Fitness Seller

Havermout Koud of Warm

Frannk

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m89
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Ik ben nog niet zo lang bezig met mijn voedingsschema.. maar ik vind koude havermout lekkerder dan warm.
Ik gooi het dus altijd 150 gram in een blender en een scoop whey.. maar ik las in dit topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/snelle-ontbijttip-37323/

Dat het ongekookt niet echt veel nut heeft het te eten.. zeg me alsjeblieft dat je het net zo goed koud als warm kan eten.

Gr.
[/FONT]

Ik neem t altijd ongekookt door de shake.. no probs bro..

• Topic Starter Topic Starter
haha dat is er iig 1:P

Eet het al jaren ongekookt.

elke dag ongekookt

ongekookt,met melk en een schepje whey in de blender

altijd sochtens in de shaker beker met whey...direct na m'n brood met banaan!

idd gewoon in de blender en hoppa!

Voor het slapen gaan, grote kom met koude melk echt goor maar wil et altijd zo snel mogelijk voorbij hebben.

havermout before bed lolz

Havermout wordt met de bereiding al tig keer verhit. Je lichaam verteert dit makkelijk. Of ben je weleens onverteerde havermout in je ontlasting tegen gekomen ;)!

Heuh post nr 200!

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt jongens! :P wilde mezelf al lynchen.. ik vind voorlopig de kip met rijst al genoeg om tegen aan te hikken! en die havermout smaakt nog wel "oké" met een scoop whey delicious! :P

Zo doe ik t ook inderdaad. Is een top ontbeid.

i love havermout, elke ochtend weer....

5x perdag doe ik het gewoon direct vanuit het pak in een grote beker iets aardbei melk erbij en lekker met de lepel naar binnen werken. Maak de beker wel op tijd schoon want het koekt heel snel aan.

Havermout is ook mijn grootste bron van KH, en eet dit altijd koud en ongekookt.

Projectleider sport bij de gemeente. En jij?

Edit: ik zie het al 18jaar, je hebt nog niks bereikt.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven