Fitness Seller

Hcg koel houden (vakantie)

NPNG

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m74
Massa
87kg
Vetpercentage
8%
Beste Dbb's

Ik ben nu bezig met me 2e kuur, daarbij neem ik nu 2x per week 500iu hcg.
Ik bewaar het op dit moment in de vriezer (slin spuitjes), alleen ga ik aankomend weekend met vakantie (met de auto).
Het is alleen 12 uur rijden, en ik heb geen idee hoe ik die hcg het beste +- 12 uur lang bevroren kan houden.:rolleyes:

En wat als het eventueel wel ontdooid kan ik het erna nog 2 weken bewaren in de koeling oid?

Misschien hebben jullie een idee hoe ik dit het beste kan doen?:D

toevallig wel eens bij muscle meat besteld? Daar houden ze vlees ook minimaal 24 uur gekoeld.
Pak anders een koelboks en doe die vol met koel elementen dan moet het wel goed komen lijkt mij.

Waar heb je het mee gemixt?

• Topic Starter Topic Starter
toevallig wel eens bij muscle meat besteld? Daar houden ze vlees ook minimaal 24 uur gekoeld.
Pak anders een koelboks en doe die vol met koel elementen dan moet het wel goed komen lijkt mij.

Nee nog nooit daar besteld... Koelbox zat ik al aan te denken maar ben benieuwd of het dat bevroren houd...:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:10 ----------

Ik heb het gemixt met steriel water, geen bac water want dat kon ik nergens krijgen... Vandaar dat het nu ook in de vriezer ligt:)

Hmm ok, dan zou ik inderdaad wel uitkijken met het te ontvriezen. Je kan wellicht zon ijszak goed invriezen, ze daar in het midden insteken en dan met wat koelblokken in een koelbox steken.

Je hebt ook koelboxen die je aan kunt sluiten op aansteker in de auto. Die blijven misschien wel koeler. Eventueel die vullen met elementen en dan hopen dat het goed blijft.

Of ongemixte vial halen en dan meenemen en op vakantie aanmaken en daar in de vriezer doen.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ik eventueel de hcg er 2 weken uitlaten? Ik denk niet dat ik het in een koelbox met wat elementen gedurende 12 uur bevroren kan houden. Wat is het risico als ik 2 weken stop met hcg in de kuur? En kan ik na die 2 weken gewoon de hcg weer zetten?

Kan ik eventueel de hcg er 2 weken uitlaten? Ik denk niet dat ik het in een koelbox met wat elementen gedurende 12 uur bevroren kan houden. Wat is het risico als ik 2 weken stop met hcg in de kuur? En kan ik na die 2 weken gewoon de hcg weer zetten?

Ja dat kan, in een ideale wereld liever niet maar 2weekjes geen hcg overleven de jongens wel hoor. Sommige nemen helemaal geen hcg moet je maar denken. De optie van bricks kun je ook doen natuurlijk.

heb je maar 1 ampul hcg? je kan eventueel een nieuwe aanmaken op locatie en de rest ingevroren laten voor later gebruik.

edit

al gezegd.

Terug
Naar boven