MuscleMeat

heb jij contact met de mensen in je sportschool? (1 bezoeker)

zie titel


  • Totaal stemmers
    138

Bezoekers in dit topic

Ken vrijwel alle vaste sporters die op mijn vaste tijd komen. Soms erg handig en gezellig, soms erg vervelend als je ff wilt beesten en mensen willen met je praten.
 
Geen gelul . . trainen , want daar kom je voor.
Altijd wel met meisjes/vrouwen praten tijdens cardio !
 
idd, Je komt er niet om te praten. Als je wilt praten koop je een hond en lul je daar tegenaan. Enige woorden dat uit mijn mond komen zijn aanwijzingen voor de evt. spotter en msschien nog een goeiemorgen tegen de bishes
 
Af en toe een praatje maken tussen de setjes maar daar houdt het ook wel op
 
Ik ken ongeveer de helft van de mensen die bij mn gym komen. Dus altijd wel beetje buurten tijdens de rust. Het is een wat kleinere gym, dus het zijn ook meestal dezelfde mensen die je ziet.
 
Nee, groet wel eens iemand, maar daar blijft t bij.
 
Ik ken iedereen bijna in men gym :( ...
 
Ja maar niet te veel uiteraard. Anders kan je op den duur nauwelijks trainen omdat je om de 5 minuten iemand tegenkomt en dag moet zeggen. Vandaar dat ik ook alleen maar contact heb met de mensen die serieus en goed trainen. Damn you Healthcity's.
 
Geen gelul . . trainen , want daar kom je voor.
Altijd wel met meisjes/vrouwen praten tijdens cardio !

De tijd van meisjes is over bij u :D ik zou maar met de vrouwen genoegen nemen :p
 
idd, Je komt er niet om te praten. Als je wilt praten koop je een hond en lul je daar tegenaan. Enige woorden dat uit mijn mond komen zijn aanwijzingen voor de evt. spotter en msschien nog een goeiemorgen tegen de bishes

Alsof er gesprekken gevoerd worden van uren. Eens tussen set door iets zeggen, je gaat er niet van dood.

Iedereen/de meesten weten ook wel wanneer hij moet zwijgen, dus dat is ook wel handig of er wordt overgeschakeld naar aanmoedigingen.
 
Dat weten ze niet, mn gym zit vol met ecto's en broscience. zijn maar paar serieuze mensen waar ik NA/VOOR trainen praatje mee maak
 
Dat weten ze niet, mn gym zit vol met ecto's en broscience. zijn maar paar serieuze mensen waar ik NA/VOOR trainen praatje mee maak

Beter kan ik het niet verwoorden: ecto's en broscience. Ik zeg meestal hoi tegen een paar mensen als ik binnenkom. Ben altijd bang dat ik teveel contact heb opeens en die mensen tegen me aan gaan zeiken. Mijn trainingen moeten onder het uur blijven.
 
Agree,

Laatst komt er zo'n kerel naar me toe. en zegt: je praat bijna nooit. ( hij zit altijd met een andere kerel over mij te praten, jelly as phuck :P )
 
Laatst bewerkt:
Hooguit hoi zeggen en een algemeen standaard babbeltje. Daarna gaan mijn oordopjes gelijk weer in
 
met meisjes wordt er dan ook niet gepraat tijdens training, beta as p****!
 
Alleen lullen met de BB-ers. En de fanatieke beginners
 
ja alleen sommige mensen vinden mij raar

vandaar dat jij je hier dan ook nog steeds thuis voelt? want hier vind iedereen jou raar...

wacht nog steeds op die pics en vids van je fysiotherapeut :D

On topic: train vaak om dezelfde tijd dus kom je steeds dezelfde mensen tegen die dan ook trainen.

een hoi of hallo, een enkele fanatiekeling waar ik tussen oefeningen door even een minuutje mee babbel, voor de rest kom ik om te knallen.
 
Heel af en toe maak ik een kort praatje met de mensen die ook serieus trainen. Gewoon een standaard babbeltje en daarna gaat iedereen zich gewoon focussen op z'n eigen training.
 
Back
Naar boven