MuscleMeat

Harcore liefhebbers ff luisteren!

hardcore liefhebbers ff luisteren

Voor degene die meer van de oldskool houden, hebben we er nog plaat bij gezet...

'stronger then ever'

graag wat feedback over dit nummer :D

www.almelohardcoreforze.tk en dan downloads of live in action

Klinkt goed bro. Mijn voorkeur gaat uit naar what ya gonna do... lekkere synth en dat met die filters is ook goed gedaan. Stonger then ever (moet trouwens than zijn ipv then ;)) klinkt ook goed. I luv Oldskool :cool:

Je kan wel horen dat dit met FL is gemaakt. Ik heb zelf vroeger veel hardcore met Fasttracker gemaakt en je merkt toch wel duidelijk verschil in kwaliteit.

Haaa Almelo hardcore force. Mss krachten s bundelen? Ik kom uit Enschede en maak al aantal jaartjes hardcore, maat van me uit Almelo kent mn repertoire wel.

Co-tje zei:
Angerfist is een dikke kneus, hij maakt zogenaamd heel stoer heel veel nummers in een korte tijd. Het lijkt dan ook echt nergens op, vind dat zooo slecht. Maarja das al snel met die M-o-H achtige k*tproducties. Hij heeft 1 goed nummer: Little Elfs

Wat d8 je van 'Asskick of a lifetime'?? Hard genoeg imo, maar angerfist is zeker niet mijn favoriet.

• Topic Starter Topic Starter
Dboll zei:
Haaa Almelo hardcore force. Mss krachten s bundelen? Ik kom uit Enschede en maak al aantal jaartjes hardcore, maat van me uit Almelo kent mn repertoire wel.

Wie is die maat van je dan? PM me ff..

[Link niet meer beschikbaar]

Deze beukt wel lekker door :thumbs:

Terug
Naar boven