AndroidHealthClinic

Heb jij lever klachten gehad na 17AA's?

ja ja je hebt gelijk dbco1 maarreh als de test en de diana een excuus mag zijn. Maarja dat fl**ker op kwam bij nogal een beetje denegerend over en daar reageerde ik dan op ik ken die elmo nog niet eens weet ik veel dat ie ook aan de 17aas zit en een grapje maakt. Als je zo recht voor zijn raapo bent kan je ook mijn reactie niet heel erg kwalijk nemen. Maar in iedergeval neem ik mijn loze ook niet gemeende bedreiging tegen elmo terug. En ik kom wel een keer naar een meeting.

Laatst bewerkt:
ja ja je hebt gelijk dbco1 maarreh als de test en de diana een excuus mag zijn. Maarja dat fl**ker op kwam bij nogal een beetje denegerend over en daar reageerde ik dan op ik ken die elmo nog niet eens weet ik veel dat ie ook aan de 17aas zit en een grapje maakt. Als je zo recht voor zijn raap bent kan je ook mijn reactie niet heel erg kwalijk nemen. Maar in iedergeval neem ik mijn loze ook niet gemeende bedreiging tegen elmo terug. En ik kom wel een keer naar een meeting.

Hahaha geeft niet kerel. Ik moest er eigenlijk heel hard om lachen. Ik dacht dat iemand die in zo'n thread durft te posten wel het verband kon leggen tussen jouw naam en 17aa orals, dus ook de humor er van in zou zien.
:p

WINSTROLST zei:
ja ja je hebt gelijk dbco1 maarreh als de test en de diana een excuus mag zijn. Maarja dat fl**ker op kwam bij nogal een beetje denegerend over en daar reageerde ik dan op ik ken die elmo nog niet eens weet ik veel dat ie ook aan de 17aas zit en een grapje maakt. Als je zo recht voor zijn raap bent kan je ook mijn reactie niet heel erg kwalijk nemen. Maar in iedergeval neem ik mijn loze ook niet gemeende bedreiging tegen elmo terug. En ik kom wel een keer naar een meeting.

Laatst bewerkt:
relaxt dat je het zo opvat kerel ja ik doe zelf ook 17aas ik heb nu net de dbol afgebouwd nog 2 dagen en dan zit ik alleen nog maar aan de susta;)

Is OK kerel. En voortaan een beetje respect voor ouderen, ok? ;)

WINSTROLST zei:
relaxt dat je het zo opvat kerel ja ik doe zelf ook 17aas ik heb nu net de dbol afgebouwd nog 2 dagen en dan zit ik alleen nog maar aan de susta;)

Terug
Naar boven