AndroidHealthClinic

HCg brand bij injecteren

Ik kan je niet inlichten over het door jou ervaren probleem, maar ik wil je wel even meegeven dat je gemixte HCG niet moet schudden, dan schud je het namelijk kapot met een beetje pech. Na het mengen het flesje tussen je handpalmen heen en weer bewegen of rustig op z,n kop houden en weer omdraaien.

• Topic Starter Topic Starter
Zal het onthouden, stond natuurlijk niet als en gek te schudden maar paar keer heen en weer gehaald.

Bedankt voor de tip

hoe ik het opgelost heb... Niet :).

1keer niets van gevoeld, de andere keren altijd het branden.

Dat het geen fake is ben ik wel van overtuigd mijn hcg is trouwens al in de nep of echt sectie geplaatst en daar was iedereen wel duidelijk dat het echt is!

Nou nou William, je lijkt mij wel erg goed te kennen... wijsneus, self-made goeroe... :D
Maar goed, nu blijft het dus bij speculeren waar het mis is gegaan... en kan je niet uitsluiten of het wel daadwerkelijk hcg is.

Laatst bewerkt:
Is dat water niet gewoon AA? Dat prikt nogal.

Het feit is dat ofwel de HCG zelf of het water niet goed is. Het maakt dus feitelijk niet of het echt of nep is, het is onbruikbaar. Dus als jullie die test brengen vind ik het goed, maar ik ga er geen geld aan vernken.

Wijsneus.

Koop idd nieuw water kost geen fl**ker, misschien net wat te veel benzyl alcohol kan dat ook veroorzaken.
Ik heb het trouwens "Altijd" bij HCG injecties, maar na een aantal keer is dat bij mij over.

Overigens gister zelf ook een zwangerschapstest gehaald, nog geen 7 euro voor betaald.

Geen idee, bac water zat er niet bij, dus kon nog niet testen.

Ik vrees idd dat 't AA water was, spijtig. Heb alles weggegooid, thanks voor alle input!

heb dit ook bij het injecteren in men buik, als het erin gaat voel ik het wel pikken. Komt wsl gewoon door het water. M'n moeder is verpleegster en zegt dat medicijnen opgelost in BA water altijd pikt.

grts

klopt brande eerst keer ook bij mij daarna niet meer.

En hoe helpt die link ons kriel? Ik ga het sowieso niet IM spuiten..

Raar toch dat ik vorige keer totaal geen centje pijn, en nu duidelijk wel. Lijkt me toch iets omtrent 't water te zijn hoor.. Alle keren subq bij de weg..

Misschien had je de ene keer geen hcg en de andere keer wel... maar dat weet je natuurlijk niet, als je het niet test. :D

Haha, ik wacht nog steeds op die test van jou! ;-)

Volgens mij heb je die posts dan niet helemaal goed gelezen. ;)
Maar stuur voortaan je hcg maar naar mij hoor, gooi ik ze wel voor je weg. :D

Wat is je adres, want ik heb nog wel wat over. Het brand heus niet!

Terug
Naar boven