Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Huidige pr's
Squat: 5x55kg
Bench: 5x50 kg
DL: 5x65 kg
) over schrijven vind ik nogal onnodig en nutteloos. Wie hou je nou voor de gek dan?Gast, vertel mij dan eens waarom ik in je laatste log zag staan dat je 90kg deadlift reps, werkset squats deed van 88kg reps en 58kg BP reps? Of ben je zo iemand die zijn PR's bijsteld naar zijn laatste training?
En waarom zeg je 1 jaar trainen? Een account vanaf september 2008 met als eerste topic een trainingsschema waarbij wel vanaf te zien was dat je er ervaring mee had. Dat is dus al 3 jaar trainen.
Ik volgde je log toen, je ging ook aardig goed vooruit en het klonk allemaal wel ok. Sowieso, met jou stats al die supplementen gebruiken en reviews (peptopro heb je zelfs gedaan) over schrijven vind ik nogal onnodig en nutteloos. Wie hou je nou voor de gek dan?
Heb alle respect voor je, maar nu ik dit lees begin ik me toch af te vragen waar je mee bezig bent.
. Vandaar die "huidige" pr's omdat het op dit moment mijn max is. Dus nu is mijn doel terug naar die gewichten te gaan en vandaar deze log om wat steun te krijgen en mezelf weer extra te verplichten keihard te gaan. Gewichten terug de hoogte in en vast beginnen trainen.Gast, vertel mij dan eens waarom ik in je laatste log zag staan dat je 90kg deadlift reps, werkset squats deed van 88kg reps en 58kg BP reps? Of ben je zo iemand die zijn PR's bijsteld naar zijn laatste training?
En waarom zeg je 1 jaar trainen? Een account vanaf september 2008 met als eerste topic een trainingsschema waarbij wel vanaf te zien was dat je er ervaring mee had. Dat is dus al 3 jaar trainen.
Ik volgde je log toen, je ging ook aardig goed vooruit en het klonk allemaal wel ok. Sowieso, met jou stats al die supplementen gebruiken en reviews (peptopro heb je zelfs gedaan) over schrijven vind ik nogal onnodig en nutteloos. Wie hou je nou voor de gek dan?
Heb alle respect voor je, maar nu ik dit lees begin ik me toch af te vragen waar je mee bezig bent.

Mooi verwoord.
No offense kid, maar als je reviews gaat posten van producten etc. met zo'n stats, dan is dat een verspilling van tijd en misleid je anderen imo.
Hoe dan ook, ik wil je niet afleiden van je doelen, doe je best en train hard... maar hou het serieus ?!
. Zo ben ik niet.Log van je training? Spoiler anders?
Mooi dat je pomp energie enz had, zal t morgen ook eens proberen.
. kvind het wel eerlijk van je heljen
Blijven trainen, ook al is de zin er niet zo hard, gewoon doorgaan.
Als je geregeld stopt werk je voor niks![]()
Ik heb ook net Hard! geprobeerd,
Lekkere pomp in me borst en triceps konden na mn training niks meer!![]()
.Ik begrijp je hoor maar ik ben gewoon eerlijk met mijn stats. Er zijn er hier veel op het forum die wrs ook zo een stats hebben als mij maar dan iets heel anders verkondigen.. Zo ben ik niet.
Ik start de logs om in de eerste plaats mij zelf te motiveren en zo hebben de mensen toch al een plaats om eventueel mijn reactie en die van andere te lezen.
Vanzelfsprekend dat je eerlijk bent over je stats, da's niet iets waar je thumbs up voor krijgt - 't is normaal. Eet meer, train harder, wees consistent.
Wat ik heb ondervonden: 3x per week squatten en je rent naar de gym, heel het jaar door.

Drie keer per week squat en je rent naar de gym? Wat bedoel je?
Als je goed squat is rennen wel een van de laatste dingen denk ik![]()
gemotiverd naar de gym gaan bedoel ik.
. Maar Tuplad ik ga het zeker toepassen vanaf morgen.
.
. Benen en schouders stonden volledig opgespannen.