MuscleMeat

Heb een virus , hoe raak ik het kwijt?

[Link niet meer beschikbaar] ik zie hier een 6 stappen plan, als dat niet werkt weet ik het ook niet meer.

• Topic Starter Topic Starter
Ben er weer :D
Heb net weer gescanned met een andere programma , die vond enkele trojans. Hij er een paar verwijderd maar eentje kon er niet verwijderd worden dus die is geblokkeerd zou het nu goed zijn?? Of zal ik gewoon zoals sommige zeggen pc een weekje terugzetten?

Ben er weer :D
Heb net weer gescanned met een andere programma , die vond enkele trojans. Hij er een paar verwijderd maar eentje kon er niet verwijderd worden dus die is geblokkeerd zou het nu goed zijn?? Of zal ik gewoon zoals sommige zeggen pc een weekje terugzetten?
Heb ja ad-aware ook al gedraaid? Anders zeker ff doen.

Welk tekort? Buiten games heb ik alles wat ik nodig heb en ik game niet dus ik heb alles :)

O/T: gewoon een scan doen met Kaspersky (moet je kopen, is prima investering) en alles verwijderen wat eruit komt.

idd voor bijna elk programma van windows bestaat er op mac nu wel een vervanging voor. Behalve dan de spelletjes maar je kan altijd windows op mac installeren.

safe mode opstarten van daar verwijderen ! dat werkt!

idd voor bijna elk programma van windows bestaat er op mac nu wel een vervanging voor. Behalve dan de spelletjes maar je kan altijd windows op mac installeren.

op mac ga ik half life en mn sidebar missen, er is voor zover ik weet geen sidebar bescikbaar voor osx
maar goed ik wilde niet echt een discussie starten, gwn ff op iemand ingaan die het niet kon laten apple te gaan promoten:D

Antivir installeren en scannen in veilige modus, dan kan je alles verwijderen..

• Topic Starter Topic Starter
Heb nu gescanned in safemode met antivir , hij er een paar gevonden maar ook een paar die pas daarna verwijderd konden worden. Nu doe ik ze steeds in quarantine. Zijn ze hierna ook echt verwijderd?

edit: Hij staat nu een half uur aan en heb nog geen meldingen binnen gekregen van virussen, dus misschien dat het toch gelukt is. Antivir is nu bezig met een 2de scan na de eerste scan in safemode.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven