AndroidHealthClinic

Hcg vraag

Bezoekers in dit topic

TheDuck

Duck it HARD
Elite Member
Lid geworden
11 dec 2019
Berichten
1.008
Waardering
1.917
Lengte
1m75
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Ondanks 2x 500iu pw tijdens kuur toch aardig kleine balletjes gekregen. Verstandig om HCG te uppen? Of wellicht eenmalig wat meer zetten? Heeft dit überhaupt nut of even genoegen nemen met de kleine heren.

wordt vervelend tijdens de seks, schieten omhoog. Niet fijn.

#wantmyballzback
 
Ondanks 2x 500iu pw tijdens kuur toch aardig kleine balletjes gekregen. Verstandig om HCG te uppen? Of wellicht eenmalig wat meer zetten? Heeft dit überhaupt nut of even genoegen nemen met de kleine heren.

wordt vervelend tijdens de seks, schieten omhoog. Niet fijn.

#wantmyballzback
Oef als ze omhoog schieten tijdens het knallen moeten ze wel verekkes gekrompen zijn ja. Lijkt me een akelig gevoel :roflol:
 
Geen last van gehad met 500iu 2x p/w. Heb je geen rotzooi?
 
Oef als ze omhoog schieten tijdens het knallen moeten ze wel verekkes gekrompen zijn ja. Lijkt me een akelig gevoel :roflol:
Denk letterlijk halve grootte van normaal. Kutte is dat je het soms niet eens merkt, maar dan ineens denkt; waarom voelt het niet als normaal?! Ach kak, bal zit weer omhoog. Heb laatste twee keer cockring om m’n zak heen gehad zodat ze niet omhoog kunnen schieten.

Hcg is legit zover ik weet, zal nog even in echt/nep plaatsen. Naast op zwangerschapstest druppelen nog andere methodes/dingen waar ik de werking aan zou moeten kunnen herkennen?
 
Pregnyl in echt/nep geplaatst
 
Echt/nep sectie gaf uitslag. Krijg nieuwe binnen welke HG moet zijn :)
 
Heb nu goeie binnen gekregen.

Nu rest de vraag; gezien ik dus de eerste weken fake gear heb gezet, is het handig om bijv met 1.000iu of hoger nu te beginnen? Om de gemiste weken “in te halen”? Ik lees hier en daar dat mensen het eerder in hun nakuur gebruikten op bijv 2.500iu per injectie. Of toch gewoon 500iu 2x per week zetten nu en hopen dat daarmee m’n ballen weer terug op formaat komen?

Galen wellicht input hier?
 
Iemand? Zet voor nu 500iu 2x per week, maar twijfel nog steeds of ik niet eenmalig hoger moet zetten om m’n zakje weer te vullen.
 
Iemand? Zet voor nu 500iu 2x per week, maar twijfel nog steeds of ik niet eenmalig hoger moet zetten om m’n zakje weer te vullen.
Heb zelf geen verstand van hcg man. Gebruik het zelf niet. Maar als je twijfelt kan je de proef op de som nemen.
 
Er zijn mensen die baat hebben bij meer dan 1000iu hCG per week ja. Probeer 2x750iu hCG. Indien dat geen effect heeft, even naar je bron kijken.
Denk letterlijk halve grootte van normaal. Kutte is dat je het soms niet eens merkt, maar dan ineens denkt; waarom voelt het niet als normaal?! Ach kak, bal zit weer omhoog. Heb laatste twee keer cockring om m’n zak heen gehad zodat ze niet omhoog kunnen schieten.

Hcg is legit zover ik weet, zal nog even in echt/nep plaatsen. Naast op zwangerschapstest druppelen nog andere methodes/dingen waar ik de werking aan zou moeten kunnen herkennen?
Je zou een bloedwaardetest kunnen doen. Net voor het afnemen 5000iu geloof ik (Galen weet de exacte cijfers voor het berekenen wel) zetten en vervolgens bloedwaardes meten.
 
Er zijn mensen die baat hebben bij meer dan 1000iu hCG per week ja. Probeer 2x750iu hCG. Indien dat geen effect heeft, even naar je bron kijken.

Je zou een bloedwaardetest kunnen doen. Net voor het afnemen 5000iu geloof ik (Galen weet de exacte cijfers voor het berekenen wel) zetten en vervolgens bloedwaardes meten.
Thanks! Ik ga deze week 3 units per keer zetten (250iu per unit) en de 1500iu per week dus even aanzien. Week daarop hou ik weer even 500iu aan, zien of het beter wordt. Enid idee van verwachting? Zou je een week later resultaat moeten merken?
 
Ik dacht dat je een beginnerskuurtje Test only had gedraaid. Heb je daar al last van?
 
Ik dacht dat je een beginnerskuurtje Test only had gedraaid. Heb je daar al last van?
Jup, helaas wel. Niet echt een succesverhaal dusver.. HCG bleek nep, dus.. Gekrompen ballen.. Gevoelige tepels, dus nolva mee... Pff. Gelukkig zie ik wel gains!
 
  • Sad
Waarderingen: BB_
In die zin is het een succes, alleen jammer van de bijkomende zaken :lol: Nemen het voor lief he!
Denk een beetje unlucky man. Mijn ballen zijn nog normaal. En ben best wel redelijke tijd on.
 
Jup, helaas wel. Niet echt een succesverhaal dusver.. HCG bleek nep, dus.. Gekrompen ballen.. Gevoelige tepels, dus nolva mee... Pff. Gelukkig zie ik wel gains!
Let op met hcg als je nu al gevoelige tepels hebt, hcg geeft veel oestrogeen zeker op hogere dosissen
 
Back
Naar boven