten voor in de magnetron of extreme vegans ,geen blm figuren of extreem linkse of rechtse figuren ,geen bodybuilders die kuren o.a vanwege de moodswings van labiel naar overdreven zelfvertrouwen of dat ze
zo hoerig zijn dat alles dat geen p**mel heeft faire game is,geen weekend junkies waarbij je de maandag en dinsdag qua productiviteit kunt afschrijven,geen borderliners of andere ggz figuren,ik wil gewoon een average joe zonder al die poespas

ik vind het allemaal geen uitstraling of meerwaarde hebben voor een serieus bedrijf,dan maar een racist,so be it

Laatst bewerkt:
Solliciteren alleen voor ekte Helmonders

Mooie waardes voor succes heb je voor jezelf gezet. Maar pas je deze wel daadwerkelijk toe? zoals in je vorige post bijvoorbeeld.

Mooie waardes voor succes heb je voor jezelf gezet. Maar pas je deze wel daadwerkelijk toe? zoals in je vorige post bijvoorbeeld.

als ploegleider heb ik wel enig inzicht met welke mensen er iets van te maken is ,de extremen zowel in uiterlijk en qua gedrag en overtuiging moet je links laten liggen ,is een recept voor teveel ruis ,ellende en andere onnodige randzaken die je teveel onnodige energie kosten

als ploegleider heb ik wel enig inzicht met welke mensen er iets van te maken is ,de extremen zowel in uiterlijk en qua gedrag en overtuiging moet je links laten liggen ,is een recept voor teveel ruis ,ellende en andere onnodige randzaken die je teveel onnodige energie kosten
Leuk dat je ploegleider bent, ben ik namelijk ook met nodige "freakshow" uitstraling

ben ik namelijk ook met nodige "freakshow" uitstraling

jij bevestigd mij beeld van extremen ,extreem lange tenen zonder zelfspot ,als je je op een anoniem forum al zo
aangevallen voelt wat moet dat dan in de echte mensen wereld (en ja dat je onder de tattoos zat wist ik al van te voren)
waarbij kritiek een noodzaak is om te groeien ,dus helaas ongeschikt

Nu hebben we het over alle extreme vormen van. Staat dat gelijk aan Tattoo’s?
Daarnaast is inzicht super, meet je daarnaast nog dingen? Of hou je het bij jouw inzicht? Hoe coach jij ze vervolgens als ploegleider? Of wordt de ploeg ingedeeld op jouw tekortkoming in leiderschap waardoor de ploeg wel draait? Wat is dan de daadwerkelijke meerwaarde voor je bedrijf?

Terug
Naar boven