Fitness Seller

Review HARD! - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Focus, goede pomp en een energierush.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1ste maal.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goed, fruitig - soort kersensmaak.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop.
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending en prima (snelle) levering.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 20,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ~

Mijn review:

Vandaag voor het eerst getraind met de nieuwe PWO sup van Bodyenfitshop ''HARD!''.
Was zeer benieuwd. 1 scoop ingenomen op een lege maag. De smaak was net als veel andere PWO supps echt niet verkeerd. Fruity, beetje vergelijkbaar met ''Black Powder''.
Na een kwartier kreeg ik de eerste energiestoot en op weg naar de gym merkte ik dat m'n focus ook flink verbeterd was. Eenmaal in de sportschool flink 1,5 uurtje geknald en ook de pump (vooral in m'n schouders) bleef niet weg. Vond deze een beetje vergelijkbaar met NO(X), dus met andere woorden; zeer goed. Energierush was vrij goed, maar niet zo top als van Noxi. Maar dat hoeft ook niet, aangezien ik vanavond ook ooit nog een keertje in slaap wil komen ;-).
Enige grote nadeel is de eetlust. Kreeg m'n post workout shake al moeilijk naar binnen, en nu staat er hier een bak rijst voor m'n neus waar ik gewoon geen enkele hap van weg krijg. (Iemand hier ook problemen mee?) Voel me nog steeds top en hoop dat ik geen last krijg van een crash.

Conclusie; ben zeer onder de indruk van deze nieuwe PWO-booster. Ik hoorde alleen dat de prijs naar 25 euro gaat, en dán is Noxi per workout toch net iets goedkoper. Voor de mensen die op Noxi niet goed reageren, is deze zeker het proberen waard!

Gisteren ontvangen, gelijk ff geroken en wat ruikt het chemisch zeg.

Morgen ochtend testen om 7 uur. Heb een zware bootcamp training. Twijfel alleen nog of ik er ook een whey shake bij pak. Heb wel wat energie nodig en geen zin in spieren verlies.

Gisteren ontvangen, gelijk ff geroken en wat ruikt het chemisch zeg.

Morgen ochtend testen om 7 uur. Heb een zware bootcamp training. Twijfel alleen nog of ik er ook een whey shake bij pak. Heb wel wat energie nodig en geen zin in spieren verlies.

Hard! knalt er enorm in, goed je goed bevallen!!!

Bootcamp:
Muscle Protect is echt een aanrader voor je!:)

Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen waardoor je optimaal zal groeien in keiharde spiermassa en sterker kunt presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties.

Hard! knalt er enorm in, goed je goed bevallen!!!

Bootcamp:
Muscle Protect is echt een aanrader voor je!:)

Muscle Protect beschermt je spieren tijdens zware trainingen waardoor je optimaal zal groeien in keiharde spiermassa en sterker kunt presteren; als je spierafbraak tijdens de inspanning bijna volledig kunt voorkomen dan verdwijnt letterlijk de rem voor vetvrije spiergroei en het versterken van je prestaties.

Volgens mij is muscle protect ideaal voor de cut ofniet!
beter dan bcaa's of eaa's?

Volgens mij is muscle protect ideaal voor de cut ofniet!
beter dan bcaa's of eaa's?

Ja:) Muscle Protect is qua samenstelling wel het totale plaatje. Met Muscle Protect kun je spierafbraak tijdens de training voorkomen waardoor het netto-resultaat per training echt groter wordt. Ideaal!

Juist in de cut is het risico op spierafbraak groter, Muscle Protect beschermt dan je spieren.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja:) Muscle Protect is qua samenstelling wel het totale plaatje. Met Muscle Protect kun je spierafbraak tijdens de training voorkomen waardoor het netto-resultaat per training echt groter wordt. Ideaal!

Juist in de cut is het risico op spierafbraak groter, Muscle Protect beschermt dan je spieren.:)

nice dan ga ik dit proberen in de cut straks ipv bcaa's of eaa's.
kdoe dan cardio na me KT, kan ik dan Muscle protect innemen tussen de kt en cardio, en alsnog direct me vetreserves aanspreken tijdens de cardio?

nice dan ga ik dit proberen in de cut straks ipv bcaa's of eaa's.
kdoe dan cardio na me KT, kan ik dan Muscle protect innemen tussen de kt en cardio, en alsnog direct me vetreserves aanspreken tijdens de cardio?

Juist dat is precies waarom Muscle Protect zo belangrijk is:) Muscle Protect beschermt je spieren tijdens training! Het zorgt dat je niet voor niets aan het trainen en op dieet bent en dat je de resultaten boekt die je wilt, snel vetverlies en spiergroei. Neem Muscle Protect tussen de Cardio en krachttraining. Je profiteert dan 110% van de vetverbranding en voorkomt de spierafbraak. Beter kan niet!:cool::)

De meest populaire Pre-Workout in Nederland en Belgie is in de Weekaanbieding!!!!!:)

Hard! Pre-Workout
40 doseringen voor 17,50!!

gisteren 3 scoops genomen ipv de reguliere 1,5
voelde me niet extra gedreven ofso, maar wel lekkere pr's gehaald weer en kon een stuk langer door!
sinds ik hard! gebruik ben k soms ook 2 uur lang aan het trainen onbewust!

Maar met anderhalve scoop heb je misschien net iets te weinig genomen. Probeer anders 2 scoops te nemen voor de training. Hoe ziet je pre-workout maaltijd er eigenlijk uit? :)

-Leon
anderhalf a twee uur voor de training neem ik de laatste maaltijd; zilvervlies rijst (ca. 100 gr), kip of tartaar (150 a 200 gr) en wat verschillende groenten. 40 minuten voor training pak ik een shake en vervolgens dus een dosis Hard ;)

anderhalf a twee uur voor de training neem ik de laatste maaltijd; zilvervlies rijst (ca. 100 gr), kip of tartaar (150 a 200 gr) en wat verschillende groenten. 40 minuten voor training pak ik een shake en vervolgens dus een dosis Hard ;)

Dat ziet er natuurlijk netjes uit inderdaad:)

Is het nog steeds aan te raden om 2/3 scoops te nemen of zijn de scoop-maten alweer gecorrigeerd?

Is het nog steeds aan te raden om 2/3 scoops te nemen of zijn de scoop-maten alweer gecorrigeerd?

De maatschepje zijn deze batch nog iets kleiner. Als over 4-5 weken de nieuwe smaken erbij komen dan is de scoop 6 gr.:) Ik geeft het natuurlijk duidelijk aan.:)

De maatschepje zijn deze batch nog iets kleiner. Als over 4-5 weken de nieuwe smaken erbij komen dan is de scoop 6 gr.:) Ik geeft het natuurlijk duidelijk aan.:)
De maatschepje is dus nóg iets kleiner dan voorheen? :eek:
Ik geeft bij deze ook aan dat je spelling flink vermindert!

:D

Wat ik zou willen zien is de PWP maar dan de overbodige Carbs eruit, zodat een dosis gelijk word aan de nieuwere supps, zoals Hard!
Enige kans? Die PWP vind ik zeer prettig maar niet voor tijdens de cut.

De maatschepje is dus nóg iets kleiner dan voorheen? :eek:
Ik geeft bij deze ook aan dat je spelling flink vermindert!

:D

Wat ik zou willen zien is de PWP maar dan de overbodige Carbs eruit, zodat een dosis gelijk word aan de nieuwere supps, zoals Hard!
Enige kans? Die PWP vind ik zeer prettig maar niet voor tijdens de cut.

1 scoops is ruim 3 gram.:) De PWP is inderdaad zeer goed in samenstelling. De 8-9 gram carbs komen best van pas als je het voor de training neemt. We hebben geen plannen om deze formule aan te passen ook omdat deze erg goed loopt.

Hoe verhoudt onderstaande tekst zich tot HARD ?
HARD is toch ook een pre-workout product ?

Onze garantie:
Pre-workout Power is het best samengestelde pre-workout product ooit.De werking van eigenlijk alle andere pre-workout producten op de huidige markt is zeer beperkt in vergelijking met Pre-Workout Power. De samenstelling van Pre-Workout Power is uniek en de werking voor prestaties en spiergroei is onvergelijkbaar veel sterker!

Hoe verhoudt onderstaande tekst zich tot HARD ?
HARD is toch ook een pre-workout product ?

Onze garantie:
Pre-workout Power is het best samengestelde pre-workout product ooit.De werking van eigenlijk alle andere pre-workout producten op de huidige markt is zeer beperkt in vergelijking met Pre-Workout Power. De samenstelling van Pre-Workout Power is uniek en de werking voor prestaties en spiergroei is onvergelijkbaar veel sterker!

Pre-Workout Power is qua samenstelling denk ik nog steeds het meest volledige product op de markt.
De ultra-concentrated producten als Noxipro, Hard! en Jack3D zijn nog iets populairder omdat ze geen calorieen bevatten en vrij fel zijn qua stimulanten.:)

Zijn er mensen die dit gebruiken bij de cardio? Ga zo ff een uurtje op de crosstrainer en het zou mooi zijn als ik door HARD meer vet verbrand

3 scoops dan is dat potje zo leeg.

Nee, met de kleine scoop pak je 80 scoops per pot.

---------- Post toegevoegd Mon 20 Feb 2012 om 11:21 ----------

Zijn er mensen die dit gebruiken bij de cardio? Ga zo ff een uurtje op de crosstrainer en het zou mooi zijn als ik door HARD meer vet verbrand

Hard! zal je zeker helpen intensiever te trainen en ook je stofwisseling een extra boost geven.:)

Muscle Protect is trouwens voor iedereen die cardio doet na de krachttraining DE aanrader. Daarmee voorkom je de nadelen van spierverlies en profiteer je 100% van je training. (spierwinst en laag vetpercentage!):) Je profiteert dan vol van de vetverbrandende voordelen maar voorkomt de spierafbraak-spierverlies.:)

Neem Muscle Protect tijdens de training! Het beschermt je spieren en zorgt voor keiharde, vetvrije spiergroei!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven