MuscleMeat

Handtattoo en kantoorfunctie?

:roflol: ik ben denk ik een van de weinige ben hier die vaderloos met labiele tienermoeder (16)is opgegroeid,veel huiselijk geweld heb meegemaakt met latere stiefvaders ,vroeg uit huis (14 jaar) ,daarna in een internaat tussen de vieze straatratten (Hoenderloo) ,aantoonbaar minstens 20 x ben verhuisd ,dus een hechtingsstoornis van hier tot tokio (uiteraard ook in dezelfde stad) ,lang thuisloos geweest ,een tijd op het criminele pad geweest ,dus helaas ook ervaring met gevangenissen ,3 x keihard echt rock bottom ,de derde en laatste keer in een sportschool op een luchtbedje gewoond met alleen nog een tas met kleding en daarna alles weer opgebouwd ,voortijdig overlijden van mijn tweelingbroer,ik denk dat de gemiddelde mens zichzelf allang van ellende had opgehangen ,ik rook niet ,ik drink niet ,gebruik geen drugs ,zelfs geen koffie en caffeine houdende producten en geen medicijnen dus veel stabieler word het niet

ik ben een overlever pur sang,ik lees mensen als een open boek (is tenslotte mijn overlevingsstrategie geweest),dus niemand hoeft te twijfelen aan mijn mensenkennis en levenservaring ,dat is een belediging lol
You go @Vieze jij !
Dikke probs en veel respect. Veel gewerkt met mannen zoals jij en ik weet dat het niet makkelijk is om te komen waar jij nu bent vanaf het punt waar je vandaan komt.
Nogmaals veel respect en knap dat je dit zo durft te delen.

Voor mij ben je in ieder geval al een held!

Hij is beschadigd. Tenminste, zo interpreteer ik het. Ik heb niet het gevoel dat hij dit zegt om stoer te doen.

Ik ben tussen dit soort jongens opgegroeid, maar ik had het geluk wel een stabiel gezin te hebben. Dat is een enorm geluk. Je kan de mensen met serieuze hechtingsproblemen er hier zo uitpikken trouwens.

Ik begrijp het allemaal heel goed want het had mijn leven kunnen zijn wat hij beschrijft :)

Ik citeerde hem even uit een eerder bericht waar hij zijn projecties af vuurt op mensen met hand tattoos.

Ook ik ben zonder vader opgegroeid met een jonge moeder met de nodige problemen. Uit huis geplaatst blablabla. Ik drink ook niet, rook niet en gebruik geen drugs. Heb een goedlopende zaak en een stabiel leven.

Het was gewoon ff een inkoppertje.

Ik begrijp het allemaal heel goed want het had mijn leven kunnen zijn wat hij beschrijft :)

Ik citeerde hem even uit een eerder bericht waar hij zijn projecties af vuurt op mensen met hand tattoos.

Ook ik ben zonder vader opgegroeid met een jonge moeder met de nodige problemen. Uit huis geplaatst blablabla. Ik drink ook niet, rook niet en gebruik geen drugs. Heb een goedlopende zaak en een stabiel leven.

Heb jij ook een 21cm net als @Vieze jij ?

Good for you. Gelukkig is het ook geen wedstrijdje wie het het moeilijkst gehad heeft. Ik kijk liever naar wat je nog voor je hebt.

Omtrek wel. Ik heb een hele dikke micropenis.

f**k moeilijk. Zelfmedelijden heb je niks aan. Doen wat je wilt doen voordat je oud en versleten bent.

groetjes
Je hoeft het me niet uit te leggen. Maar je snapt het pas als je het door hebt. Of zoiets.

Inderdaad: f**k moeilijk. Als je iets wil: probeer het maar.

Hahahaha en de vraag was of het verstandig zou zijn om een hand tatoeage te nemen!

Ja, leren doe je door te proberen.

wordt er tegenwoordig op vierjarige leeftijd al ingestampt.
Ja, om ze vervolgens keihard kapot te maken omdat ze niet exact het antwoord uit de handleiding geven. Voorbeeld: dochter moest een zeedier maken van klei. Dagen gewerkt aan een prachtige schelp. Fout. Dochter: maar er leeft een dier in die schelp: toch fout.

Dan heb je het als docent echt niet begrepen. Maargoed, haar vader is een notoir eigenwijze drol. Daarom word ik nu goed betaald om met andere ideeen te komen dan de rest. Maakt iedereen een vis, maak ik ook een schelp. Fucking lucratief.

Ja, om ze vervolgens keihard kapot te maken omdat ze niet exact het antwoord uit de handleiding geven. Voorbeeld: dochter moest een zeedier maken van klei. Dagen gewerkt aan een prachtige schelp. Fout. Dochter: maar er leeft een dier in die schelp: toch fout.

Dan heb je het als docent echt niet begrepen. Maargoed, haar vader is een notoir eigenwijze drol. Daarom word ik nu goed betaald om met andere ideeen te komen dan de rest. Maakt iedereen een vis, maak ik ook een schelp. Fucking lucratief.
Goed gedaan van je dochter!

ik ben een overlever pur sang,ik lees mensen als een open boek (is tenslotte mijn overlevingsstrategie geweest),dus niemand hoeft te twijfelen aan mijn mensenkennis en levenservaring ,dat is een belediging lol
Zou het kunnen dat door alles wat je hebt meegemaakt je extra voorzichtig bent geworden?

Als je op de steppe loopt dan helpt het ook om bij iedere grote katachtige van het ergste uit te gaan en niet te denken dat er mogelijk ook goede zijn. (Voorbeeld ontleend aan YT filmpje van Universiteit van Nederland over vooroordelen)

Verder twijfel ik niet aan je of je verhaal, maar mensen die nooit (meer) fietsen kunnen ook niet van de fiets vallen.

Zou het kunnen dat door alles wat je hebt meegemaakt je extra voorzichtig bent geworden?

Als je op de steppe loopt dan helpt het ook om bij iedere grote katachtige van het ergste uit te gaan en niet te denken dat er mogelijk ook goede zijn. (Voorbeeld ontleend aan YT filmpje van Universiteit van Nederland over vooroordelen)

Verder twijfel ik niet aan je of je verhaal, maar mensen die nooit (meer) fietsen kunnen ook niet van de fiets vallen.
Ik heb dat zelf wel. ook al heb ik lang niet zoveel meegemaakt als wat ik hier lees.

Ben niet zo naïef. Helpt me ook wel, maar soms zou ik wel wat minder van dat soort reflexen willen hebben. Heb iets te veel ongezond, gevaarlijk en ronduit kwaadaardig gedrag gezien om alleen maar van het goede van mensen uit te gaan.

Terug
Naar boven