Fitness Seller

Heb jij lever klachten gehad na 17AA's?

Wedden dat je over 20 jr knetterdroog en 130 kg bent,narcisme is een afwijking en "MY GOD I LOVE IT" :p

Nee,ik denk dat we elkaar goed aanvoelen zo,jij hebt jouw persoonlijke ervaring en ik de mijne

Respect

Heej luitjes,ff voor de goede orde,ik slik dus geen 20 jaar continue 17aa,mochten daar misverstanden over bestaan.Ik SLIK ze erbij :roflol:

Zonder dollen,ik neem 1 goede kuur per jaar,en als kickoff gebruik ik 2 a 3wken 17 aa max dosis (op moment turinabol) 40mg pd,laat daar geen misverstanden over bestaan,daarnaast lopen gewoon de injects

• Topic Starter Topic Starter
JuggerNaut zei:
Kan nog steeds kwaad worden om al die ventjes die jaren enkel op de tabs blijven zitten...omdat ze bang zijn voor een simpel prikje!

AMEN! :thumbup:

Prikje eens in de paar dagen is juist relaxeder dan dat je elke dag die klote m&m's moet slikken! Degene die er bang voor zijn hebben gewoon de ballen niet om het eens te proberen, want als je het geprobeerd hebt zie je meteen dat het geen ene reet voor stelt!

krieltje zei:
Heej luitjes,ff voor de goede orde,ik slik dus geen 20 jaar continue 17aa,mochten daar misverstanden over bestaan.Ik SLIK ze erbij :roflol:

Zonder dollen,ik neem 1 goede kuur per jaar,en als kickoff gebruik ik 2 a 3wken 17 aa max dosis (op moment turinabol) 40mg pd,laat daar geen misverstanden over bestaan,daarnaast lopen gewoon de injects

dus je hebt al 20 jaar kuur ervaring??? Foto's!

Onderaan bij deze link staat een lage dosering de gemiddelde dosering en een hoge dosering van verschillende AAS waaronder dianabol
http://www.ergogenics.org/str2.html

Ik schrok er een beetje van kijk zelf maar haha

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:hair:

De meeste leden van DBB vallen in de 2e kolom denk ik

mare zou het niet eerder vreemd zijn als je leverwaardes neit zouden veranderen tijdens een oral?..lever zuivert je toch van schadelijke stoffen waardoor de waardes veranderen tijdens inname....
lijkt mijzelf dan altijd weinig zin om die shit te checke tijdens gebruik, kan je dan toch beter paar weken na je oral doen om te kijken of de lever nog een beetje ok werkt..

lever kan zich inderdaad herstellen als de beschadiging niet te erg is. cirrose wordt niet meer hersteld. dat is littekenweefsel.

klaas zei:
mare zou het niet eerder vreemd zijn als je leverwaardes neit zouden veranderen tijdens een oral?..lever zuivert je toch van schadelijke stoffen waardoor de waardes veranderen tijdens inname....
lijkt mijzelf dan altijd weinig zin om die shit te checke tijdens gebruik, kan je dan toch beter paar weken na je oral doen om te kijken of de lever nog een beetje ok werkt..

Ook een paar weken na je kuur heeft geen zin. Die waardes zullen dan zeker nog niet goed zijn.

Ja maar dat hebben ze dan getest op dieren als ik me dan niet vergis. Maar de overdosering ligt dus volgens wetenschappers bij ergogenics hoger dan de meeste hier denken.

Ik denk dat je behoorlijk geschoffeld bent als je zulke hoeveelheden naar binnen gooit :eek:

Glenn GX zei:
Misschien gebruik je dit topic om de boel te bagatelliseren (zodat je jezelf motiveert om orals te gebruiken), maar ze blijven nog steeds giftig en dat hoef je niet te merken om dat te weten...

Helaas werkt het erg vaak zo.
Wanneer er iets wordt geplaats over dood na AAS gebruik haasten velen zichzelf om maar om het hardst te roepen dat die niet direct wordt veroorzaakt door AAS.

Dit maak ik mezelf iig niet wijs. Ik weet dat ik risico's loop. Neem daarom vanaf nu de meest veilige roids (test/deca), en beperk risico's voor de lever door na de kuur mariadistel + 2 g vit. C te nemen.
Prostaatrisico's probeer ik te beperken door het nuttigen van veel tomaatprodukten. En cholesterolproblemen probeer ik te minimaliseren door verzadigde vetten te mijden en visolie/olijfolie te gebruiken.

krieltje zei:
ja dat zal jouw natuurlijk NOOIT overkomen,het blijft zeker bij 1 of 2 keer.Met alle respect bro,zo werkt het spel niet,ken je het spreekwoordt..zeg nooit nooit??

:rolleyes:

Tuurlijk begrijp ik waar je naar toe wilt,ik bedoel alleen te zeggen,dat het toch wel makkelijk is om te snoepen van de 17a,het is toch een goede aanvulling op het assortiment.

En lange...jazeker ik was ook zo jong als jou (lang geleden:D ),Toen dacht ik ook van ach ik zie het wel.Het valt allemaal wel mee,al die verhalen.Leverwaardes is een punt,maar hoge bloeddruk door vocht,staan zeker gelijk of zelfs schadelijker dan levercyrose of tumorvorming

Ik raad het niemand af,maar mijn ADVIES is mijn persoonlijke mening,als iemand een week of 4/5 150mg pd anapolon in zijn mik wil douwen moet hij dat lekker zelf weten.Ik denk dat 30 mg dianabol al veel is,de tendens wordt de laatste jaren makkelijk verschoven naar 50 mg,laat staan 150 mg anapolon in je mik per dag,jaaaaaaa het zijn maar 3 tabletjes,dat valt toch wel mee

En met respect lange,wat versta jij zelf onder een lagere dosering?Nogmaals wat voor de een laag is is voor de ander hoog,Naar mijn mening wordt er door beginners toch als vrij fors ingezet,als je dit op het board lees,kan je daar niet omheen.

Hoi ik ben nieuw hier,Ik heb dianabol of anapolon gekocht of what the f*ck.Ik ga denk ik beginnen met 30/50 mg per dag.En mijn trainingsmaatje is 100+ en die zegt dat ik 50mg anapolon moet opbouwen naar 100mg.Nu wordt zo een persoon hier op het board bekant gevierendeelt bij zo een uitspraak.Maar hoeveel gasten die dit flikken zit NIET hier bij dit forum?:(

Om de woorden van "Worf" te gebruiken: HULDE!!!

Toen ik jonger was dan 25 dacht ik ook dat ik zo'n beetje onsterfelijk was, en dat ouderen alleen maar bang zijn en lopen te zeiken.
Leuk om in zo'n illusie te leven, maar wake up kids

Welkom op het board Krieltje. Blij dat er eens iemand bijzit die niet bij voorbaat alle mogelijke bijwerkingen van AAS gebruik zomaar bij voorbaat goedpraat.

Orals zijn wel degelijk erg erg slecht voor de lever! Diegene die zeggen van niet zullen schrikken als tijdens hun kuur met orals (vooral Oxy) hun leverwaardes laten checken! Die zullen ergens tussen de 2 en 300 zitten! Iets wat erg hoog is! Ken genoeg voorbeelden uit de praktijk! Dus om er zo makkelijk over te doen gaat wat ver.....!!!

Terug
Naar boven