Fitness Seller

Handtattoo en kantoorfunctie?

Bezoekers in dit topic

Ik wacht er nog even mee. Ik zie in m.b.t. mijn werk nog teveel nadelen. Misschien als ik ooit weer moet solliciteren sta ik er nadelig op met een handtattoo.
Hopelijk denk ik over 10 jaar niet zo van: had ik 10 jaar geleden maar meer lef getoond en toen een hand tattoo genomen. "Nu is het overal geaccepteerd en heb ik er geen":)

Ik heb me wel voorgenomen dat stel dat er iets ergs zou gebeuren ik een hand tattoo ga nemen, want dan interessant de rest me geen ene fuck meer.
 
Handen gewoon clean houden. Nu denk je van dit wil ik, en dan zitten die platen erop en na 2 maanden is het gewoon geworden. En dan haal je misschien toch een aantal mogelijkheden voor in de toekomst weg. Sowieso vind ik het gaver als je helemaal onder zit dat je alles nog kan bedekken. Maar goed dat is mijn bescheiden mening.
 
Wat zeggen de voorschriften op je werk trouwens. Toen ik aan mijn sleeve begon ben ik dit gewoon gaan vragen, omdat ik geen zin had om in de zomer ook met lange mouwen rond te lopen. Was geen enkel probleem, terwijl ik dit in m'n hoofd ook al groter had gemaakt dan dat het was. Deed toen trouwens begeleiding van werkzoekenden met een beperking, kantoorjob met "klanten"contact dus. :)
 
Unpopular opinion:
Als je je laat tegen houden door wat andere mensen ervan vinden dan wilde je het uberhaupt niet graag genoeg, en is het idd beter om niet te doen.

Is natuurlijk deels waar, maar geheel is toch ook afhankelijk van welke richting je op wilt met je leven.
 
Is natuurlijk deels waar, maar geheel is toch ook afhankelijk van welke richting je op wilt met je leven.
Blijkbaar niet de richting van handtattoo's :p :p

Of het afhankelijk is ja of nee is een keuze.
 
Handen gewoon clean houden. Nu denk je van dit wil ik, en dan zitten die platen erop en na 2 maanden is het gewoon geworden. En dan haal je misschien toch een aantal mogelijkheden voor in de toekomst weg. Sowieso vind ik het gaver als je helemaal onder zit dat je alles nog kan bedekken. Maar goed dat is mijn bescheiden mening.

Dat is waar. je went er natuurlijk wel snel aan.
Is inderdaad een groot voordeel dat je tattoos kunt bedekken.
 
Wat zeggen de voorschriften op je werk trouwens. Toen ik aan mijn sleeve begon ben ik dit gewoon gaan vragen, omdat ik geen zin had om in de zomer ook met lange mouwen rond te lopen. Was geen enkel probleem, terwijl ik dit in m'n hoofd ook al groter had gemaakt dan dat het was. Deed toen trouwens begeleiding van werkzoekenden met een beperking, kantoorjob met "klanten"contact dus. :)

Ik ken de voorschriften eigenlijk niet op mijn werk.
Ik draag altijd lange mouwen, ook in de zomer. Ik sla mijn mouwen wel 1 a 2 keer om bij de pols. Dan ziet men al een stukje van de sleeves onderuit komen en dat weten ze.
Ze hebben er nog nooit wat negatiefs over gezegd. Gewoon niks van gezegd eigenlijk. Eigenlijk meer van; oh je hebt tattoos.
 
Blijkbaar niet de richting van handtattoo's :p :p

Of het afhankelijk is ja of nee is een keuze.

Iedereen zou gewoon handtattoos moeten accepteren. We leven in 2020.
Maar ja, dat is een utopie.
 
Unpopular opinion:
Als je je laat tegen houden door wat andere mensen ervan vinden dan wilde je het uberhaupt niet graag genoeg, en is het idd beter om niet te doen.

Ik ben te bang voor de toekomst inzake ooit weer te moeten solliciteren op een kantoorbaan of ergens anders,
Handtattoos zijn nog niet gewoon op het werk. Sommige verbieden het zelfs. (helaas)
 
Hoi daar,

Ik zit met een klein dillemma;

Ik heb al 2 full sleeves.
Ik zou graag een handtattoo willen nemen maar ik ben bang dat dit in de toekomst misschien een probleem zou kunnen worden.
Ik heb een vast contract, maar stel dat ik ooit zou moeten solliciteren dan is dit wellicht een min punt. Ondanks tegenwoordig tattoos geaccepteerd zijn.

Ik zit met het dillema; You live only once, aan de andere kant; wil ik me niet buitenspel zetten mocht ik ooit moeten solliciteren. Ik werk op de financiele afdeling van een middelgroot bedrijf.
Wat zouden jullie doen in mijn situatie?
Wel of geen handtattoo nemen?

Tattoo 's zijn niet geaccepteerd, het is genormaliseerd, zoals soft drugs wordt gedoogd. Ik zie de toegevoegde waarde niet. Bij een sollicittatie kies ik de net iets nettere sollicitant.
 
Tattoo 's zijn niet geaccepteerd, het is genormaliseerd, zoals soft drugs wordt gedoogd. Ik zie de toegevoegde waarde niet. Bij een sollicittatie kies ik de net iets nettere sollicitant.
eigenlijk is het wel jammer dat de meeste mensen zo kijken. Ik heb liever iemand in dienst die goed ze werk doet en die een vlotte babbel heeft, en helemaal vol gekalkt is. Dan zo een zoutzak waar geen glimlach en grapje meegemaakt kan worden. Zonder plakplaatjes. (Beoordeel een boek nooit op zijn kaft).
 
eigenlijk is het wel jammer dat de meeste mensen zo kijken. Ik heb liever iemand in dienst die goed ze werk doet en die een vlotte babbel heeft, en helemaal vol gekalkt is. Dan zo een zoutzak waar geen glimlach en grapje meegemaakt kan worden. Zonder plakplaatjes. (Beoordeel een boek nooit op zijn kaft).
Dit is gewoon naïef. Is er niet zo programma met diareetje Hazes die hier over gaat? Je plaatst jezelf in een behoorlijk lastig pakket met tattoos op je gezicht, nek en handen. Tuurlijk kom je vast wel ergens aan het werk maar als je het programma ziet is dit toch behoorlijk lastig. De meeste mensen kijken nou eenmaal zo.
 
Dit is gewoon naïef. Is er niet zo programma met diareetje Hazes die hier over gaat? Je plaatst jezelf in een behoorlijk lastig pakket met tattoos op je gezicht, nek en handen. Tuurlijk kom je vast wel ergens aan het werk maar als je het programma ziet is dit toch behoorlijk lastig. De meeste mensen kijken nou eenmaal zo.
Maar waar wil je heen? Ik geef alleen me eigen mening hoe ik erover denk. Verder gaf ik in een eerdere post ook al aan dat je het beter niet kan doen I.V.M. Toekomstige plannen.
 
Maar waar wil je heen? Ik geef alleen me eigen mening hoe ik erover denk. Verder gaf ik in een eerdere post ook al aan dat je het beter niet kan doen I.V.M. Toekomstige plannen.
Geen idee waar ik heen wil. Lastige levensvraag die ik zo niet kan beantwoorden.
Je mening mag er zijn en ben het ook met je eens dat het zo niet zou moeten zijn.
Mijn advies zou zijn, doe het niet, want mensen zijn helaas kortzichtig...
Verder niet en heb oprecht respect voor je mening.
 
Tattoos komen ook over als een teken van onzekerheid bij veel mensen. In de zin van dat je denkt dat je die nodig hebt om mooier (of vroeger stoerder) te lijken.
Dat is geen verwijt, want ik heb er zelf ook van 30 jaar geleden toen ik jong was. Maar ik had die toen eigenlijk enkel maar laten zetten om stoer over te komen als ik er nu eerlijk over terugdenk.
 
Tattoos komen ook over als een teken van onzekerheid bij mij persoonlijk. In de zin van dat je denkt dat je die nodig hebt om mooier te lijken.
Dan kan je achter alles wel iets zoeken. Trainen we dan ook omdat we onzeker zijn? Zullen er inderdaad genoeg zijn om zichzelf een ander imago te geven D.M.V Tattoo’s. Dat sluit ik ook niet uit.
 
Tattoos komen ook over als een teken van onzekerheid bij veel mensen. In de zin van dat je denkt dat je die nodig hebt om mooier te lijken.
Dat is geen verwijt, want ik heb er zelf ook van 30 jaar geleden toen ik jong was. Maar ik had die toen eigenlijk maar laten zetten om stoer over te komen als ik er nu eerlijk over terugdenk.
I beg to differ. Ook zonder tattoo's ben ik cute as fuck.

Maar als jij die gedachte nodig hebt om je minder geintimideerd te voelen door mensen met tattoo's, doe je ding :roflol:
 
Back
Naar boven