apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Discriminatie is verkeerd!
En van de verkeerde kant zijn is voor homo's.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Discriminatie is verkeerd!
“Lambda carries a number of mutations” that may have led to “potential increased transmissibility or possible increased resistance to neutralizing antibodies,” the WHO said.
Scientists in Chile — where Lambda is blamed for more than a third of the country’s infections — also warned in a recent study, published in a preprint last week, that it appears to evade vaccines better than other strains.
“Our data show for the first time that mutations present in the spike protein of the Lambda variant confer escape to neutralizing antibodies and increased infectivity,” wrote the researchers from the University of Chile in Santiago.
That could explain why it has been able to take hold despite Chile “undergoing a massive vaccination program,” the study warned.
Logisch idd. Dus zinloos om te vaccineren. Geef het nog een paar maandjes en er komt een variant waar je vaccin totaal geen grip op heeft. Begint het circus weer opnieuw.Logisch toch dat het gaat muteren? Met je niet laten vaccineren schiet je al helemaal geen klote op.
Logisch idd. Dus zinloos om te vaccineren. Geef het nog een paar maandjes en er komt een variant waar je vaccin totaal geen grip op heeft. Begint het circus weer opnieuw.
Maar hey, alleen samen kunnen we corona verslaan.

Jup. Een gebed zonder eind met groepen die qua standpunt lijnrecht tegenover elkaar staan. Precies zoals men wilt.Samen sterk! Samen tegen Corona!![]()
Dit blijft een gebed zonder eind totdat we het gaan zien voor wat het werkelijk is. Dat kan zo maar 13 jaar duren heb ik eens gelezen in een boek![]()
Jup. Een gebed zonder eind met groepen die qua standpunt lijnrecht tegenover elkaar staan. Precies zoals men wilt.
Verdeel en heers
Stap dan over de koof heen.Jup. Een gebed zonder eind met groepen die qua standpunt lijnrecht tegenover elkaar staan. Precies zoals men wilt.
Verdeel en heers
Best jammer om te zien dat mensen waar je het jaren mee kon vinden opeens totaal geen connectie meer mee hebt omdit ze compleet op zijn gegaan in het vaccinatie verhaal.
"O dus jij bent ook zo'n wappie?" Wanneer je verteld dat je je niet laat vaccineren.
Sterf dan maar.
Nee, jij zult sterven.Best jammer om te zien dat mensen waar je het jaren mee kon vinden opeens totaal geen connectie meer mee hebt omdat ze compleet op zijn gegaan in het vaccinatie verhaal.
"O dus jij bent ook zo'n wappie?" Wanneer je verteld dat je je niet laat vaccineren.
Sterf dan maar.

Jup. Ik vermijd de discussies ook irl.Ja ik merk dat ik niet eens de moeite wil nemen om ook maar iets van een dialoog te vinden met zulke mensen. De indoctrinatie van de hedendaagse media wordt hevig onderschat. Dat zorgt er eigenlijk voor dat er maar een heel select groepje mensen is, met wie je echt een discussie kunt voeren over het onderwerp. De kritische vragen stellende mensen zijn wappies. Dit zal ook wel het woord van 2021 worden voor toevoeging aan de van Dale.
Het is dat ik zelf veel te positief in het leven sta, maar anders kan ik me goed voorstellen dat de huidige situatie extreem depressief kan maken voor mensen zoals jij en ik.
Jup. Ik vermijd de discussies ook irl.
Als men vraagt of ik me heb laten vaccineren zeg ik tegenwoordig gewoon ja, met Sputnik. Dan kijken ze me vaak een beetje stom aan en daar blijft het dan bij.
Je moet een beetje plezier halen ook uit deze nonsense, dat doe ik graag ten koste van zulke mensen 
Omdat men te langzaam vaccineert.
True, maar sommige zijn fanatiek as f**k. Alsof je bij een orthodoxe gelovige zijn religie belachelijk maakt.Ja groot gelijk. Ik merk dat ik zelf toch wel graag de reactie van iemand zie als ik zeg dat ik er niet aan mee doe, aan al die onzin. Al is het alleen maar om hen zelf een kutgevoel te geven over hoe ze daar vervolgens op in of tegenin zijn gegaanJe moet een beetje plezier halen ook uit deze nonsense, dat doe ik graag ten koste van zulke mensen
![]()
Hier thuis is het 50/50.Ja groot gelijk. Ik merk dat ik zelf toch wel graag de reactie van iemand zie als ik zeg dat ik er niet aan mee doe, aan al die onzin. Al is het alleen maar om hen zelf een kutgevoel te geven over hoe ze daar vervolgens op in of tegenin zijn gegaanJe moet een beetje plezier halen ook uit deze nonsense, dat doe ik graag ten koste van zulke mensen
![]()