GPRO
Huge Freak
- Waardering
- 1.330
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad, maar op 1 jaar tijd serieuze training 7 kg is niet zooo zwakjes?
---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 16:54 ----------
Maar na de kuur is het wel mogelijk,, dus daarom best Nolva?
---------- Post toegevoegd 5 October 2013 om 16:55 ----------
Ik zal er nog eens over nadenken, over het kuren...
Maar indien ik het doe en Nolva neem, hoeveel en hoelang dan best? En vanaf wanneer?
(Ik zou 30dagen kuren)
De lijn tussen PH en AAS vind ik wat je in de winkel kan kopen en wat niet. Havoc is gewoon nog te koop.
Desalniettemin is het een slap middel.
Wat is daar eigenlijk zo erg aan? Waarom wachten tot als je op je limiet zit? Je kan de ontwikkeling toch ook al wat eerder een duwtje in de rug geven?
Als je voeding goed zit en je blijft goed trainen...
En ik denk dat dat voor de meeste hier gewoon ontzettend irritant is, mensen die topics maken als : help mijn ballen krimpen in m'n kuur.

Ik ben 19,5 jaar.
Ik sukkel al 5 jaar in de gym, waarvan iets meer dan 1 jaar serieuze training.
Ik zou Havoc gedurende 1 maand nemen een 3 pilletjes per dag (ik veronderstel dat het er zijn van 10mg).
Nu is de vraag hoe ik dit een beetje verantwoord kan gebruiken..
In het geval van Epistane zal gyno niet optreden gedurende de cyclus, simpelweg omdat het niet kan. Dit komt omdat het compound namelijk een sterk SERM effect heeft, met andere woorden het stofje is zelf een zéér zwak oestrogeen en heeft een hogere affiniteit dan andere natuurlijk voorkomende oestrogenen.
Het blokkeert dus effectief de zwaardere oestrogenen die borstweefsel kunnen vormen.
Ik heb m'n voedingsschema gepost.
Graag wat feedback...
Ik ben wel een kot-student, dus t'is niet helemaal perfect, maar we doen ons best!
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/voedingsschema-clean-bulk-350732/
Ik ben erg benieuwd naar je ervaring met Havoc!
Als ik het goed begrijp ben je in november vorig jaar begonnen met je kuur.
Heb je de supplementatie nog uitgebreid met Tamoxifen/Nolvadex/MilkTistle?
Hoe verhouden je prestaties zich ten opzichte van voor de kuur? Wat zijn je Gains?
Of heb je naar aanleiding van vele afradende comments toch besloten om je kuur uit te stellen?
Ik kan het optimisme in je doelstellingen wel waarderen, ook al zou dit misschien niet reëel zijn vond ik het onnodig dat men je zo op de vingers moest tikken.
Follow and cherish your dreams!!