AndroidHealthClinic

Hardstyle nummer gemaakt

Stoppen met school en prof dj worden man, je hebt talent.

Klinkt goed hoor ;) Tot volgend jaar op Defqon.1 :P

Enige puntje van feedback is dat ik persoonlijk vind dat de overgangen van snel naar langzaam (en andersom) iets te snel gaan. Bij de meeste nummers heb je nog een klein stukje van rust (héél even) maar bij jou gaat het gelijk door.
Niks mis mee, misschien even wennen ;)
(zoals op 3:50, van de ene melodie gelijk in de andere)

Het 'gepiep' (dat begint bij 0.26) vind ik maar niks. Voor de rest oké, maar ben sowieso al geen fan van dit soort muziek.

Super goed gemaakt! Is fl studio net zoiets als ableton? Ben namelijk zelf ook drummer en maak zelfs ook weleens nummers ☺️
Maar niet zogoed als dit

Best aardig inderdaad.
Zou wel iets meer climax er in gooien, track word na verloop van tijd erg herhalend.
Zou je kick ook iets zwaarder maken.

Vind t maar niks klinkt gewoon niet lekker en bem sowieso al niet van dat trage doe mij maar raw of hardcore knalluh!

vind t maar niks klinkt gewoon niet lekker en bem sowieso al niet van dat trage doe mij maar raw of hardcore knalluh!

+1 :p

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

beetje rommelig maar ga vooral zo door dan komt het goed met je :)

Ik heb hem helemaal afgeluisterd, puur uit nieuwsgierigheid. Ik moet zeggen klinkt niet verkeerd. Maar geef mij maar gewoon HARDCORE :D.... Val in slaap van hardstyle ......

• Topic Starter Topic Starter
Het 'gepiep' (dat begint bij 0.26) vind ik maar niks. Voor de rest oké, maar ben sowieso al geen fan van dit soort muziek.

haha niet iedereen heeft dezelfde smaak:) bedankt!!

Super goed gemaakt! Is fl studio net zoiets als ableton? Ben namelijk zelf ook drummer en maak zelfs ook weleens nummers ☺️
Maar niet zogoed als dit
Fl studio is inderdaad een soort ableton. Alleen vind ik fl studio makkelijker werken.

Best aardig inderdaad.
Zou wel iets meer climax er in gooien, track word na verloop van tijd erg herhalend.
Zou je kick ook iets zwaarder maken.
Je bedoeld een hardere climax?? Bedankt!

Vind t maar niks klinkt gewoon niet lekker en bem sowieso al niet van dat trage doe mij maar raw of hardcore knalluh!
Raw is even snel als dit, maar snap wat je bedoeld:)

+1 :p

---------- Toegevoegd om 21:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

beetje rommelig maar ga vooral zo door dan komt het goed met je :)
Thanks!!

Ik heb hem helemaal afgeluisterd, puur uit nieuwsgierigheid. Ik moet zeggen klinkt niet verkeerd. Maar geef mij maar gewoon HARDCORE :D.... Val in slaap van hardstyle ......
Haha bedankt voor het luisteren:) hoop niet dat je in slaap viel!! Hardcore is ook fijn!

Beetje rommelig inderdaad.. Kick zelf gemaakt of gesampled? Heb je het allemaal wel afgemixed? EQ klinkt nog niet helemaal geweldig. Maar zeker niet verkeerd voor je eerste track!

Meer afwisseling in je loops, vb tss 1:42 en 2:08 bij de laatste 4 steps keer een effect, of met de kicks rollen,..
Mss wat cymbalen gebruiken.
Heb ook de indruk dat het stuk vanaf 2:08 tot 4:15 gewoon volledig hetzelfde is als het stuk ervoor.
Op de muziek zelf geen commentaar want het is mijn ding niet.

Zou je ook misschien zoiets kunnen maken?

http://www.youtube.com/watch?v=LCe_yfhD91k
Probeer dit al een tijdje te maken maar het lukt mij gewoon niet, zoals je misschien al opvalt zie de nummers eigenlijk gewoon loops zijn en dat hij op dat apparaat slaat om een volgende te laten starten.
Zou je zoiets voor mij kunnen maken als losse loops per nummertje die hij start? in ruil daarvoor kan je jouw misschien ook drumloops sturen van bijv coole beats of rare maatsoorten die je in jouw nummers kan verwerken of namaken.

Ik zou het heel fijn vinden als je interesse hebt stuur me anders maar een pm

Gr Zooha

Zou je ook misschien zoiets kunnen maken?

http://www.youtube.com/watch?v=LCe_yfhD91k
Probeer dit al een tijdje te maken maar het lukt mij gewoon niet, zoals je misschien al opvalt zie de nummers eigenlijk gewoon loops zijn en dat hij op dat apparaat slaat om een volgende te laten starten.
Zou je zoiets voor mij kunnen maken als losse loops per nummertje die hij start? in ruil daarvoor kan je jouw misschien ook drumloops sturen van bijv coole beats of rare maatsoorten die je in jouw nummers kan verwerken of namaken.

Ik zou het heel fijn vinden als je interesse hebt stuur me anders maar een pm

Gr Zooha

Heel makkelijk te doen in ableton

Heel makkelijk te doen in ableton

Makkelijk te doen? heb er juist heel veel moeite mee vooral om die tracks zo los te knippen en bij het eerste nummer is het ook zonder muziek gedaan, ook net iets ander ritme.
Zou je misschien uit kunnen leggen hoe dit zou moeten of zou je zoiets willen maken voor heel veel karma? :D

Goed begin, vind alleen die eerste beat helemaal niets (gewoon k*tbeat, weet niet hoe je dat moet zeggen)
Ik zou het nummer persoonlijk niet downloaden, maar daar heeft elke dj wel een paar van..

Succes in ieder geval, en vergeet niet te liften!

Ik snap niet wat je precies mist?

Terug
Naar boven