krieltje
Monstrous Giant
- Waardering
- 368
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

JuggerNaut zei:Kan nog steeds kwaad worden om al die ventjes die jaren enkel op de tabs blijven zitten...omdat ze bang zijn voor een simpel prikje!
krieltje zei:Heej luitjes,ff voor de goede orde,ik slik dus geen 20 jaar continue 17aa,mochten daar misverstanden over bestaan.Ik SLIK ze erbij
Zonder dollen,ik neem 1 goede kuur per jaar,en als kickoff gebruik ik 2 a 3wken 17 aa max dosis (op moment turinabol) 40mg pd,laat daar geen misverstanden over bestaan,daarnaast lopen gewoon de injects
Foto's!klaas zei:mare zou het niet eerder vreemd zijn als je leverwaardes neit zouden veranderen tijdens een oral?..lever zuivert je toch van schadelijke stoffen waardoor de waardes veranderen tijdens inname....
lijkt mijzelf dan altijd weinig zin om die shit te checke tijdens gebruik, kan je dan toch beter paar weken na je oral doen om te kijken of de lever nog een beetje ok werkt..
axestream zei:
Is dit serieus
De t*ring...Je loopt de boel te flessen axeaxestream zei:

Glenn GX zei:Misschien gebruik je dit topic om de boel te bagatelliseren (zodat je jezelf motiveert om orals te gebruiken), maar ze blijven nog steeds giftig en dat hoef je niet te merken om dat te weten...
axestream zei:
krieltje zei:ja dat zal jouw natuurlijk NOOIT overkomen,het blijft zeker bij 1 of 2 keer.Met alle respect bro,zo werkt het spel niet,ken je het spreekwoordt..zeg nooit nooit??
![]()
Tuurlijk begrijp ik waar je naar toe wilt,ik bedoel alleen te zeggen,dat het toch wel makkelijk is om te snoepen van de 17a,het is toch een goede aanvulling op het assortiment.
En lange...jazeker ik was ook zo jong als jou (lang geleden),Toen dacht ik ook van ach ik zie het wel.Het valt allemaal wel mee,al die verhalen.Leverwaardes is een punt,maar hoge bloeddruk door vocht,staan zeker gelijk of zelfs schadelijker dan levercyrose of tumorvorming
Ik raad het niemand af,maar mijn ADVIES is mijn persoonlijke mening,als iemand een week of 4/5 150mg pd anapolon in zijn mik wil douwen moet hij dat lekker zelf weten.Ik denk dat 30 mg dianabol al veel is,de tendens wordt de laatste jaren makkelijk verschoven naar 50 mg,laat staan 150 mg anapolon in je mik per dag,jaaaaaaa het zijn maar 3 tabletjes,dat valt toch wel mee
En met respect lange,wat versta jij zelf onder een lagere dosering?Nogmaals wat voor de een laag is is voor de ander hoog,Naar mijn mening wordt er door beginners toch als vrij fors ingezet,als je dit op het board lees,kan je daar niet omheen.
Hoi ik ben nieuw hier,Ik heb dianabol of anapolon gekocht of what the f*ck.Ik ga denk ik beginnen met 30/50 mg per dag.En mijn trainingsmaatje is 100+ en die zegt dat ik 50mg anapolon moet opbouwen naar 100mg.Nu wordt zo een persoon hier op het board bekant gevierendeelt bij zo een uitspraak.Maar hoeveel gasten die dit flikken zit NIET hier bij dit forum?![]()
Big'r zei: