Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Vandaag direct na het avondmaal 1 scoop Hard! genomen. De concentratie was nog steeds beter dan er zonder maar wel iets minder dan op nuchtere maag (wat erg logisch is). Zeer lekkere training met snel herstel tussen de sets en een keiharde pomp. .
Als het een troost mag zijn, ik ben ook 8 jaar gestopt na 5 jaar trainen.
Met de juiste supps (geen AAS) en eetschema ben ik op 1 jaartje tijd 9 kg weer aangekomen waarvan ik vermoed 7 kg spieren.
Dus gewoon verder doen is je boodschap :-)
Als het een troost mag zijn, ik ben ook 8 jaar gestopt na 5 jaar trainen.
Met de juiste supps (geen AAS) en eetschema ben ik op 1 jaartje tijd 9 kg weer aangekomen waarvan ik vermoed 7 kg spieren.
Dus gewoon verder doen is je boodschap :-)
Idd, dit is weer gewoon zo'n logje met goede resultaten maar helaas door spiergeheugen.
En door terug beter gaan eten en niet zo door het gebruik van de supplementen.
Gewicht is goed omhoog aan het gaan. Lichaamsgewicht +3 kg en trainingsgewichten ook omhoog. Pump blijft nog altijd erg sterk aanwezig tijdens de training. .
De effecten van hard! blijven ook goed. Even sterk als de eerste x dat ik het nam.
Gewicht is goed omhoog aan het gaan. Lichaamsgewicht +3 kg en trainingsgewichten ook omhoog. Pump blijft nog altijd erg sterk aanwezig tijdens de training. .
De effecten van hard! blijven ook goed. Even sterk als de eerste x dat ik het nam.