XXL Nutrition

Havoc cycle.

Post anders eens een foto van je fysiek, dat zal een hoop vertellen.

Inderdaad, maar op 1 jaar tijd serieuze training 7 kg is niet zooo zwakjes?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 16:54 ----------

Maar na de kuur is het wel mogelijk,, dus daarom best Nolva?

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 16:55 ----------

Ik zal er nog eens over nadenken, over het kuren...
Maar indien ik het doe en Nolva neem, hoeveel en hoelang dan best? En vanaf wanneer?
(Ik zou 30dagen kuren)

Ik zou de eerste week op 30 mg zitten. Daarna kun je verhogen tot 50/60 mg. Je zult even moeten kijken met eventuele sides. Meestal krijg je geen sides van epistane/havoc (dezelfde stof).

Vergeet niet dat het geen prohormoon is maar een volwaardige AAS. Je kunt je de eerste dagen erg k*t voelen van havoc. Dit zou na een week voorbij moeten zijn. Met 1 potje ga je het dus niet redden.

Zeker zou ik nakuren met nolvadex.

Heb je nog vragen pm me even.

---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 16:43 ----------

Nolvadex kun je gewoon dag na je laatse havoc op 20 mg nemen elke dag voor 2 a 3 weken.

Wat is daar eigenlijk zo erg aan? Waarom wachten tot als je op je limiet zit? Je kan de ontwikkeling toch ook al wat eerder een duwtje in de rug geven :p ?
Als je voeding goed zit en je blijft goed trainen...

Je zegt het zelf, hoe weet jij nou na een beetje prutsen dat je voeding goed zit en je goed traint? Onder je limit gaan kuren vind ik persoonlijk ook niks mis mee, heb ik ook gedaan. Ik wist alleen wel precies hoe en wat en wat ik kon verwachten en dat weten de meeste die de laatste maanden topics aanmaken niet. En ik denk dat dat voor de meeste hier gewoon ontzettend irritant is, mensen die topics maken als : help mijn ballen krimpen in m'n kuur.

En ik denk dat dat voor de meeste hier gewoon ontzettend irritant is, mensen die topics maken als : help mijn ballen krimpen in m'n kuur.

Het is gewoon jammer dat mensen zich niet goed inlezen over de bijwerkingen die AAS met zich mee brengt. Persoonlijk zou ik alles willen weten voordat ik een medicijn/drug injecteer, het blijkt dus dat andere mensen die principe niet hebben.

Je moet realistisch zijn, ook als je echt onvoldoende eet zal je met AAS simpel gezegd niets aankomen. Het is geen wondermiddel, er blijven bouwstenen c.q. aminozuren nodig om spieren te verdikken. AAS vervangen die bouwstenen niet. :p

• Topic Starter Topic Starter
DDoob en MikieB , jullie hebben gelijk...
Maar 't probleem is dat ik niet weet wat ik moet geloven en wat niet.

Als je kijkt bij de bijwerkingen gaan door ALLE anabolen je ballen krimpen en je prostaat zwellen op termijn.
Dan heb je inderdaad nog keuze tussen gyno, haaruitval, gewrichtspijn,...

Maar mensen die het probeerden beweren allemaal dat ze daarvan geen last ondervonden...
Omdat ze niet overdreven... Bijvoorbeeld een man van 20 jaar op dit forum die 500mg test/week spoot en daarbij nog winstrol nam... Hij had geen nevenwerkingen :s ... ???

Wat is nu de waarheid?
Ik weet dat je elk geval apart moet zien, maar ik veronderstel dat mijn kuur vrij mild en veilig is tegenover sommige anderen...

Sides verschillen gewoon per persoon, per merk, per product en per dosering.

Ik zal nogmaals nadrukken dat je het vizier moet verplaatsen van welk product / welke dosering / welke sides naar ben ik wel klaar om te kuren.

Ik ben 19,5 jaar.
Ik sukkel al 5 jaar in de gym, waarvan iets meer dan 1 jaar serieuze training.

Ik zou Havoc gedurende 1 maand nemen een 3 pilletjes per dag (ik veronderstel dat het er zijn van 10mg).

Nu is de vraag hoe ik dit een beetje verantwoord kan gebruiken..

Antwoord; NEE dat kun jij niet!

Je geeft zelf al aan dat je al 5 jaar aan het sukkelen bent in de gym. Je stats zijn werkelijk om te huilen, no offense, maar er is nog zoveel te halen voor jou uit goede voeding en goed trainen.

Zet AAS voorlopig nog maar even uit je hoofd. Om over designer-steroïden maar helemaal te zwijgen, want daar vallen middelen als Epistane imo gewoon onder.

In het geval van Epistane zal gyno niet optreden gedurende de cyclus, simpelweg omdat het niet kan. Dit komt omdat het compound namelijk een sterk SERM effect heeft, met andere woorden het stofje is zelf een zéér zwak oestrogeen en heeft een hogere affiniteit dan andere natuurlijk voorkomende oestrogenen.

Het blokkeert dus effectief de zwaardere oestrogenen die borstweefsel kunnen vormen.

Ik ken iemand die wel gyno eraan over heeft gehouden en nolvadex heeft er niet mee geholpen ..
hoe kan dit ? neppe nolvadex ofzo ??

Ik heb m'n voedingsschema gepost.
Graag wat feedback...
Ik ben wel een kot-student, dus t'is niet helemaal perfect, maar we doen ons best!

http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-clean-bulk-350732/

Als jij dat een bulk schema noemt, weet je niet waarover je spreekt. Die epistane kuur zal wel niet veel geven met zo weinig voeding. Als het moeilijk is om veel te eten, zorg er dan tenminste voor dat er wat mer shakes tussendoor gedronken worden.

Maar hoeveel moet ik dan boven onderhoud eten?
Zolang ik naturel train, is dit toch meer dan genoeg? (250 boven onderhoud)
De bedoeling is om te bulken, maar niet papperig te worden.

Ik ben erg benieuwd naar je ervaring met Havoc!

Als ik het goed begrijp ben je in november vorig jaar begonnen met je kuur.
Heb je de supplementatie nog uitgebreid met Tamoxifen/Nolvadex/MilkTistle?

Hoe verhouden je prestaties zich ten opzichte van voor de kuur? Wat zijn je Gains?

Of heb je naar aanleiding van vele afradende comments toch besloten om je kuur uit te stellen?

Ik kan het optimisme in je doelstellingen wel waarderen, ook al zou dit misschien niet reëel zijn vond ik het onnodig dat men je zo op de vingers moest tikken.

Follow and cherish your dreams!!

Laatst bewerkt:
Ik ben erg benieuwd naar je ervaring met Havoc!

Als ik het goed begrijp ben je in november vorig jaar begonnen met je kuur.
Heb je de supplementatie nog uitgebreid met Tamoxifen/Nolvadex/MilkTistle?

Hoe verhouden je prestaties zich ten opzichte van voor de kuur? Wat zijn je Gains?

Of heb je naar aanleiding van vele afradende comments toch besloten om je kuur uit te stellen?

Ik kan het optimisme in je doelstellingen wel waarderen, ook al zou dit misschien niet reëel zijn vond ik het onnodig dat men je zo op de vingers moest tikken.

Follow and cherish your dreams!!

Ik zal je moeten teleurstellen...
Ik heb nog steeds geen enkele kuur gedaan.
Ben het ook niet direct van plan.

Ik heb wel heel wat research gedaan destijds.
Als je havoc neemt, doe dan zeker een nakuur. Hou er ook rekening mee dat sommige mensen er erg vermoeid door worden, dus het is sowieso niet echt aan te raden voor mensen die studeren of een job hebben waarvoor ze erg geconcentreerd moeten zijn. Verder zijn de meesten er wel heel tevreden over!

Ik ken iemand persoonlijk die er af en toe mee "kuurt". Hij neemt 30mg gedurende 1 maand (1potje dus). Dat doet hij af en toe eens. Hij neemt daarbij nooit een nakuur. Hij merkte alleen wat vermoeidheid. Maar wat hij doet is NIET slim, volgens de meeste mensen toch. Hij merkt na 1 maand zo'n 3-tal kg spierwinst op en hij wordt er ook wat harder van.

Maar de meesten doseren het veel hoger en zetten er ineens een nakuur achter.

Velen zouden gewoon test-e only aanraden voor beginners, maar dat vind ik een te grote sprong. Van een testokuur kom je ook veel meer kg's aan en je libido 'schommelt' meer denk ik toch,, aan de hand van wat ik gelezen heb. Ik kies hier niet voor, omdat ik niet wil dat mijn vriendin/familie erachter komen dat ik zou kuren.

Wat ik in gedachten heb, misschien als eerste kuur in mijn jonge jaren, is anavar only op 30mg voor 1 maand zonder nakuur. En als het bevalt een half jaar later nog eens hetzelfde. Daarmee hoop ik een paar kilotjes kwaliteitsmassa en wat kracht mee te winnen, zonder nevenwerkingen...

Zo, hopelijk heb je weer wat bijgeleerd :D
Als tegenprestatie... hou je me aub op de hoogte via PM als je eens gaat kuren? Ben ook best benieuwd naar mensen met ervaring ...

Terug
Naar boven