MuscleMeat

Review HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!

Waarom in godsnaam niet ?
laat u'm ff mee lezen op DBB knapt ie vast van op :)

gisteravond nog gedaan, vader zat naast me op de bank en ik heb volgens mij 3 uur lang de pagina van B&F en DBB open laten staan tot ie eindelijk vroeg: wat ben je nou aant kijken? vervolgens mijn verhaal gedaan...met het simpele antwoord: daar gaan we niet aan beginnen..:mad:

gelukkig gaan mijn ouders binnenkort een weekje weg en dan ga ik het inderdaad stiekem bestellen en verstoppen:D

Twijfel tussen Hard! en Noxipro, wat raden jullie aan?

Twijfel tussen Hard! en Noxipro, wat raden jullie aan?

Beetje persoonlijk.:) Op zich lopen ze niet zo heel veel uit elkaar. Noxipro zal denk ik iets meer energie en focus geven. Hard! geeft weer net even iets meer pomp volgens de meeste gebruikers. Net waar je voorkeur ligt eigenlijk. :)

Beetje persoonlijk.:) Op zich lopen ze niet zo heel veel uit elkaar. Noxipro zal denk ik iets meer energie en focus geven. Hard! geeft weer net even iets meer pomp volgens de meeste gebruikers. Net waar je voorkeur ligt eigenlijk. :)
Ben toch voor Hard! gegaan, hoor er zoveel positiefs over! Bedankt voor de reactie!

Heb 2 schepjes hard genomen!
Nu naar de sportschool fietsen, en kijken wat er gaat gebeuren.
Zal als ik terug ben even een review geven, als ik nog leef:p

Ik Heb !HARD nu een keer of 5 gebruikt.
Mijn eerste reactie is duidelijk waar voor z'n geld.
Mijn focus is goed, heb een fantastische pomp en ook de HIIT trainingen gaan erg goed op HARD. Een bijkomend voordeel is het uitblijven van de crash, wat erg fijn is als je bijvoorbeeld 's ochtends traint.
Moet wel zeggen dat het lepeltje in de pot echt te klein is, en dat ik 3 scoops (piramides) echt wel nodig heb. verwacht een keer of 15-20 te kunnen trainen met het potje.

Hiervoor heb ik Nox-pump (die oude) gebruikt en ik gebruik ook nog regelmatig CRACK, wat ik dus afwissel met !HARD.
Alle drie hebben ze andere werking op me, en alle drie bevallen ze me prima!

Volgend salaris maar weer een potje !HARD bestellen!!!!!! ;)

2 scheppen is 1 servering. Dus in principe zitten er 80 schepjes in ;)

Ben toch voor Hard! gegaan, hoor er zoveel positiefs over! Bedankt voor de reactie!

Dank je! Hard! is inderdaad nu wel de knaller onder de Pre-Workouts!:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 13:12 ----------

Heb 2 schepjes hard genomen!
Nu naar de sportschool fietsen, en kijken wat er gaat gebeuren.
Zal als ik terug ben even een review geven, als ik nog leef:p

Super!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 13:14 ----------

Ik Heb !HARD nu een keer of 5 gebruikt.
Mijn eerste reactie is duidelijk waar voor z'n geld.
Mijn focus is goed, heb een fantastische pomp en ook de HIIT trainingen gaan erg goed op HARD. Een bijkomend voordeel is het uitblijven van de crash, wat erg fijn is als je bijvoorbeeld 's ochtends traint.
Moet wel zeggen dat het lepeltje in de pot echt te klein is, en dat ik 3 scoops (piramides) echt wel nodig heb. verwacht een keer of 15-20 te kunnen trainen met het potje.

Hiervoor heb ik Nox-pump (die oude) gebruikt en ik gebruik ook nog regelmatig CRACK, wat ik dus afwissel met !HARD.
Alle drie hebben ze andere werking op me, en alle drie bevallen ze me prima!

Volgend salaris maar weer een potje !HARD bestellen!!!!!! ;)

Dank je, voor de complimenten!!!:)

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 13:15 ----------

Ja. Dank je, klopt helemaal!!:)

Toch maar stiekem 3 scheppen genomen!
Kwam aan in de sportschool , en na 10min warming up was ik al lekker aan het zweten!
Ik had nog niet echt de tintelingen, soms heel lichtjes in de bovenkant van me oor.
Toen begonnen aan de borst en had echt een lekkere pomp en drive,wou paar nieuwe records proberen te verbeteren en is ook wel gelukt.
Je zelf maximaal oppeppen+hard! werkt echt heerlijk.
Vergeleken met de noxipro heb je niet echt die agressieve pomp.
De smaak van hard! vind ik ook zeker niet verkeerd! beetje kauwgom achtig.
Heb nog niet echt last van een crash, misschien dat die nog gaat komen(maar dat zien we dan wel weer!).
Ben er dus goed over te spreken:) Word een blijvertje

Aanbevolen gebruik:
Mix 1 maatschep met 200-250ml water, vruchtensap of je favoriete sportdrank. Drink Hard! 20-30 minuten voor de training.

nu snap ik het even niet, is 1 schepje 1 serving of 2 schepjes 1 serving?
op de verpakking staat 1 schep en op de site ook..
maar hier lees ik dat 2 schepjes 1 serving is!
in ieder geval van 1 schepje voelde ik niet, anderhalf schepje doet het beter voor me, maybe maar eens vanavond voor de benentraining 2 schepjes proberen!

Aanbevolen gebruik:
Mix 1 maatschep met 200-250ml water, vruchtensap of je favoriete sportdrank. Drink Hard! 20-30 minuten voor de training.

nu snap ik het even niet, is 1 schepje 1 serving of 2 schepjes 1 serving?
op de verpakking staat 1 schep en op de site ook..
maar hier lees ik dat 2 schepjes 1 serving is!
in ieder geval van 1 schepje voelde ik niet, anderhalf schepje doet het beter voor me, maybe maar eens vanavond voor de benentraining 2 schepjes proberen!

Zover ik weet heeft de fabrikant er een te klein schepje in gedaan.
Dus 2schepjes is 1 serving:rolleyes:

Als ik het naweeg, dan is 1 schepje bij mij 6 gram

Er zitten 40 servings in volgens de verpakking, totaal zit er 240 gram in.

Dan klopt het toch dat je maar 1 schepje hoeft te nemen ?

De huidige scoops wegen 3 gram. :) Dosering is altijd een beetje naar behoefte. Voor de ene is 1 scoop voldoende, de andere 2 of zelfs 3.

Weet je dat heel zeker, mijn bestelling is zaterdag binnengekomen en 1 scoop weegt toch echt 6 gram (nagemeten met een nauwkeurige weegschaal)

Hoe zit het eigenlijk met de maximale dosering. Maakt wel iets uit neem ik aan of je 55 kg weegt of 120.

Weet je dat heel zeker, mijn bestelling is zaterdag binnengekomen en 1 scoop weegt toch echt 6 gram (nagemeten met een nauwkeurige weegschaal)

Hoe zit het eigenlijk met de maximale dosering. Maakt wel iets uit neem ik aan of je 55 kg weegt of 120.

Dan zitten in de net binnen gekomen verpakkingen denk ik al de nieuwe scoops. Het heeft meer te maken met je persoonlijke tolerantie.:) Niet zo zeer met je lichaamsgewicht zoals je inderdaad snel zal aannemen.

Net een zware kickbokstraining van bijna 3 uur er op zitten. Van tevoren anderhalve scoop genomen. Gek genoeg had ik het gevoel sneller 'leeg' te zijn bij de conditionele oefeningen dan normaal gesproken, meer verzuring. Er was wel meer focus tijdens het sparren en reactie oefeningen.

Eerder deze week wel geprofiteerd van extra kracht met 2 scoops tijdens krachttraining/fitness in de ochtend. Een duidelijk verschil met andere ochtendsessies.

Net een zware kickbokstraining van bijna 3 uur er op zitten. Van tevoren anderhalve scoop genomen. Gek genoeg had ik het gevoel sneller 'leeg' te zijn bij de conditionele oefeningen dan normaal gesproken, meer verzuring. Er was wel meer focus tijdens het sparren en reactie oefeningen.

Eerder deze week wel geprofiteerd van extra kracht met 2 scoops tijdens krachttraining/fitness in de ochtend. Een duidelijk verschil met andere ochtendsessies.

Maar met anderhalve scoop heb je misschien net iets te weinig genomen. Probeer anders 2 scoops te nemen voor de training. Hoe ziet je pre-workout maaltijd er eigenlijk uit? :)

-Leon

Ik heb ook een sample NO-Xplode gekregen, maar wat zit daar veel in zeg.
Dit is toch vergelijkbaar met HARD ? Maar daar heb je maar 6 gram van nodig.

Waar zit het verschil in ?

Heb vandaag de sample van hyper fx geprobeerd, het lijkt veel inhoud.
maar ik merkte er echt helemaal niks van!

Hard! is net als bv Jack3D en Noxipro "ultra concentrated" zoals ze het zo mooi noemen. Dat houdt in - alleen werkzame stoffen en geen kcal.:) No Xplode bevat misschien wel minder werkzame stof en je moet toch meer grammen nemen, kom omdat het veel meer vulling/carbs bevat.:D

Hard! - voor de beste training van je leven.
De ultieme cocktail voor spiergroei, pomp en prestaties!

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 08:50 ----------

Heb vandaag de sample van hyper fx geprobeerd, het lijkt veel inhoud.
maar ik merkte er echt helemaal niks van!

Hard! is en blijft de topperrrrr:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven