MuscleMeat

Handtattoo en kantoorfunctie?

Bezoekers Topic (Leden: 0, Gasten: 0)

Oom Oli

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2018
Waardering
72
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
9%
Dat begrijp ik, maar TS vraagt wat "wat zou jij doen in die situatie". Dan mag ik toch antwoorden waarom IK het niet zou doen.
Het is toch beter dat hij eerlijke antwoorden krijgt, anders krijgt hij er geen juist zicht op hoe uiteenlopend mensen erover denken.

Saitek

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2013
Waardering
490
Lengte
1m74
Massa
68kg
Ik heb mijn onderarm bijna vol met harry potter tattoos. Als ik onzeker overkwam, kom ik nu zeker over als een zieke nerd die een beetje bankdrukt :(

Oom Oli

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2018
Waardering
72
Lengte
1m82
Massa
70kg
Vetpercentage
9%
Ik heb mijn onderarm bijna vol met harry potter tattoos.
Ok maar waarom staan die daar ? Is dat niet om een statement te maken van "schijt aan alles, ik zet mijn arm gewoon vol met Harry Potter" ?

Dat komt in het bedrijfsleven toch niet ernstig over..

fredje1800

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 feb 2020
Waardering
169
Lengte
1m90
Massa
84kg
Vetpercentage
14%
Ik heb mijn onderarm bijna vol met harry potter tattoos. Als ik onzeker overkwam, kom ik nu zeker over als een zieke nerd die een beetje bankdrukt :(
Staat Dobby er ook op?

Saitek

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2013
Waardering
490
Lengte
1m74
Massa
68kg
Ok maar waarom staan die daar ? Is dat niet om een statement te maken van "schijt aan alles, ik zet mijn arm gewoon vol met Harry Potter" ?

Dat komt in het bedrijfsleven toch niet ernstig over..
Alles behalve schijt aan alles. Aangezien ik dat zeker niet heb.

Staat Dobby er ook op?
Haha nee, dobby is a free elf

Spambod

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
27 dec 2018
Waardering
5.552
Lekker alles volzette jonguh schijt aan alles en als het ze nie bevalt, ja dan ehhhh ga je toch lekker bij de mcdonalds werke ken jou het schele ofnie

Saitek

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2013
Waardering
490
Lengte
1m74
Massa
68kg
Ooh wauw!
Dat had ik in mijn hoofd toch heel anders voorgesteld. Nou, voor mij zeker geen Harry Potter Nerd hiermee.
Strak gezet hoor. Mooi!
Was gelukkig ook een beetje het plan erachter. Sommige mensen zien het direct, de meesten hebben geen idee. Altijd leuke gezichten als ze er naar vragen :D

Thanks!!

Bovenaan