- Waardering
- 11.482
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 113kg
- Vetpercentage
- 12%
Of laat ik het anders zeggen, om constant maar rekening te houden met wat anderen vinden van je uiterlijk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of laat ik het anders zeggen, om constant maar rekening te houden met wat anderen vinden van je uiterlijk?
EpicEven de foto’s gepakt waar ze net gezet en vers waren
![]()
![]()
Je kunt hier twee kanten mee op:Dit doen we allemaal in zekere zin, anders zaten we niet op dit forum.
Hier hetzelfde. Ben een lieve man die in de zorg werkt maar ben 1,90 met 115 kg. Veel spieren, kaal hoofd en baardgroei. Bijna net zoals mijn avatar. Dat is het doel.Over het algemeen is het niet geaccepteerd. En het heeft ook te maken met de rest van je uitstraling hoe de tattoo's overkomen.
Ben je een net gekleed, goed verzorgt en redelijk gemiddeld ogend qua formaat dan valt het gek genoeg minder op als aanstoot.
Ben je net gekleed, goed verzorgt maar "groot" dan word het al eerder als bedreigend uiterlijk gezien.
Ik doe het iig niet, ik ben bijna 2 meter bij pak en beet 115kg en heb ook een erg kort geschoren kop met een baardje. En ookal kleed ik mijzelf netjes merk je toch dat mensen een "reactie" hebben als je binnenkomt.
Dus moraal van het verhaal, mensen oordelen toch wel. Als het niet over tattoos gaat dan gaat het wel over iets anders.Hier hetzelfde. Ben een lieve man die in de zorg werkt maar ben 1,90 met 115 kg. Veel spieren, kaal hoofd en baardgroei. Bijna net zoals mijn avatar. Dat is het doel.
Maar heb dagelijks met vooroordelen te maken. Niet dat me dat wat deert maar het is zo. Als ik me nog eens vol zou gooien met tattoos dan werkt dat niet mee.
Professionele uitstraling verschilt per sector, zoals ik meerdere malen aangeef. Zou jij een Priscilla in leren legging, Nike petje en tijgerprint shirt met opgespoten lippen een functie als gastvrouw in een sterrenrestaurant aanbieden?Ligt eraan vanuit invalshoek je het bekijkt, als je naar iemand gaat die tattoos zet dan verwacht je dat die persoon zelf ergens op het lichaam wat heeft wat we als piece of art kunnen benamen, je wil namelijk je tattoo bij een professional laten zetten lijkt me, jij zet de termen tattoo en professionaliteit tegenover elkaar, ik zoek de nuance en toon aan dat het niet zo z/w is als wat jij hier schetst.
Professionele uitstraling verschilt per sector, zoals ik meerdere malen aangeef. Zou jij een Priscilla in leren legging, Nike petje en tijgerprint shirt met opgespoten lippen een functie als gastvrouw in een sterrenrestaurant aanbieden?
zolang ze haar werk uniform, brede lach en vriendelijkheid meebrengt zeker weten! Sta overigs zelf vol tattoos en ik werk in de pharmacy.. Rotte werkgever als die al op uiterlijk afgaat, dat is hetzelfde als zwarte mensen geen job geven of mohamed geen job geven voor zijn voornaamProfessionele uitstraling verschilt per sector, zoals ik meerdere malen aangeef. Zou jij een Priscilla in leren legging, Nike petje en tijgerprint shirt met opgespoten lippen een functie als gastvrouw in een sterrenrestaurant aanbieden?
Opgespoten lippen niet!
Jij bent af. Beetje discriminatie gaan vergelijken met iets waar je zelf een keuze in hebt. Man man man.zolang ze haar werk uniform, brede lach en vriendelijkheid meebrengt zeker weten! Sta overigs zelf vol tattoos en ik werk in de pharmacy.. Rotte werkgever als die al op uiterlijk afgaat, dat is hetzelfde als zwarte mensen geen job geven of mohamed geen job geven voor zijn voornaam
Dat bepaalt de klant zelf wel.
Je leeft maar 1 keer en dat bepaalt de klant niet
Zielig wereldje waar alles om geld draaitIk werk bij een bedrijf in de verkoop waarbij ik vaak op allerlei beurzen, forums en seminars ben, waar letterlijk allerlei oligarchen en andere multimiljonairs/grote investeerders etc. samenkomen... af en toe spreek ik ook met dat soort mensen of met hun vertegenwoordiging. Ik weet wel zeker dat als ik onder de tats en piercings en wat allemaal nog meer zou zitten, ik door die mensen niet serieus genomen zou worden. Integendeel zelfs...
het is aan het uitbreide naar voorkomen tegenover de "klant"Gaat dit nog over de handtattoo of over tattoo’s in het algemeen?