MuscleMeat

Heb jij je prikje al gehad?

Peiling Peiling Heb jij je prikje al gehad?

• Totaal stemmers
    82
Nee heb er ook geen behoefte aan momenteel, wacht nog wel minimaal een jaartje af. Het is na mijn mening allemaal in te rap tempo op de markt gedrukt zonder een langer termijn onderzoek. Wel geloof ik erin dat we er vroeg of laat toch niet onderuit komen d.m.v steeds meer beperkingen als je niet gevaccineerd bent.

Camel GIF by memecandy
Nog een typische homo die hier heel de dag grappig probeert te doen met het posten van gifjes, hoe oud ben je?

Nee heb er ook geen behoefte aan momenteel, wacht nog wel minimaal een jaartje af. Het is na mijn mening allemaal in te rap tempo op de markt gedrukt zonder een langer termijn onderzoek. Wel geloof ik erin dat we er vroeg of laat toch niet onderuit komen d.m.v steeds meer beperkingen als je niet gevaccineerd bent.
Er zijn momenten in de geschiedenis waarin je je rug recht moet houden, voor mij is dit zo'n moment. Samen tegen corona
Dummy Feeling Dumb GIF

Ja meld, hier nog een homoschaap! :hedbang:

Degene die hem niet willen zijn toch ook een stel schapen?

1ste prik Pfizer gehad,2de volgende maand ook Pzifer. Koste maar 10 minuten van men tijd en lekker een halve dag betaald daarvoor net zoals de volgende prik. Vrouw heeft wel allergische reactie gemaakt. Paar uur erna en heeft toch 4 dagen aangehouden. Nu nergens meer last van.
Wel twijfelachtig om voor haar 2de prik te halen.
Je blijft ter observatie daar 15 minuten na je prik, wat onzin is aangezien er zelden een allergische reactie gaat plaatsvinden meteen na je prik.

Natuurlijk ook gevaccineerd.

Niet omdat ik het nodig heb, maar omdat de mensheid onhygiënisch viezerikken zijn. Ze gedragen zich als varkens, overal met de klauwen aanzitten en dan ook nog hun gezicht aanraken en om het af te maken ruiken ze ook nog aan hun vingers.

@Camelus bescherm je goddelijke tempel, uitroken is niet voldoende.

1x moderna, 2e 5 auggggg

Soortgelijke topics

Reacties
336
Weergaven
18.895
Reacties
490
Weergaven
19.588
Reacties
189