MuscleMeat

Hardlopen met dit weer; heerlijk!

Tussen de middag even 5 kilometer gedaan op een alternatief parkoers (ofwel een route waar ik niet al te veel over het ijs hoefde te lopen).

Ik zou het ook graag doen, maar bij ons thuis is het overal spiegelglad, dus dat is geen optie.

Ach joh gewoon gaan, gaat best hoor zolang je niet te voorzichtig gaat lopen. In een parkje is het sowieso te doen omdat daar nog sneeuw ligt en dus geen andere troep.

Kans op verkoudheid is me toch iets te groot daarvoor. Het is wel juist dat binnen blijven ook makkelijk kan leiden tot verkoudheid, maar dan zijn je slijmvliezen wel minder aangetast.

Voor iedereen die twijfelt of die met dit weer buiten moet gaan hardlopen: doen!

Kom net terug van een 5km rondje en de temperatuur is echt perfect. Sweatshirt onder je trainingsjack en go!

Nog steeds een van de betere manieren om je vetpercentage te verlagen.;)

echte mannen doen uphill sprints ;)

Hier in de buurt is alle sneeuw zo goed als plat en heb pas nieuwe schoenen dus daar ga ik geen schroeven indraaien :( Persoonlijk denk ik dat dit echt de way to go is voor evenwichtig lichaam dus een goed fysiek én conditie.

:roflol:

echte mannen.

Krijg er oorpijn van na het hardlopen met die kou. Mischien toch eens een muts op doen.

Goe zot zeker ?
iets breeken dan kan je 3 -4 maandjes thuis zitten :(

Terug
Naar boven