AndroidHealthClinic

Harcore liefhebbers ff luisteren!

MmS

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Lengte
1m73
Klik hier!

en dan "downloads"..of "Live in Action"

Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie ervan vinden! :D

De nummers zijn nog niet helemaal perfect en er moet nog een klein beetje aan gesleuteld worden maar we willen graag wat feedback hierop ontvangen..

Alvast bedankt! ;)

ff wat pillen naar binnen werken en dan hoor je van me!!

• Topic Starter Topic Starter
Heb ik al gezegd dat iedereen die kritiek/verbeteringen etc geeft karma ontvangt :thumbs:

ben ff aan het luisteren

what ya gonna do

wel leuk nummer, maar is wel duidelijk te horen dat het niet al te proffesioneel is gedaan, soms is de timing niet optimaal. verder wel goed, leuke wisseling tussen oude en nieuwe hc

comon

goed nummer, kan niet anders zeggen, goede melodie, goede kicks, top nummertje

do that dance

ja hallo zijn jullie profs ofzo, niets op aan te merken, klinkt heerlijk

keep rocking

no comment

goede nummers kerel! nadruk ligt toch een beetje op de old-skool, of niet?
ik vind het iig super, deze nummers blijven in mijn playlist staan.

ik vind het wel goed klinken!!!

Ik ga hAAAAAAAAAAArd!! maar excuse moi, ben meer van de hardstyle techno shit..
Voor hardcore lijkt het me allemaal A-ok

Almelo Hardcore Forze - Come on.mp3
Ik mis een intro, je begint meteen met een melodie. Voor de rest klinkt ie lekker. Je hebt er wel mijn favo snaredrum in :)

Do That Dance.mp3
Probeer hierbij wat te varieren met je melodie, want die is het hele nummer hetzelfde. verder zitten daar best goede climaxen in. Leuk intro, leuke vocals. Alleen je gebruikt dezelfde samples (bassdrum, synth) die je ook hebt gebruikt in dat eerste nummer

What ya gonna do.mp3
Nice. In het begin denk ik wat een kindersynth :p, maar dan komt er wel een lekkere synth doorheen geblazen. 2e synth vind ik minder.

Almelo Hardcore Forze - Keep rockin.mp3
lekker nummer.

probeer overall de bassdrum iets naar voren te laten komen (met name de eerste 3). De synths overheersen de bassdrum vind ik.

wat heb je gebruikt? reason of FL.

wel aardig idd maar je hoort soms idd dat de timing niet geweldig is...

kga trouwens dat programma eens downloaden eens kijken of ik daar wat mee kan kloten :D

Ik ben nu ff Do That dance aan het luisteren..
Die kick is mooi gejat van Endymion volgens mij he? ;)
Vocals mogen wel wat meer naar voren komen.
En sorry die melodie begint op een gegeven moment echt saai te worden, een beetje afwisseling kan geen kwaad hoor :)

Verder niet echt een slecht nummer hoor, maar reken maar niet dat je hiermee op een hardcore cd komt te staan ofzo, dan moet ie toch nog net wat professioneler klinken. Overigens ik maak ook hardcore, dus van muziek maken heb ik wel verstand, al ben ik ook nog niet zo goed om uitgebracht te worden hoor haha :)

Neem anders ff een kijkje op forum.clubcharts.com daar hebben ze veel meer info over muziek en producen etc :)

ik ga ze nu luisteren :) Ben ook af en toe een beetje aan het kloten met Fruityloops, ik zal wel eens een keer wat posten..

• Topic Starter Topic Starter
Thnx 4 de reply's! Karma is onderweg.. :D

Tot nu toe is alles met FL gedaan, reason moeten we nog inkomen en alles wat beter begrijpen..

Ik hou zelf wat meer van de oldskool, de ene van de nieuwe sT en de andere zit er tussenin dus dat proberen we een beetje te mixen..
Ik zou zelf nog wat nummers met wat hardere nummers met rapinvloeden maken maar dat zien we dan wel weer..

De nummers waren nog niet helemaal af en snel ff op de site gezet zodat we ff wat feedback zouden krijgen. Er liggen er nog wel meer maar we moeten nog ff kijken waar we die neerzetten zodat ze gedownload kunnen worden.

Als we zover zijn er alle nummers erop staan laat ik het jullie weten! :thumbs:

Zeker niet slecht :thumbs: er kunnen wat dingetjes verbetert worden, maar die zijn al genoemd :) vind het verder wel goed klinken, keep it up! Zelf heb ik er soms wat moeite mee om uit FL goed geluid te laten komen, maar het gaat steeds beter :cool:

Uit Fruityloops kan je heel goed geluid laten komen hoor.. tis gewoon een kwestie van de goede plug-ins. Ik meen dat Angerfist en Meagashira (2 hardcore producers) en waarschijnljk nog wel meer hun nummers maken in Fruityloops, en dat klinkt echt wel goed! :)

en vergeet Ophidian niet :D

Ophidian... is dat hardcore? ;) ;) Nee geintje, Ophidian maakt soms wel goeie nummers (butterfly bijv.) maar voor de rest vind ik het niet zo, te techno achtig.. :D

soms??? wtf, die kerel is echt te kick!!! heb je phaseshift wel eens gehoord???no way dat dat techno achtig is :D

Phaseshift is beetje tussen darkcore en techno in vinnik. Maar insects van ophidian is weer erg techno achtig hoor. Het is gewoon hardcoretechno. :)

Maar bijv. Mantaray van ophidian vind ik weer niet echt techno achtig, das gewoon lekkere darkcore.

Overigens als je houdt van techno achtige hardcore moet je eens iets luisteren van Mindustries. :)

Laatst bewerkt:
Mouzer zei:
Ik meen dat Angerfist en Meagashira (2 hardcore producers) en waarschijnljk nog wel meer hun nummers maken in Fruityloops, en dat klinkt echt wel goed! :)

Meagashira heeft wel goede meeslepende nummers waar je echt goed om kan stampen.
Angerfist is een dikke kneus, hij maakt zogenaamd heel stoer heel veel nummers in een korte tijd. Het lijkt dan ook echt nergens op, vind dat zooo slecht. Maarja das al snel met die M-o-H achtige k*tproducties. Hij heeft 1 goed nummer: Little Elfs

heb ze btw geluisterd hoor

Come on: Nou, die is zeker in een uurtje in elkaar gedraait. Beetje TE simpel naar mijn idee. Hou persoonlijk niet zo van dat soort melodietjes, weinig opbouwend.

Do that dance: idem

What you gonna do: Stukken beter, al moet er toch echt wat meer in qua geluid. afwisseling en achtergrondgeluiden kan beter.

Keep rockin': k*tbegin, veel te happy. na 1 minuut maar stop gezet.

De titels (op dit moment nog niet echt belangrijk natuurlijk) spreken nou ook niet echt aan...
Ik probeer het heus niet allemaal de grond in te boren ofzo hoor, misschien ligt de style me gewoon niet. Als jullie nog niet zo lang bezig zijn is het zo slecht niet. Oefening baart kunst :)

Terug
Naar boven