Raphie
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.091
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 25%
Hoe gaat het met je onlyfans voor dwerggeitjes?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe gaat het met je onlyfans voor dwerggeitjes?
Daniel?Motor
Heb nu 2 jaar motor en nog geen auto rbw. Geen seconde spijt van.
---------- Post toegevoegd Tue 29 May 2012 om 20:37 ----------
Had ik niet van je verwacht Kraft, zo'n nutteloze opmerking.
ben hier ontzettend kwaad overJij kan je been niet eens over het zadel krijgen, dikz*k.
Die blijft daar in in vastzitten hoor.heb hem in de kut van dat mormel van je laten zitten, nog niet opgevallen?
Ik kon mijn voeten niet plat zetten, 2 sportieve bikes gehad. Zadelhoogte is al vlug 82-83 cm
Ik kon mijn voeten niet plat zetten, 2 sportieve bikes gehad. Zadelhoogte is al vlug 82-83 cm
Typisch wel dat je enkel dat uit de post pikt. Geeft niet hoor lieverd.
Mis wel de gsxr, spreek wel dan van 2001, nieuw model was net uit… 160 pk als ik mij niet vergis. Daar mee in twee jaar vele km mee gereden. Wel veel bekijks in mijn streek want er reden er nog niet veel rond.. vond hem beter rijden dan mijn laatste een R1. Oja mijn eerste was een cbr 600 maar daar maar 3 maand mee gereden was beetje een leer motoLukte mij wel op de gsxr, aan één kant dan. Op de adventure was dat een ramp, puntje van mijn teen.
Typisch wel dat je enkel dat uit de post pikt. Geeft niet hoor lieverd.
Mis wel de gsxr, spreek wel dan van 2001, nieuw model was net uit… 160 pk als ik mij niet vergis. Daar mee in twee jaar vele km mee gereden. Wel veel bekijks in mijn streek want er reden er nog niet veel rond.. vond hem beter rijden dan mijn laatste een R1. Oja mijn eerste was een cbr 600 maar daar maar 3 maand mee gereden was beetje een leer moto
Jij bent erover begonnen, opmerkelijke associatieve gedachten. Ik deed een poging inzicht te verkrijgen over jouw dieperliggende motieven c.q. ervaringen.Wat, je wilt het over de piemol van je vriendje gaan hebben?
Jij bent erover begonnen, opmerkelijke associatieve gedachten. Ik deed een poging inzicht te verkrijgen over jouw dieperliggende motieven c.q. ervaringen.
Zeker, 2x moderna (inmiddels 4 weken geleden 2e prik gehad)