niccc
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Ik kom er net achter dat onze sportschool op vrijdag dicht zit, dus gaat mn training van vandaag niet door, potverdomme

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

idd, bij ons zijn die rukkers zelfs 2 weken gesloten
Hier idem dito gesloten door de week van 13.00 tot 18.00 en in het weekend open tot 12.00. Maakt me niet zo heel veel uit maar ik wel klote vind is dat ze op zaterdag en zondag altijd pas open gaan om half 10. Ik ben nogal een ochtend persoon en ga het liefste 's ochtends trainen. En ze sluiten ook gauw de deuren met pinksteren, pasen, hemelvaart en kerst vaak alle dagen. Terwijl andere fitness centra toch vaak open zijn alleen minder lang.
Eigenlijk mogen ze vind ik ook minder abonnements geld vraag voor de maanden met minder openingstijden. Of zijn jullie het hier niet mee eens?
Nu ik toch aan het zeiken ben. op Di en Do is er een hele grote groep middelbare scholieren (30 a 40) die echt veel apparaten (kracht en cardio) bezet houden, ook klote.
op 2 middagen hebben wij gehandicapten, das pas klote

Mijn vader heeft een sportschool (eigenlijk fysiotherapie maar zit grote ruimte bij met allerlei gewichten, beter dan in een sportschool) en kan daar zo vaak en lang trainen als ik wilen t kost me niks..
![]()

5 

of 

zo 

??