MuscleMeat

Hard gainer

2Dman

Novice
Waardering
0
Beste collega's BB,

ik ben een rasechte hard/lean gainer. Ik ben begonnen met bodybuilding 3 jaar geleden (nu aan 4de jaar bezig). Toen woog ik 60kg en 1.92m hoog. Ik ben toen 10kg bijgekomen naar 70kg. Zes maand geleden heb ik dit forum ontdekt en mijn voedingsschema opgesteld en caloriebehoefte aan de hand van het bestandje stats_DBB opgesteld dat hier rondzweeft. (ben nog eens 10 kg bijgekomen ^^)
Momenteel weeg ik 79.2kg ('s avonds :p). Mijn vraag nu: is whey proteine ook handig voor het aanzetten van spiermassa voor een hard gainer of moet ik bij een weight gainer blijven. Ik neem momenteel:

Bodylab - CELL Builder pro
Bodylab - Gain Pro

andere tips zijn welkom voor ev supplemententips voor een hard gainer

Laatst bewerkt:
Gewoon allebei gebruiken. De whey en de gainer.

na een maand gainer was mijn sixpack goed aan het verdwijnen ( 70gr carbo in 1 dosering! )

"Eiwitten zijn misschien wel het meest gebruikte supplement op de markt voor sportvoeding. Eiwitten zijn namelijk essentieel voor het onderhouden en opbouwen van de spieren. Door intensief trainen is een hogere behoefte aan deze "bouwstenen". Veel mensen die een eiwitsupplement nemen kiezen voor whey eiwitten. Dit is natuurlijk niet zonder reden, whey heeft diverse goede eigenschappen wat het een ideale aanvulling voor de voeding van een sporter maakt. "

en by the way ! hoe is die bodylab cell builder ?
omdat ik aan het twijfelen ben tussen de cell builder van bodylab of cellmass van BSN ?

Terug
Naar boven