Fitness Seller

Hardbass 2013

Kaartje hardbass verkocht. Even helemaal klaar met die feesten.

HEEFT IEMAND NOG EEN KAARTJE TE KOOP!??? plz :D ik hoor het graag!

Teveel drugs gebruikt?
Heb dat als ik m pak altijd heel erg, volgende dag ook van die gedachtes van verkoop al mn kaartjes enzo hahaha.

Ja ben een week gaar geweest van Freaqshow, ellende.. Maar ben ook ff klaar met de muziek. Hardstyle kan me steeds minder boeien, op een select groepje producers na.. Hard Bass is leuk maar is ook weer zo massaal en ook de sfeer valt dan altijd tegen, bovendien is ook het geluid k*t omdat het in een stadion is. Het scheelt me trouwens ook weer enorm veel geld. K*t baco's op die feesten.

Ja ben een week gaar geweest van Freaqshow, ellende.. Maar ben ook ff klaar met de muziek. Hardstyle kan me steeds minder boeien, op een select groepje producers na.. Hard Bass is leuk maar is ook weer zo massaal en ook de sfeer valt dan altijd tegen, bovendien is ook het geluid k*t omdat het in een stadion is. Het scheelt me trouwens ook weer enorm veel geld. K*t baco's op die feesten.

Ja heb daarom ook geen kaartje gekocht veel te commercieel feest. 90% van mn vriendengroep gaat zowat.
Heb ook altijd dikke week gaar nadat ik flink aan de zooi heb gezeten.
26ste eens awakenings proberen. Muziek boeit me allemaal geen k*t als ik goed vd kaart ben.
Ik kan naar alle muziek luisteren alleen de hele avond dezelfde eentonige muziek.. heb liever 3 stijlen verdeeld over de hele avond.

dus niemand weet iemand die een kaartje verkoopt :(?

Aanwezig als ik een kaartje kan krijgen

kijk op marktplaats zou ik zeggen

Zou partyflock kijken ipv marktplaats. Kans dat je op marktplaats genaaid wordt is wat groter.

Yea :D ik heb een kaartje!

Gaat er nog een dbb meeting komen? Zo ja waar en hoelaat ?

1ste keer hard bass heb er zin in maar eerst Xqlusive de 19de

sowieso nummers uitwisselen voor die dag dan

Wappgroep!

Stel idd voor dat we een wappgroep maken,

iedereen die in is kan ze nummer naar mij PM'en

---------- Post toegevoegd Sat 12 Jan 2013 om 06:26 ----------

Ja dat is het slimste, ik heb me nummer ge pmed!

ja is goed... ik zal um sturen

i feel ya bro, vind de laatste tijd hardstyle ook aardig hard achteruit gaan, vooral na year of summer en luister ik er vrij weinig naar. Vroeger was het non stop hardstyle, veel hardstyle feesten.

Toch blijft een hardstyle feest wel lachen :D

Terug
Naar boven