AndroidHealthClinic

Heeft Jezus bestaan

Peiling Peiling Heeft Jezus bestaan als historisch figuur?

• Ja

Stemmen: 82 39,2%
  • Nee

Stemmen: 59 28,2%
  • Ik sluit de mogelijkheid niet uit

Stemmen: 68 32,5%

• Totaal stemmers
    209
Status
Niet open voor verdere reacties.
tja,ik ben zowiezo niet gelovig maar ik geloof wel dat die kerel bestaan heeft .
Zoals ik eerder al vermelde geloof ik in superieure rassen ......

er zijn toch zoveel geschreven verhalen ,teksten waarin die "jezus" in voorkomt,dus er zal wel iets van aan zijn.
Volgens mij is hij uitverkoren geweest door de aliens om ons goede lessen bij te brengen ....Er was toch een licht neergedaald bij zijn geboorte.
Net zoals "ze" regelmatig hier zijn geweest om ons kennis bij te brengen zodat we konden evolueren maarja das mijn gedacht dan he.

Ik deed laatst onderzoek, en ben tot de conclusie gekomen dat Harry Potter bestaat. Er zijn zoveel teksten, beeldmateriaal, poppetjes, spelletjes e.d. dat het onmogelijk is dat hij niet heeft bestaan.

Voor de rest hoop ik dat het een trollpost is, want anders heb je echt een raar wereldbeeld.

Ik deed laatst onderzoek, en ben tot de conclusie gekomen dat Harry Potter bestaat. Er zijn zoveel teksten, beeldmateriaal, poppetjes, spelletjes e.d. dat het onmogelijk is dat hij niet heeft bestaan.

Voor de rest hoop ik dat het een trollpost is, want anders heb je echt een raar wereldbeeld.

Wel ,ieder zijn "wereldbeeld" he.
Nogmaals ,ik geloof niets van dat christelijk gedoe en moslim en islam ...... maar dat die kerel bestaan heeft,zou wel best kunnen , is niks speciaal aan imo.Gewoon n hedendaagse mens gelijk ons .
Het kan zeker n sprookje,fictie,gelijk je het ook wilt noemen,zijn.Net als Potter ,maar dan wel 1 met n wereldwijde impact.

Laatst bewerkt:
Wel ,ieder zijn wereldbeeld" he.
Nogmaals ,ik geloof niets van dat christelijk gedoe en moslim ...... maar dat die kerel bestaan heeft,zou wel best kunnen , is niks speciaal aan.

Helemaal mee eens, vergelijkbaar met ghandi ofzo. Maar
hoe kom je erbij dat er kennis met ons is gedeeld. Ik zou zo 1,2,3 niet iets kunnen bedenken wat wij niet via incrementele ontwikkelingen bereikt hebben. (behalve klittenband, dat komt van de Vulcans)

Helemaal mee eens, vergelijkbaar met ghandi ofzo. Maar
hoe kom je erbij dat er kennis met ons is gedeeld. Ik zou zo 1,2,3 niet iets kunnen bedenken wat wij niet via incrementele ontwikkelingen bereikt hebben. (behalve klittenband, dat komt van de Vulcans)

wow,veel.Dan zijn we binnen 3uren nog aant chatten vrees ik, als ik daar over moet beginnen.

---------- Toegevoegd om 15:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

denk je echt dat de mens zo slim was ,is ,om zo fel te evolueren tot wat we nu zijn geworden?Ik denk het niet .
Zogezegd stammen we af van de aap,dus zouden we van aap tot wat we nu zijn ,zijn geevolueerd.Yeah right.
Hoe kwamen de egyptenaren aan al die kennis om de pyrimades te bouwen ....
En dan nog te zwijgen van al die kennis die de inca's hadden,die lui hingen zoveel jaren voor op de rest, hoe kwam dat denk je........?

En dan had je de lui van Atlantis nog,die op merkwaardige wijze ineens verdwenen waren ..........

Juist, kennelijk snap je het begrip van evolutie niet. Het is niet zo dat onze voorouders dachten: 'god wat zijn we eigenlijk dom, laten we evolueren om slimmer te worden.' Maar hier zijn wel docu's over te vinden hoor. Veel kijk en leer plezier.:)

Juist, kennelijk snap je het begrip van evolutie niet. Het is niet zo dat onze voorouders dachten: 'god wat zijn we eigenlijk dom, laten we evolueren om slimmer te worden.' Maar hier zijn wel docu's over te vinden hoor. Veel kijk en leer plezier.:)

lol,ik begrijp het zeker en ik heb al genoeg filmpjes gezien daarover .Als ik meer tijd en goesting had,postte ik ze je maar dat zal voor n andere keer zijn.
Lees ten eerste maar eens de boeken van Erich Von Daniken ,die kijkt tenminste verder dan zijn neus lang is en kijkt ieder onderdeel van n verhaal uit n ander aspect dan de gewone wetenschappers.....

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

jij gelooft zeker in de oerknal en het onstaan van de mens daarbij?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Von Daniken, tja ook een manier om een discussie dood te laten bloeden.

Laatst bewerkt:
Von Daniken, tja ook een manier om een discussie dood te laten bloeden.

een wijs man imo.Iemand die logisch nadenkt over de dingen ipv alles uit wetenschappelijke hoek willen uit te leggen zoals de meesten met onlogische verklaringen tot gevolg meestal.En geen papegaaie-praat zoals de meesten doen tegenwoordig.
Denk maar aan de vele ufo)verslagen met onlogische verklaringen .

Laatst bewerkt:
Neen.

tja,ik ben zowiezo niet gelovig maar ik geloof wel dat die kerel bestaan heeft .
Zoals ik eerder al vermelde geloof ik in superieure rassen ......

drink_stare.gif

een wijs man imo.Iemand die logisch nadenkt over de dingen ipv alles uit wetenschappelijke hoek willen uit te leggen zoals de meesten met onlogische verklaringen tot gevolg meestal.En geen papegaaie-praat zoals de meesten doen tegenwoordig.
Denk maar aan de vele ufo)verslagen met onlogische verklaringen .

Zelfs in de jaren 70 werd von Daniken gezien als een zwetser. Die hele zooi van hem is allang ontkracht,

Hebben ze geen onderwijs daar in Vlaanderen?

Een groot stel idioten gelooft ook dat 9-11 een complot van de US-overheid was, dat zegt me weinig.

dat is wel iets heel anders,daar ging het niet over .Je hebt altijd gelovers en niet -gelovers maar in het geval van Erich zijn er wel heel veel gelovigen.
Kijk maar eens hoeveel boeken er zijn verkocht geweest van hem,dat zegt al veel.

dat is wel iets heel anders,daar ging het niet over .Je hebt altijd gelovers en niet -gelovers maar in het geval van Erich zijn er wel heel veel gelovigen.
Kijk maar eens hoeveel boeken er zijn verkocht geweest van hem,dat zegt al veel.

Dat zegt helemaal niks en ik denk dat er meer 9/11 complotters zijn dan Erich van Daniken boekenkopers. 60 miljoen broddelwerken verkopen is natuurlijk heel knap maar lang niet iedereen van die 60 miljoen zal ook geloven dat de onzin van von Daniken ook waar is.

lol,ik begrijp het zeker en ik heb al genoeg filmpjes gezien daarover .Als ik meer tijd en goesting had,postte ik ze je maar dat zal voor n andere keer zijn.
Lees ten eerste maar eens de boeken van Erich Von Daniken ,die kijkt tenminste verder dan zijn neus lang is en kijkt ieder onderdeel van n verhaal uit n ander aspect dan de gewone wetenschappers.....

---------- Toegevoegd om 16:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------

jij gelooft zeker in de oerknal en het onstaan van de mens daarbij?

Wat bedoel je?

Maar ik vind het cool dat je op zich normaal een discussie probeert te voeren, maar als je weer zo'n zin plaatst van 'hij kijkt ten minste anders dan gewone wetenschappers', dan denk ik echt dat we te ver van elkaar liggen. Een 'wetenschapper' is niet zo bijzonder, alleen als hij wat beweert dan schud hij dit niet uit zijn mouw. Hij gebruikt werk van anderen, onderzoekt, onderbouwt etc. Von Daniken ken ik niet. Of er een oerknal was, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat er al een boel dingen gewoon een feit zijn, waar jij niet van op de hoogte bent denk ik. En wat ik ook denk, ook door je evolutie post, is dat je een beetje moeite hebt met de lange periode tijd. Je moet eens denken dat 'onze' geschiedenis een paar duizend jaar beslaat. Onze directe evolutie een paar miljoen. En die paar miljoen jaar, dat is een seconde in een uur van de aarde. In die tijd kan veel gebeuren, immers veeeel generaties. Kijk naar bacteriën, dat zijn ook snel veel generaties en die evolueren ook constant, geen god of alien die ze uitlegt hoe ze nog beter ons kunnen infecteren.

Sona Bakker's boeken zijn ook veel verkocht en kijk maar eens wat voor mensen dat kochten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven