AndroidHealthClinic

Hard!, N-Carbamylglutamate, Muscle & Power (B&F)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag direct na het avondmaal 1 scoop Hard! genomen. De concentratie was nog steeds beter dan er zonder maar wel iets minder dan op nuchtere maag (wat erg logisch is). Zeer lekkere training met snel herstel tussen de sets en een keiharde pomp. :D.

Komen die kilo's al een beetje terug of hoe zit dat? :D

-Leon

Als het een troost mag zijn, ik ben ook 8 jaar gestopt na 5 jaar trainen.
Met de juiste supps (geen AAS) en eetschema ben ik op 1 jaartje tijd 9 kg weer aangekomen waarvan ik vermoed 7 kg spieren.
Dus gewoon verder doen is je boodschap :-)

Als het een troost mag zijn, ik ben ook 8 jaar gestopt na 5 jaar trainen.
Met de juiste supps (geen AAS) en eetschema ben ik op 1 jaartje tijd 9 kg weer aangekomen waarvan ik vermoed 7 kg spieren.
Dus gewoon verder doen is je boodschap :-)

Idd, dit is weer gewoon zo'n logje met goede resultaten maar helaas door spiergeheugen.
En door terug beter gaan eten en niet zo door het gebruik van de supplementen.

Weer een vertekend beeld imo

Krijg morgen ook Hard binnen. Benen en schouders op het programma.. Zal ook eens een logje bijhouden denk ik.

Vandaag weer lekkere training gehad. :D. Gewichten tijdens de training zijn ook omhoog aan het gaan. :p

Gewicht is goed omhoog aan het gaan. Lichaamsgewicht +3 kg en trainingsgewichten ook omhoog. Pump blijft nog altijd erg sterk aanwezig tijdens de training. :D.
De effecten van hard! blijven ook goed. Even sterk als de eerste x dat ik het nam. :thumbs:

Gewicht is goed omhoog aan het gaan. Lichaamsgewicht +3 kg en trainingsgewichten ook omhoog. Pump blijft nog altijd erg sterk aanwezig tijdens de training. :D.
De effecten van hard! blijven ook goed. Even sterk als de eerste x dat ik het nam. :thumbs:

Interessant. Het stoort mij altijd enorm dat je zo snel gewenning hebt met PWO's!

ik baal er ook altijd van als ik een week of 6 zonder PWO moet trainen...

Terug
Naar boven